01.06.2009., ponedjeljak

Gulaš s tjesteninom

Uspio sam skuhati premalo tjestenine! Mislio sam da je to nemoguće. Al zato sam ostao gladan. Pa sam navečer opet morao kuhati tjesteninu. I skuhao sam točno! Točno koliko mi je bilo dovoljno da nisam gladan i da ne moram jesti na silu da mi ne ostane. Još koji put ovak i trebao bih se prijaviti na neko natjecanju u preciznom kuhanju tjestenine (tipa, moraš skuhati tjestenine točno za par s djetetom, a žena pojede nešto manje od muža, dijete još manje). Kad si prvak u tjestenini, onda se možeš prijaviti u kategoriji riže.

Ne znam kaj svi dave s tim soljenjem vode u kojoj se kuha. Nikad ne posolim (uvijek zaboravim), kuham u običnoj vodi, posolim tjesteninu na tanjuru i nikad mi niš ne fali. Isto i s pečenim jajima. Sol bi se, kao, trebala integrirati u jelo il kaj ja znam... bezveze...
A prednost nesoljenja je i kaj praktički uopće ne moraš prati rajnglu u kojoj si kuhao tjesteninu. Od soli vjerojatno nastanu one „crte“ do kud je voda bila. Ovak nemaju od čega nastati te crte.

Još dok sam slasno uživao u gulašu sa špagetima, znao sam da ću morati napisati prvi odlomak. Htio sam nadodati još jedan rekord; u dva obroka s tjesteninom i gulašem, nijednom se nisam zaflekao. Za svaki slučaj sam još više nagnuo glavu u tanjur i s lijevim dlanom napravio štit koji je spriječavao prolazak bilo kakvih kapljica između moje brade i stola. Minutu i pol kasnije slavodobitno sam krenuo provjeriti da nigdje nema fleka... al naravno da su me na hlačama u predjelu šlica dočekale tri velike kapljice masnog gulaša.
I iz tog bi trebalo natjecanje napraviti. Pa poslužit one široke poluduge rezance koji, taman kad misliš da si ih usisao, u zadnji tren se zaklepeću i pošpricaju umakom na sve strane.
Vječna dvojba; izrezuckat ih na što kraće komade ili "prirodno" duge namotat ih oko vilice... s dugima je druga opcija možda i bolja, al s ovim poludugima...nikad ne znaš...

- 20:16 - Stavi u košaricu (8) - Sadržaj košarice - Blagajna

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.