25.10.2010., ponedjeljak

Nema bok-bok

Oduvijek sam se gledajući filmove i serije divio kak se tamo ekipa uopće ne pozdravlja na kraju telefonskih razgovora. Nekakva zaključna ili poluzaključna rečenica i samo poklope slušalicu. „Sredit ću to“ i poklopi. „Drago mi je da ste zvali“ i poklopi. „Nemoj zakasnit na večeru“ i čak onaj drugi poklopi.

Nema nepotrebnog okolišanja kojem smo skloni u stvarnom životu.
- Vidimo se večeras.
- Može, ajde bok.
- Bok-bok.
- Bok.

- Nazovem te za pet minuta.
- Ok, bok.
- Bok.
- Bok.

Skoro pa uvijek je potrebno dvostruko pozdravljanje s obje strane.
Zapravo, dvostruko pozdravljanje čak je i obligatno za onog koji prvi inicira završetak razgovora.
- Dobro, niš, vidimo se onda, bok.
- Može, bok.
- Bok.
Valjda zato što se smatra da bi trebao osjećati nekakvu grižnju savjesti zbog prekidanja komunikacije pa se dvostrukim pozdravom iskupljuje.

U filmovima toga nema. Istina, vjerojatno jer suvišno (ali realistično) pozdravljanje nije televizično (sasvim suprotno televizičnosti potpuno neprirodnih dugotrajnih trenutaka značajne šutnje i dubokih pogleda).

U subotu sam, gledajući Mad Men, odlučio: dosta mi je, od sad ću i ja biti kul. Nema bezveznog pozdravljanja. Poluzaključna rečenica, sekunda značajne šutnje i poklapam slušalicu.

Don Draper na telefonu
- 09:37 - Stavi u košaricu (7) - Sadržaj košarice - Blagajna

< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.