07.03.2009., subota

Junac odbija intervenciju hitne pomoći

Razbio sam se sinoć ko nikad. Na pipsima sam bio. Obično si znam mjeru, preko mjere nit ne mogu. Sinoć te mjere nije bilo. Obično, i kad se razbim, sjećam se svega. Ovaj put... znam da su za bis svirali foxtrot... dalje? Pojma nemam.

Povratka kući se isto u intervalima sjećam. Samo znam da se odjednom pored mene stvarila hitna odnekud... taman sam došo k sebi kad su me ruku pod ruku išli furat u hitnu i da me voze. Mislio ja, ajde, do doma će me odvest. Vele oni, ideš u Vrapče!!! Reko ja, hvala, nema šanse!! Malo su me odgovarali, morao sam čak i neki papir potpisat da valjda odbijam pomoć. Nešto u tom stilu.

Jedino kaj mi se sviđa cijeloj priči je kaj sam se danas zbudio u 9. nažalost, ne ko nov. Glava puca, pišem ovo u gaćama i čarapama (koje naravno nisam skino), tresem se kolko mi zima. Staru moram vozit u Lesninu za jedno sat vremena. Kaj da velim, stara čuj sin ti se razbio ko čkapi, jel možemo prvo do mekdonaldsa ili na neke ćevape??

Sram me kolko sam se razbio. Sram. Ne znam zašto onda uopće ovo pišem... ma zbog te hitne. Ne kužim zakaj u Vrapče!!

p.s. haha! našao sam sad u jakni papir od hitne (za razliku od kišobrana)! nemam pojma otkud im moj "broj osigurane osobe". al napisali mi ime, adresu, godinu rođenja (datum ne). piše da odbijam intervenciju. dijagnoza je "F10 Etihm ac" (tako nešto)... i moram priznat da mi je potpis odlično ispao!
- 09:47 - Stavi u košaricu (19) - Sadržaj košarice - Blagajna

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.