Josip Beljan

subota, 22.11.2008.

MI IMAMO SVECA ZAŠTITNIKA ALI NAM TREBA I MINISTAR

Mi, roditelji sina stradalog u prometu, sada ne trebamo novog sveca zaštitnika. Naš svetac su Svisveti i Dušni dan. Uz ostalih 363 imamo i ova dva dana posvećena našim najmilijim. Svi dani su naši sveci i svi dani su posvećeni sjećanjima na naše drage kojih nema jer su im drugi oduzeli život.
Mi trebamo MINISTRA koji će konačno shvatiti da smo i mi ljudi i da i mi imamo pravo na pravedne presude i pravedno odslužene kazne. Znamo da je situacija teška, ali nije uredu da se lomi preko naših leđa. Nije mi jasno kako kazne za prometne nezgode mogu biti tretirane kao lakše. Zar nije dovoljno što se dosuđuju sramotno niske kazne, pa zar i njih neće ubojice naše djece morati odslužiti.
Vjerovala sam da će ovaj Ministar nešto napraviti, ali izgleda da sam se prevarila.
Do kada će ovakvi stavovi biti normalni? Kada će se stanje stvarno početi mjenjati?

- 19:24 - Komentari (10) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 17.11.2008.

Pravo na život

Ovih dana obilježen je svjetski Dan sjećanja na žrtve stradale u prometu. Obilježen je i u Osijeku. Mali skup ali slične tragedije. Obitelji koje pate za svojim najmilijima. Međutim to nikoga ne zanima previše. Od pozvanih odazvali su se samo predstavnici
MUP-a. Zašto samo oni? Možda oni jedini razumiju što se dogodilo nama. Možda je i njima dosta gledanja mrtvih tjela i donošenja najgorih vijesti u životu. Zašto to ne zanima državno odvjetništo - pravosuđe. Očito da je tako lakše donositi te mizerne kazne. Lakše je ne vidjeti nesretne roditelje, supruge, djecu... lakše je živjeti svoj život, a ostalo shvatiš samo kao posao.
Žalosno je da je ovih dana stradao još jedan život. I pijanac je imao pravo na život. Žao mi što će i njega nositi onaj drugi na duši, ali još više me žalosti način na koji ljudi gledaju na prometnu nezgodu. Zar je moguće da netko tko je slavan i poznat ne mora odgovarati za nešto što je učinio, pa i ako je nenamjerno. Tko je taj koji je nekome dao pravo da uništi nečiji život ? Kako omeže biti opravdanje da je poginuli pijanac i da nema nikoga ? Zar on nema pravo živjeti?
Kada će konačno ljudi početi razmišljati ONAJ MRTVI MOŽE BITI I NETKO MENI DRAG.? Koliki još moraju poginuti da shvatimo da je život nešto dragocjeno i da ga treba čuvati?

- 20:19 - Komentari (8) - Isprintaj - #