jedansan

12.11.2010., petak

Zaustavi mi bol.............

Zelim da ponovno zagrlim tamu sa sjecanjima
Osjetim sum svemira...
Zaljubih se u dodir sna...
...Da li osjecas.?
Prazno je polje unutar nas…
Nestale su rijeci...zasutjele gore…
Tko sam ja.?
Jesam li ogrozd u tvojim ustima.?
Kako zadrzati kap rose na dlanu?
Zvuk juzne bure u pogledu.?
Bjeg lutalice u oku.?.
Zastijenjeno je sjecanje (u meni)..
Zadrzani valovi mora na obali...
Ponovno sam zelio uhvatiti vihor
Zaustaviti kisu...
Pokusao sam ploviti razbjesnjelim morem…
Zaustaviti lavinu i spremiti osjecaje...
”Nastavljaam dalje sam…”
Ali nisam sam…
Sa tobom sam u mislima
Mogu li biti uspomena?
Zaustavi mi bol u novom svitanju...
Gdje je skrivena slika tvog lika…
Rijeci nestale u vihoru
Jauci siromaha na pustoj ulici ljubavi…
Zaustavi mi bol satkanu sa tvojim usnama
Budenjem strasti na zitnim poljima sna
Gdje si?
Zaustavi mi bol rukama praznog dodira…
Pregrstem neispisanih uzdaha u tvojoj kosi
Zaustavi mi bol, pogledom zelenih jezera
Dodirom noci na srusenim liticama zivota…
Gdje si?
Pojavi se kao Neptun iz morskih dubina
Skriven u oblacima mog sljepila
Zavit plastom nedostiznih zelja...
Zaustavi mi bol…
U susretu nepoznatog dodira trazim te…
Gdje si.?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.