24.02.2009., utorak

La Linea mi ide na živce, hrt pretplata ne

Skužio sam neki dan da mi onaj Linea (Bajum Barum) ide na živce. Samo krešti tim antipatičnim glasom, stalno nekaj sere, niš mu ne paše, sad bi ovo, sad ne bi. Jedino mi se svidjelo kad je igrao vaterpolo. A onda ga je kit pojeo. Tad sam bio sretan.


I idu mi na kurac oni kaj stalno seru zbog pretplate hrt-u. Ja baš volim plaćat pretplatu hrt-u. Baš s užitkom im svaki mjesec platim te 73 kune. Platio bi im i 573 da me traže. Samo da mogu nakon filmova i serija vidjet "slova". Samo da mi se mama ne mora zapitat, "Kaj je završila serija?", nakon što druga traje već 7 minuta. (Koliko televizija mora biti loša da se boje da će zbog 15 sekundi slova izgubiti gledatelje?) Nekad me zanima tko glumi i koja pjesma je to bila.

Nova i rtl nikad neće pustit snimku koncerta Lada ili emisiju tipa Škrinja. Zato kaj im se to ne isplati. Ne isplati se ni hrt-u. Al on to bude napravio. Ne zanima me Lado, al zanima moju mamu i njene frendice. Njima je to lijepo za gledat. Njih to zanima. Ipak je to nekakva kulturna baština i takve stvari se jednostavno moraju tu i tamo nać na televiziji. kao što se mora pokriti Zlatna pirueta i slični "spektakularni" sportski događaji koje nitko živ ne gleda. kao i one emisije o braniteljima, invalidima, nacionalnim manjinama i sl... pa oni "Plodovi zemlje"... iznimno mizerni postoci gledanosti (iako čak Plodovi zemlje možda i odskaču malo).

Ako i ukinu pretplatu, slat ću svaki mjesec hrt-u 73 kune. (ma dobro, neću, al kao hoću. ma kužite već... nije hiperbola, neg... no... kak se zove... stilsko sredstvo preuveličavanja... ili ipak je hiperbola? Ma nije... A ona krivulja bi onda bila kak? Ili se isto zovu? Ma ne... i baš neću gledat na internetu. To guglanje mi je uzelo svu onu čar zivkanja telefonom na sve strane zbog neke gluposti koje se nemrem sjetit. Upravo sam odlučio. Od sad više ne guglam, ni jahuam, ni altavistam (to ne znam jel sam ikad i upotrijebio), ni vikipediram... ili gnjavim telefonom ili gledam u enciklopediju. jebeš ono čega nema u enciklopediji iz '67.)

- 19:14 - Stavi u košaricu (23) - Sadržaj košarice - Blagajna

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.