06.06.2006.
Thai-masaža... kratko i jasno...

Ovaj sam vikend ponovno bila kod dragog, na onom njegovom otoku, gdje će on boraviti cijelo ovo ljeto, a gdje ću ja dolaziti uglavnom vikendima...

Ako mi vikendi budu kao što je bio ovaj.... eto me odmah ponovno sutra tamo ...

A što je to bilo tako dobro?

Pa, recimo da sam bila na pravom mjestu, u pravo vrijeme i dobila nezaboravnu masažu... Naime, bila je tamo grupa nekih engleza na tečaju joge, program zvan "relax your soul" koji su organizirali opet neki englezi, bračni par, koji su, pak, odlučili skrasiti se na našem plavom Jadranu, pa okupljati tako s vremena na vrijeme svoju ekipu, istomišljenike, uglavnom svoje engleze i osigurati im nekoliko dana mira i opuštanja na zaista prekrasnom mjestu... i svi su oni bili smješteni u apartmanima mog dragog...

I onda sam im ovaj vikend u život ušetala ja... sva zakržljala... bogomdana... Mislim da se još oporavljaju od moje prisutnosti... Moram priznati da me joga ne zanima. Nemam ništa protiv toga, ali imam svoje načina opuštanja i traženja svog vlastitog mira koji se ne podudara s njihovim načinom. Ali, heeeeeeej, masaže su im ZAKON !!!!!

A kako sam tim doseljenicima ja jako draga i mila i simpa, onda sam lako od njih i užicala masažu... Maser je bio kržljaviji od mene, pa sam prvo pomislila "pa, ko će koga ovdje masirati"... A onda je počeo s nekim uvodnim pitanjima kako bi otkrio koji tip masaže mi je potreban... "Jesi li alergična?" "Ne, masiraj me", "Jesi imala neku operaciju nedavno" "Ne, masiraj me", "Piješ li trenutno neke lijekove" "Ne, masiraj me", "Jesi li trudna?" "Ne, masiraj me jbt već jednom"...i tako nakon tog polasatnog intervjua, kaže on da bi meni odgovarala masaža koja se zove Thai-masaža ("nazovi ti to kako hoćeš, samo daj počni već jednom!")... ali za tu thai-masažu, kaže on, moram skinuti gornji dio odjeće... mislim, stvarno je pametan, pa nisam ni mislila da će me masirati preko tone džempera koje sam imala na sebi... kaže on: "Ali i grudnjak...?" I šta je on mislio s tim (???)... pa ja skidam svoj grudnjak usred bijelog dana na poslu i o tome pišem na blogu, pa da ga ne bi skinula za jednu tako korisnu stvar kao što je ta njegova Thai-masaža... No, ljubazan kao i svi englezi, objasnio mi čovjek da je u Indiji morao masirati žene preko odjeće, a u nekim kulturama je čak ZABRANJENO da muškarci masiraju žene uopće... A jadničak, pomislim ja, pa on ne zna u koju je kulturu došao... pa ovdje je i prihvatljivo da nas žene masiraju muški maseri. Po mogućnosti zgodni i nabildani, koji ti dolaze u kućne posjete... No, dobro, razbila sam mu tu zabludu o onama...

I tako me smjestio, ležim ja potrbuške (ne, nije imao nikakvog kontakta s mojim grudima), stavio svoje nauljene ručice na mene ... a ja se lagano počela topiti... I tako on masira, razbija čvoriće u vratu, moji mišići skakuću od radosti, a ja lagano, lagano, tonem u neki trans.... gubim dodir sa svijetom oko sebe... u polusvjesnom stanju još sam imala snage promisliti: "Ma kog se vraga to nalazi u tom ulju s kojim me masira; jbt pa mogao mi je svašta staviti; čekaj malo, ja tog čovjeka niti ne znam; pa i da idem vikati tko će me čuti... ali ovo je tako diiiiivno... ma je li on to mene nadrogirao, a da ja to ni ne znam; hej, čovječe, ovdje kod nas bi mogao dobro zaraditi s tim svojim mješavinama...."

...i odjednom zamračenje uma... glazba u ušima... crnilo pred očima... gubim svijest... i ode woman u nesvijest....

To je doslovno bila masaža da padneš u nesvijest... A nije niti dovršio svoj posao do kraja ... Thai-masaža se sastoji od dva dijela: prvi je, naravno, masiranje, a drugi dio, rastezanje... Mene je, naime, totalno oborila i sama masaža... ko zna kakva bi se vratila doma s tog vikenda da me uspio i rastegnuti... vratila bi se dvostruko viša... i ovako imam problema s kupovanjem majica jer su mi svi rukavi prekratki, što bi tek bilo da sam doma došla rastegnuta Thai-masažom...

Njegov je komentar na moje padanje u nesvijest bio da je to sve normalno... Helloooouuuuu, mogao si me barem obavjestiti na posljedice umjesto da si me pola sata driblao s tim hoću li skinuti grudnjak !!!!

Sutradan sam se umiljato vrzmala u njegovoj blizini ne bi li dobila još jednu masažu... ili barem rastezanje... nije htio... rekla sam da ću opet skinuti grudnjak ... nije htio... I sad ti budi pametan s tim muškarcima...



- 09:01 - Komentari (47) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off