25.05.2009., ponedjeljak

Tko kaže zoološki? Zo-ološki, sa dva o? Nitko! Zološki!

Bio sam trčat jučer ujutro. Ravno iz kreveta. Bez doručka. Ne znam zašto mi se to činilo odličnom idejom. Vukao sam se po tom Maksimiru ko nikad. Pitanje jel se to uopće može nazvati trčanjem ako su mi konstantno dvije noge bile na zemlji (to je onda prije bilo brzo hodanje... da nije bilo tako sporo). Jedino sam u koljenima glumio da trčim.

Skoro sam se srušio par puta. Tijelo zahtijevalo energiju, pretraživalo želudac... a tam niš; tek šnita kruha i komadić mesa od noći prije (ako se već i to nije razgradilo). Sisalo i zadnje mrvice. Trbuh mi se uvukao kolko sam gladan bio. Čak su mi se na pol dionice i trbušnjaci počeli nazirati!! Nakon punih 10 godina!! Samo što mi rebra nisu iskočila!


Nisam znao da u Maksimiru tolko kornjača ima! Pozornost mi je privukla neka ogromna grda riba, pa sam se zagledao još malo po jezeru; par manjih riba, kornjača, jedna, dvije, tri...pet, sedam... posvud kornjače! Patke su mi frajerske. Ne dira ih niš. Ne jebu te pol posto. Drži se patka ponosno, gleda ravno i caruje. Labudi su impresivniji, al sam se preseravaju. Ja za patke navijam!


Već neko vrijeme me privlače čamci za iznajmit pa veslat po Trećem jezeru. Al mi je to preromantično da idem sam. Pa sam odlučio organizirati nagradnu igru za svoje vjerne čitateljice! (oprostite mi spolnu diskriminaciju!)

Prvo pitanje je eliminacijsko (odgovori „ni na jednoj“ se vode kao krivi), drugo biste trebali znati, a na trećem se pobjednica odlučuje:

1. Na kojoj polutci ljudi vise naopačke?
2. Koji televizijski lik je prezbiterijanac?
3. Kako se zovu tri sestre Austrijanke koje me siluju na putu za Bolzano? (ako ne znate sve tri, navedite koje znate)


Ne znam ni sam jel bolje da mi odgovarate u komentarima ili šaljete na mail. Odlučite same! Bilo bi lijepo kad ne bi bilo guglanja, al, iako imam nadzor nad tim, ne mogu tu ništa. Nadam se da će ovo biti prva moja nagradna igra koja neće doživjeti debakl. U konkurenciji su i anonimne čitateljice... da ne bi mislile da nisu pozvane.

Nagrada je, dakle, romantična plovidba maksimirskim jezerom. Ja veslam, vi samo morate biti ljupke, zacrvenjene u obrazima i držati si kišobran nad glavom (protiv sunca). Za dileme o obleki, pogledajte "Važno je zvati se Ernest" (verzija s Reese Witherspoon). (Palim se na te starinske opravice.)


- 11:57 - Stavi u košaricu (14) - Sadržaj košarice - Blagajna

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.