Jezdimir Uskoković je Žena Glava!

petak, 01.04.2005.

O sudnompravo pituis

Uvijek me zabavljalo kako profesori različitih vrsta (od osnovnoškolskih, pa do sveučilišnih) strašno vole onu spiku 'Zar vi mislite da ja nikad nisam bio student / učenik?', a u isto vrijeme pokazuju apsolutno i elementarno nerazumijevanje načina razmišljanja i postupanja tih istih učenika / studenata. Neupućeni bi rekli da oni jamačno nikada nisu bili na toj strani stvarnosti, a kad ono, ovi za sebe misle da su down with the raja i da kuže spiku.
Ma kuže oni drek, eto što kuže.

Slušam ja tako jučer sudnipravo pitis.

Kocka (blago potpomognuta novim ispitivačima profesorskog, a ne sudačkog usmjerenja) je htjela da oba kandidata u dvorani u kojoj sam bila, već na pola ispita padnu ko zrele kruške, što nama slušačima nije nikako odgovaralo, jer smo bili nabrijani da čujemo i ove druge luđake koji su jučer prvi puta ispitivali.

Za to smo morali čekati da preostali kandidati dođu na red, pa smo, uredno postrojeni, strpljivo stajali u predvorju, istom onom u kojem su sjedili i ispitivači u ugodnom razgovoru između svojih ispitivanja. Jedno vrijeme su ignorirali tu hordu stoke koja ih je okruživala, ali malo pomalo su počeli i o 'tome'.

'Znate što smo otkrili neki dan?', započela je službenica ministarstva, zadužena za papirologiju oko ispita, 'vrlo interesantna jedna stvar... Naišli smo na neku stranicu na internetu, gdje vam kandidati za ispit i oni koji još nisu položili razmjenjuju infomacije o ispitu.'

Među ispitivačima se prolomi smijeh, a jedan od njih, koji je sudnipravo polagao otprilike 1935. godine, nadoda 'Taj internet je duhovita jedna stvar...'

Mi raja smo se ukipili na mjestu i naćulili ušesa.

'I, što pišu?' upita jedna sutkinja.

'O, svašta, od razmjene pitanja, do kometara o tome kakav je koji ispitivač, tipa 'ovaj je užas, ovaj je pljuga' i slično, ma presmiješno nešto, kažem ja vama...', objašnjava službenica.

I opet se oni svi nasmiju, kao da su im Mujo i Haso osobno ispričali vic.

I mi stoka se osmjehnemo, jer i nama je taj ispit vrlo duhovita jedna stvar.

'Da, da, znam, i mi smo se valjali od smijeha dok smo to čitali', pridružuje se i službenica urnebesnoj šali.

Čemu li se ti genijalci smiju, pitam se ja, ali mi vrlo brzo stiže i odgovor.

'Ja to stvarno ne razumijem', progovori ona ista sutkinja, jedina žena među njima, 'na što oni troše vrijeme umjesto da uče, nikad neću shvatiti zašto! Ti dani pred ispit su tako dragocjeni, a oni sad ti stoje evo već pola sata i gube vrijeme!'

'Ma ne, to se vi varate, ovi tu šta stoje oko nas (mislite ovi fikusi koji nemaju uši pa ne mogu čuti što pričate? op. nadrk. a.), ne idu vam ti za par dana na ispit, to vam se danas počinje slušati jako rano... vrlo vjerojatno ne planiraju izaći još mjesecima!', objašnjava joj službenica našu taktiku, pa, da bi poduprla svoju teoriju, cimne prvu curu u blizini i pita 'evo, kolegice, kad vi mislite na ispit?'

U kurac, vrag odnio šalu, igra se obrnula i sad su oni u napadu!

Ako me pitaju nešto, ja idem za mjesec dana, ne treba mi sad da ispadnem smiješna što slušam šest mjeseci ranije, tak sam glupo obučena da će još i zapamtiti kako izgledam!

'U listopadu...', odgovara cura.

Ih, ova je još bedastija od mene.

Ispitivači se opet nasmiju, a ona znatiželja sutkinja bi sad i kruha preko pogače, pa pita tu curu 'I dajte, no, recite mi sada što ste vi sad tako puno profitirali od sjedenja ovdje, slušanja i gubljenja vremena, ha? U čemu je poanta?'

Dok je zaskočena cura slagala zbunjenu facu, službenica (ipak ne prestara i ne u potpunosti dio toga vražjeg tima) uskače povaditi kestenje, koje je maločas sama bacala u vatru, spasivši nedužnu žrtvu objašnjenjem da 'oni tako i nauče, malo vide atmosferu i bla, bla'.

Poanta? U čemu je poanta?!

'Gospođo draga', došlo mi je da kažem toj sutkinji, 'ovo je meni bio treći put da sam slušala vas kako ispitujete i moram vam reći da već sad znam napamet točan redoslijed pitanja koja vi postavljate svakom kandidatu, s preciznim koordinatama trikova koje ubacujete i na kojima se pola siročeka zblesira i zbrlja. Kao i odgovore na iste. Ako kod nekoga koristi slušati ispit, onda ste to vi, baš vi, jer konkretno ja bi bez ikakvog učenja znala odgovoriti na sve što pitate. Iz slušanja..

Sva sreća što imam dovoljno pameti da ne guram nos tamo gdje bi ga mogli pročačkati pletaćom iglom čisto sporta radi, pa sam odšutila tu sekvencu.

No, zamislite vi takav stav od jedne ispitivačice koja konstantno vrti trideset istih pitanja! Još ajde da to čujem od onih pametnjakovića koji se stalno nadmudruju s kandidatima, izmišljajući nove fore da ih zajebu, ali kakva naivnost od nekoga tko čak ni ne mijenja poredak pitanja!

Ali neka, mi 'studenti' volimo takve ispitivače.

Oni koji znaju kako studentski mozak funkcionira, pa kreativno izmišljaju nove šeme, stvarno nam idu na živce.

Idu nam na živce i oni koji su otkrili Google pa se sad smiju razmjeni informacija, potpuno nesvjesni da će nam to što negdje pročitamo 'on ti je kreten koji svrdla po naknadi štete cijelo vrijeme, a uopće ne pita ugovore' možda spasiti ispit (svakako ne bi bilo prvi put).

A osobito nam idu na živce oni kojima je smiješno višemjesečno mukotrpno učenje, pa onda s lakoćom ruše ljude na nekoj idiotariji, bitnoj NE, ne vodeći računa o tome da ispit košta tisuću i po kuna, a pad sljeduje šest mjeseci nemogućnosti polaganja, te mogući otkaz na radnom mjestu.

Ali, neka, bitno da ste si vi fora dok se dogovarate za roštilj u pauzama.
Petak ujutro, sutkinja Frankica Posprdalo uz kavu odlučuje vidjeti u čemu je fora s tim vražjim internetom. U google upisuje 'sudnipravo pitis'.

Pred njom se otvara mnoštvo stranica, od kojih ona nasumično odabire jednu.

Vidi, vidi! Ma zamisli samo, neki Uskoković tvrdi da ona na ispitu vrti jedna-te-ista pitanja! Kakva drskost!

Ona isuče olovku i živčano slaže listu potpuno novih pitanja s potpuno novim, dosad neviđenim trikovima.

Na vrh tekice, u koju bilježi podatke vezane uz ispit, stavlja opasku crvenim flomasterom: 'Kada stanoviti Jezdimir Uskoković pristupi ispitu, srušiti ga. Javi dalje i ostalima.'

Na sljedeća dva roka svi padaju upravu, ušokirani radikalnom promjenom pristupa sutkinje Posprdalo.

A ona čeka Jezdimira.


E, kako su si Jezdimir i Providnost na TI, on se sada vraća na početak ovog posta i mijenja sve 'pravosudne ispite' u 'sudnepravo piteis'.

Pa da vidim guglera koji će provaliti ovaj kod.

- 12:43 - Komentari (11) - Isprintaj - #