24.08.2006.
...zijev, zijev...

Je li zbog vremena ili… ili… ili… a ne znam što bi bio drugi razlog, ali meni se već desetak dana samo spava. Spava i spava. Samo bi spavala.

Ujutro se ustanem, i to jedva, jedva, na jedvite načine, točno 20-ak minuta prije krajnje granice kad MORAM krenuti na posao, što znači da u tih 20 minuta moram skuhati kavu, umiti se, oprati zube, pogledati se u ogledalo i prihvatiti činjenicu da to čudovište s podočnjacima i napola zatvorenim kapcima koje se ponovno jutros nekim čudom (kako li mu to samo uspjeva?) uvuklo u moje ogledalo – da sam ustvari to ja, pa onda baciti malo korektora na lice, maskare na trepavice, sjajila na usne, u međuvremenu ispijati kavu, obući se (što je ustvari najteži dio jer svako jutro blejim pred ormarom bez blage veze što navući na sebe i samo ta radnja mi uzme dobrih 10 minuta – a nisam šminkerica :)) )… Uglavnom, 20 nabrijanih minuta spremačine…

…eto, a svaku večer prije spavanja donosim odluku kako ću se "sutra ujutro" probuditi na vrijeme, što znači barem sat vremena prije polaska, mazno se rastegnuti u krevetu i cijeli postupak spremanja na posao obaviti u "slow motion" verziji. Možda čak i upaliti TV (čujem da to neki ljudi stignu napraviti, pa zašto ne bi i ja?), pa dok sjedim i polako, u miru ispijam kavu, onu jutarnju, onu meni najdražu, možda čak uspijem pogledati i "Dobro jutro, Hrvatska" … No, "slow motion", "TV", "polako", "u miru", "Dobro jutro, Hrvatska" - ne postoje ujutro u mom rječniku…

Popodne opet slični scenarij… dođem s posla, ručam, skuham kavu, i dok se kava hladi, pomislim "ma mogla bi malo spustiti glavu na kauč, samo malo da odmorim mozak" … i onda sljedeća scena, budim se u 8 sati navečer, s punom šalicom hladne kave, koju, naravno, popijem (kavi jednostavno ne mogu odoljeti) i onda onako nabrijana i odmorna ne mogu zaspati prije 1 posli ponoći… mislim, "kunjam", to da, ali ne mogu zaspati… I onda kad napokon zaspem, ujutro se nikako ne mogu probuditi…

…i tako već desetak dana

...ma kad malo bolje razmislim, koga ja to zavaravam?...

...tako ja već desetak godina...









- 10:32 - Komentari (33) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off