16.03.2006.
Otkriće...

Otkrila sam svoje novo erogeno područje… ustvari svoju novu G-točku... :))) to je područje jedne sasvim male točkice u predjelu vrata… i iako sam ja i prije ugodno reagirala kad bi me netko samo i dotaknuo u tom predjelu, sinoć pak pronađoh pravi smisao postojanja tog djelića moga tijela… evo ga, to je taj dio…

Cijelo naše tijelo prožeto je tim osjetljivim, sitnim, malim, točkastim područjima, koji samo čekaju na pravi podražaj, na pravi dodir, pa da budu otkriveni… otkriveni u smislu da im se da smisao postojanja… a smisao postojanja našeg tijela, kao i svakog pojedinog njegovog dijela, jesu tjelesni osjećaji… apsolutno svi mogući osjećaji – ne samo ugoda i osjećaj vrhunskog uzbuđenja, već i osjećaj boli, od one najbenignije do one najoštrije fizičke boli… svi ti osjećaji daju nam do znanja da smo uopće – živi… kako bismo inače znali da se nalazimo u stvarnosti, da ne sanjamo… pa tko od vas barem jednom u životu nije rekao: «Daj uštipni me da se uvjerim da je istina»… Naša tjelesnost je znak našeg stvarnog postojanja…

A ja sam sinoć itekako postojala… hvala mom dragom, koji je svojim intenzivnim dodirima i poljupcima pronašao put i do te moje nove G-točke... (nevjerojatno što može učiniti brada tzv. dva-dana-stara… pogotovo kad se uzme u obzir da inače moje lice ne može ni blizu te brade, ali sinoć je njihova oštrina samo potaknula intenzitet osjeta tog mog malog, skrivenog područja)… ili je sinoć bilo nešto divlje u zraku… ili je mjesec bio pun, odnosno prazan, odnosno imao je pravi oblik u pravom trenutku… ili je moj dragi to vježbao ovaj vikend dok smo bili odvojeni… hmmmmm!



Jedan potpuno aseksualan čin (recimo to tako) doveo me do potpunog seksualnog vrhunca...

I baš me briga što mi je jutros vrat crven i što boli na sam dodir, i baš me briga što sam morala jutros na posao obući dolčevitu s najvećim i najdebljim ovratnikom… i baš me briga za sve…
…a zašto….
…zato što se danas osjećam kao mala djevojčica kojoj su upravo kupili novi slatkiš sa super okusom i sad se sva oblizujem zbog tog slatkog okusa u mojim ustima… i sad sam zbog tog novog slatkiša glavna faca u kvartu… :)))


- 11:51 - Komentari (14) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off