01.03.2009., nedjelja

EF345

Otkrit ću vam jednu svoju opsesiju.

Kad se ispred mene nađu olovka i papir, nema mi većeg gušta neg crtat slova ili brojke. Dok čekam da se komp upali, dok čekam da se neka stranica učita, dok telefoniram, dok razmišljam... Tko zna koliko sam papira tako potrošio. Ogledan primjerak izgledao bi ovako:



Još ako je neka fina olovka, flomić ili penkala... uf... pa svako slovo krenem bojat... nemrem stat. Makar, čak mi i bojanje nije toliki gušt jer ak krenem prvo slovo onda moram sva, a uskoro mi postane dosadno, no nemrem stat jer mi srce nije na miru. U farbanje se bacim jedino kad je papirić mali. Ovaj tu gore je A5, zato nisam krenuo. A i u principu su mi slova ljepša prazna.

Naravno, kad tako crtate slova, primjećujete da su neka ljepša, interesantnija, a neka manje ljepša, dosadnija.

E, F, G, M, W, A i S su mi definitivno najljepša slova. P je već rang niže.

Sa E ili F najviše volim krenut pa nerijetko završim sa FEDERER. Al nekad nemam dovoljno mjesta ili skužim da je malo glupo, ak netko uleti, da mi je na papiru stilizirano ispisano ime zgodnog tenisača , tada, nakon D, okrenem na FED CUP. (Makar općenito ne volim da mi itko vidi te papiriće, to mi je nekako preintimno jer svašta zna biti ispisano i lako bi se moglo krivo shvatiti.)

S je vrlo zanimljivo slovo. I inače su zahtjevna ta zaobljena slova, S pogotovo. Tu je još i Supermanovo S, tako da je ono često na programu. Al mislim da sam ga konačno uvježbao i zadovoljavajuće ga uhvatim iz prve.

Volim i mala tiskana slova. A pogotovo kombinirat mala i velika (tu gore nema takvog primjera, al u principu samoglasnici su mala, suglasnici osim "m" i "r" velika. Na slici sam samo malo prezentirao ta mala. najbolja su mi "a", "m", "e" i "r" pa sam počeo pisat "amer" al mi je glupo da baš na reprezentativnoj slici piše "amer" kao amerikanac ili amerika i sl. pa okrenuh na Slegde Hammera, sad primjećujem, s jednim "m" ).

Brojke isto postoje ljepše i manje ljepše. 3, 4, 5 su najljepše. Bez premca. Tako da se i broj 345 često nalazi na mojim crtkarijama. A ni 8-ica nije loša.



Mislim da bih bio sretan da mi je posao ispisivati knjige takvim stiliziranim slovima. Nedavno sam i skužio da bih volio biti pisar (u prijašnjim vremenima). Da moram Bibliju prepisivati, cijelu Bibliju, slovo po slovo, svako slovo polako...i tako nekih, ne znam, godinu dana... nitko sretniji od mene!

p.s. jasno mi je da ovo nije bila nikakva spektakularna opsesija, niti je tekst posebno zanimljiv. zato svima koji su došli do ovdje 10 dodatnih bodova! ;))
- 10:40 - Stavi u košaricu (23) - Sadržaj košarice - Blagajna

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.