19.01.2006.
Nezoda na cesti

...i tako ja setam cestom... gledam svoja posla... u svojim mislima...
Nitko ne dira mene niti ja diram druge... noga ispred noge, lijeva - desna. Nikako obe noge u isto vrijeme...
...kad odjednom... PLJAS!!... stropizdila sam se samo tako, nasred ceste... Stropostala, rasula po cijeloj duzini i sirini... E, sad, pad je bio neugodan, ali vise zbog srama i neugode, nego li zbog eventualne boli...
Ali ono sto je najgore jest reakcija ljudi oko mene koji su vidjeli tu moju "solo cirkusku izvedbu". Da ne bi oni slucajno pripomogli, dali mi ruku, nogu, sto li vec da se ja opet uspnem na svoje nozice... ma kakvi... jos me blijedo gledaju, kao ono u stilu: "Oj, oj, djevojko, pa sto se ti pobogu valjas po cesti?"...
U padovima takve vrste zaista sam iskusna... malo - malo - pa padnem.... Ali nije da ja ne znam hodati... stvarno znam, cak stovise, prohodala sam vrlo rano (kaze moja mama)...
A to moje padanje pripisujem jednostavno svojoj - smotanosti... Fala Bogu, ove "ploce" po mom gradu samo olaksavaju te moje akrobacije po zraku koje potom zavrsavaju mojim vrpoljenjem po podu u naporu da nekako stanem na noge i nastavim hodati kao da se nista nije dogodilo (bas!). Dovoljno je da na te ploce padne malo jutarnje vlage ili nedajbože kisica... i ja sam gotova! Bolje da onda niti ne izlazim iz kuce. Vjerojatno me te ploce u tako "mokrim" danima nestrpljivo ocekuju... da im dosetam lagano... bez pojma sto me ceka... pa da fino nagazim na njih... i - HOOOPLA proklizem svojom finom guzom... mozda bih morala neke kotacice prikaciti na svoj guz, pa da klizem kako Bog zapovjeda...
Pokusala sam na sve nacine sprijeciti te moje padove. Od toga da sam sve cipele i cipelice odnijela kod postolara da im priljepi gumu na potplatima (sto uopce ne pali), pa do toga da sam cak razmisljala i o posjeti psihijatru, jer moze biti da postoji neki "dublji problem" i "medicinski razlog" za ta moja padanja, pa onda to moje padanje ne bi vise bilo samo padanje, nego bi dobilo neki cool i famozni znanstveni naziv... WOW!
No na stranu sve to... samo vam zelim reci jedno: ako slijedeci put vidite neku djevojku da se valja po putu - vjerujte da nije to zato sto joj je tako doslo... vec ima neki "dublji medicinski razlog sa znanstvenim nazivom" ... pa joj dajte ruku... bit cu vam zahvalna... :-))

- 14:14 - Komentari (4) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off