15.06.2010., utorak

Svjedok i krivotvoritelj

Danas sam bio na sudu. U svojstvu svjedoka. Sviđa mi se ovo „u svojstvu“. Općenito mi se sviđa taj krivično-pravni rječnik. Na iskazu (kužite, „iskazu“!) sasvim spontano sam nazočnog oslovio s „okrivljenik“ (inače bih upotrijebio samo ime). A jednog frenda s „gospodin“ i onda ime i prezime. (Vesele me takve stvari.)

Šteta da kod nas nije ko u Engleskoj, da suci furaju one halje i perike.

Na dnevnom rasporedu sudnice, iza mog slučaja, bio je na redu „Miroslav Kutle i dr.“. (To mi je bilo smiješno.)

Skužio sam da su hodnici sudova zapravo super mjesto za upoznavanje ljudi.
- A zakaj si ti ovdje?
- Ubojstvo.
- Ma da!? Ja isto! Hladno ili vatreno oružje?
- Hladno. Ti?
- Hladno!! S predumišljajem ili bez?
- Sa!
- I ja! A motiv? Strast, novac, koristoljublje, osveta?
- Strast. Našla sam ga s maćehom u MOM krevetu.
- You go girl! Ja zbog love. Nego, sad si solo..?



Zanimljivo da baš ovih dana krivotvorim potpis kolege. Dva dana sam uvježbavao da mi pokreti olovkom ispadnu prirodni, i sad sam, pred 15 minuta, prilično uspješno potpisao 6 različita dokumenta iznad svake moje ovlasti. Tak je dobro potpis ispao da su me počeli njegovim imenom zvati.


P.S. bit će, Šima, putopis, bit će!

- 15:48 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.