28.06.2010., ponedjeljak

Kad se cijela obitelj kupa gola...

Kakav je vaš stav prema roditeljima koji se kupaju goli pred djecom starom preko 7 godina, nekad i preko 10? Kad djeca već počinju percipirati okolinu… Meni je to malo…

Ne znam jel klinka onda jednog dana kad naraste, kad se dečko svuče pred njom, uzvikne: „Molim!? To!? Pa to jedva k'o od mog starog! A tebi je još i dignut! Mali, navuci hlače i doviđenja!“

Ili klinac, kad naraste, curi: „Zakaj uvijek sve obriješ? Trebala bi ostavit dio… možeš i malo oblikovat… rombić npr, moja stara je tak furala jedno ljeto i super je bilo…“

- 10:39 - Stavi u košaricu (5) - Sadržaj košarice - Blagajna

24.06.2010., četvrtak

Sigurno nikad niste primjetili

...kak se slovo "a" u Times New Romanu promijeni kad ga staviš u italic.

Aa



Meni je to veliko otkriće.

Riješio sam i neki glupi kviz "koji si ti font?". I naravno ispao Helvetica.

helvetica sam ja

Vezano za ono kad sam objašnjavao da sam onih 15,3. "Standard".

- 13:08 - Stavi u košaricu (10) - Sadržaj košarice - Blagajna

22.06.2010., utorak

Junix 2 (i Junix 3)

junix2

junix3

- 14:31 - Stavi u košaricu (6) - Sadržaj košarice - Blagajna

17.06.2010., četvrtak

I najmanji skok je nekakav let

Sudac: Gospodična, Vi, dakle, tvrdite da ste ptica!?
Ivana: Točno.
Sudac: A optuženog ste zamišljali kao ogromnog slona?
Ivana: Tako je.
Sudac: I konstantno ste mu zamjerali što nije ptica, kao i Vi?
Ivana: Otprilike. Zamjerala sam mu što ne zna letjeti.
Sudac: Znate da su slonovi jedina životinja koja ne može skočiti?
Ivana: Znam. U tome je i bio problem. Da se barem potrudio. Čak i najmanji skok mogao bi se nazvati kakvim-takvim letom. No on je odbijao i pokušati, stalno je bio na zemlji s obje noge, nije htio ni na trenutak bar na centimetar odvojiti se od tla.
Sudac: On tvrdi da je čitava ta priča s letenjem izmišljotina, da ste lagali da ste ptica, da niste mogli letjeti bez krila...?
Ivana: Nije istina da sam lagala. Ja živim gore među pticama. I na krilima dobrih vjetrova letim k'o mala ptica nebeska.


- 21:08 - Stavi u košaricu (8) - Sadržaj košarice - Blagajna

15.06.2010., utorak

Svjedok i krivotvoritelj

Danas sam bio na sudu. U svojstvu svjedoka. Sviđa mi se ovo „u svojstvu“. Općenito mi se sviđa taj krivično-pravni rječnik. Na iskazu (kužite, „iskazu“!) sasvim spontano sam nazočnog oslovio s „okrivljenik“ (inače bih upotrijebio samo ime). A jednog frenda s „gospodin“ i onda ime i prezime. (Vesele me takve stvari.)

Šteta da kod nas nije ko u Engleskoj, da suci furaju one halje i perike.

Na dnevnom rasporedu sudnice, iza mog slučaja, bio je na redu „Miroslav Kutle i dr.“. (To mi je bilo smiješno.)

Skužio sam da su hodnici sudova zapravo super mjesto za upoznavanje ljudi.
- A zakaj si ti ovdje?
- Ubojstvo.
- Ma da!? Ja isto! Hladno ili vatreno oružje?
- Hladno. Ti?
- Hladno!! S predumišljajem ili bez?
- Sa!
- I ja! A motiv? Strast, novac, koristoljublje, osveta?
- Strast. Našla sam ga s maćehom u MOM krevetu.
- You go girl! Ja zbog love. Nego, sad si solo..?



Zanimljivo da baš ovih dana krivotvorim potpis kolege. Dva dana sam uvježbavao da mi pokreti olovkom ispadnu prirodni, i sad sam, pred 15 minuta, prilično uspješno potpisao 6 različita dokumenta iznad svake moje ovlasti. Tak je dobro potpis ispao da su me počeli njegovim imenom zvati.


P.S. bit će, Šima, putopis, bit će!

- 15:48 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

10.06.2010., četvrtak

Montagne des singes



Planina majmuna! Samo kokice jedu!

Image and video hosting by TinyPic


- 22:05 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

08.06.2010., utorak

Vratio sam se! Na kraju je bilo Lunéville - Nancy - Luxembourg - Obernai - Colmar - Strasbourg. Evo, samo da se javim da se ne brinete, da znate da sam živ...

Nikak da nešto napišem, umoran sam nekak, boli me glava, ne znam jel vrućina ova, sunce ili vremenska razlika... nešto je...

Sutra - preksutra...
- 15:01 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

04.06.2010., petak

Amerike mi, otkrio sam Kolumbo!

Na kraju sam do Luxembourga zapičio. Jedino što sam do tada o Luksemburgu čuo - i to sa tri strane - je da je najdosadnije mjesto na svijetu.

Najdosadnije - my ass! Izbijem na glavni trg, a ono ekipa urla, plješće, brejkdensa! Žurka!

Image and video hosting by TinyPic

5 minuta kasnije čak i na milenijskoj fotci završim.

Image and video hosting by TinyPic

A onda je otkucalo 17 sati i grad je umro.

Tu sam popizdio, reko: ko vas jebe, sjeo na brod i... Amerike mi, otkrio sam Kolumbo!

Image and video hosting by TinyPic

Christina Appelgate, here i come!
- 12:51 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.