20.09.2009., nedjelja

Nicole iz Strasbourga

Ah, divan grad. U srijedu popodne sam stigao. Ostavio stvari u nekom jeftinom hostelu i otišao u šetnju i po nekaj za jesti. Taman dok sam se u pekari dvoumio između integralnog „francuza“ i kukuruzne šlapice, spustio se pljusak za ne povjerovat. Nisam mogao ništa osim skloniti se pod strehu pred ulazom u pekaru. Skupa sa još sedam prolaznika. A streha natkriva valjda 30 centimetra kvadratna. Još je kiša pod koso padala tak da je ovim u prvom redu samo nos ostao suh. Imao sam sreće pa me zapao drugi red. Manje sretnija je bila blijedunjava kovrčava u prvom redu točno ispred mene. Kako joj kiša ne bi pljuskala u lice, okrenula se na unutra, točno prema meni. Vrlo lijepa, moram priznat. Točno onaj tip nježnih slabokrvnih Francuskinja, slikarica redovito. Stajali smo tako stisnuti (dijelio nas je samo moj ceker) i nisam imao što drugo osim buljiti joj u tjeme. Fino joj je kosa mirišala. Malo mi je mašta proradila dok sam je tako proučavao i svašta mi je počelo na pamet padati. U jednom trenutku je digla glavu i pitala:

- C'est la baguette ou tu es heureux de me voir? (Jel je to „francuz“ ili ti je drago što me vidiš?)

- Kukuruzna šlapica!, rekoh.

To je bilo to. Završili smo kod nje. Nicole se zove. Napravila je večeru, povečerali smo, a zatim se premjestili u dnevnu sobu. Dok je stavljala vodu kuhati za čaj, upalio sam telku. „Romansa u Seattleu“ je bila. Na engleskom. Razmišljao sam kako se nikad do sad nisam u tako kratkom vremenu tako dobro povezao s nekim.
- Zbilja je divna osoba... i tako je dobra u duši, mislio sam u sebi dok je na stolić stavljala vrući čajnik... i usput rekla:
- Joj, ne valjda opet!? Ne mogu smisliti taj film i tu Meg Ryan! ... gora od nje mi je jedino Winona Ryder!, i nonšalantno, ni ne trepnuvši, stavila si kocku šećera u čaj.

Nebo se otvorilo. Gdje su pred minutu još sjale zvijezde, sada su najtamniji i najopakiji oblaci lijevali kišu po istoku Francuske. Rijeka Ill je podivljala. Nisam znao što bih. Ustao sam se u tišini i zaputio prema vratima. Jedva sam uspio prozboriti:
- Je ne te connais plus...

Udaljavajući se od njene kuće, u glavu me pogodila kukuruzna šlapica. Dok sam se stigao okrenuti već je zatvorila prozor i upravo navlačila zastore. Pljusak je bio nezaustavljiv. Voda se iz korita rijeke izlila u inundacije.
- Nadam se da će nasipi izdržati, nehotice sam na glas iznio svoju zabrinutost. No nitko me nije čuo. Osim kapljica kiše. Ali i one su vjerojatno radije međusobno slušale sebe, nego nekog samotnjaka koji tisućama kilometara daleko od svog doma po kiši hoda bez kišobrana.

Pogledao sam prema sjeverozapadu.
- Tamo ne pada kiša, pomislio sam.

- 02:31 - Stavi u košaricu (12) - Sadržaj košarice - Blagajna

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.