< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by: @ndre@

Opis bloga

burninmadovo je blog samo za metalce i heavy metalce ok i rockere ali je zabranjen ulaz onima koji slusaju japan motel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!burninmad
obavezno ostavite i koji komentar.nut

UP THE BLOODY IRONS!!!!!!!!!!!!!

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
GLASAJTE ZA MOJ BLOG PLIIIIIIIIIIIIZ!?

JANICK
JJudicial
AAmazing
NNasty
IInventive
CColorful
KKeen
Get Your Own Name Acronym


ANDREA
AAmazing
NNaughty
DDevious
RRavishing
EEnergetic
AAppealing
Get Your Own Name Acronym




Lyrics





song title


artist


lyrics text




by Lyrics & Songs



Linkovi

iron maiden-najbolja web stranicathumbup
dickinsonica-positite je obaveznoeek,najveci fan Brucea Dickinsonaeek
beast 666-Pootha XD zakon lik
(an)tony(o)-frikin panker koji je nabroja milijoneek bendova na svon blogu i sto je najgore sve ih slusanono
maidenovka-ludnica blogcool super mi jesmokin,skroz
Iron Maiden fan blogeek,stvarno je odlicanthumbup,a njen san je otici na maiden koncertyes,positite obavezno i nanesite joj hrpu komentarasmijeh!
Ja Sam KewlMarinaaaaaa!!!!!!!eekWeeeeee!!!beljLjudi ona je cool!!!fino
MetalacUglavnom metal.I on je isto cool!!!smijehNe stvarno,tko bi rekao da musko more biti tako Kul...yesthumbup
KokyKoka!!!!Moj ludi frend...nut
DomeMoj također ludi frend belj
cool rofl kiss rolleyes wink yes no eek nono bang burninmad dead greedy headbang mad mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek blabla zijev zaliven smijeh puknucu njami namcor mah lud hrvatska zujo

ja.......

ja sam ja Andrea ...burninmad
živim u gradu ah ZADRU...headbang
ovo je nasa pijaca =D
Image Hosted by ImageShack.us
obožavan i štujem Janicka Gersa...yes
ali to ne znači da manje poštujem ostale članove moje najdraže grupe Iron Maiden...cool
i treniran plivanje 7 godina i odbojku 3 godine...
neznan više ništa o sebi,žalim...bang lud
i sviran gitaru i obozavan crtati...

Ako me zatrebate:smijeh
Moj e-mail je : ificouldfly@net.hr
A MSN : ironandrea@hotmail.com

Moje slikice:smijeh
Ja :P
Karla i JA :P
Me againsmijeh
Moja gitara Ares i pojačalo
Moje tri gitare <3
Vrijeme u Irskoj ^^ <3


Janick Gers

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A sad malo njegovih,onako,meni naj slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bendovi koje slušan:
Iron Maiden
Judas priest
Dimmu Borgir
Draconian
Rammstein
Pain
Dream Theater
Hladno Pivo
Manowar
Pantera
Pentagram
Rhapsody
Steve Vai
Symphony X
Into Eternity
Ark
Adagio
Circle II Circle
Corrosion of Confirmity
Gordian Knot
Pagans Mind
Serj Tankian
Yngwie Malmsteen


Cool Clocks at Wishafriend

utorak, 15.04.2008.

Tako mi Luciferovih stražnjih nogu!

Eto mene opet...wave
Jadni vi...smijeh
Gledala san Koleđicom po svijetu hehe rofl
Sva tri puta otkad je počela nova sezona...
I ne mogu se prestat smijat onom psu u odijelu roflroflrofl
A danas mi je bilo najbolje kad su došli kod Djeda Mraza i vide oni njegovu sliku s Lordima i pjevačen i bubnjaren iz The 69 Eyes rofl
Ja bi tila ić u Finsku ( a di ja ne bi?! ) ali ne bi nikad ondi mogla živit...
Prehladno za mene zimogroznu hehe...
Ja se u lici smrznen i skupin ka pet para smijeh
Ajme obožavam ta Finska i Norveška imena!
Baš su mi kull...dead
Haakon,Tolkki i Jukka fora smijeh

Btw. Ja više neću u školu!!!!!!!!!!
Dok me ne prestanete tući ja se ne vracan rofl
Dosta više!
Koji van je Bog?!
Mislin noge su mi cile crvene bile koliko ste me nalemali belj
Ok, i ja san vas ali opet heh...

A kasnije Dome i Ja ,,igrali'' ka ko će prvi odustat
ugl. on mene udre po dlanu i ja njega...
A ne nije to bolilo! headbang
Ne radite to! hehe

Mislila san sad gleat onaj film Zmajevo srce...
Ali baš je sranje heh...
U prijevodu: Nema lipih glumaca rofl

E samo da vam kažem 8.5. je koncert Hladnog Piva u Jazinama...
Dome,Koko?
El idete?!?!?!
Moramo ekipu skupit, glupo mi je da na svaki koncert samo Jopa i Ja idemo...
Kad mi Nickey da slike moran ih pokazat smijeh
Vere mi je bia foto model hehe
Ajme koja san ja reta s onom kapom Tornado Zadar rofl
Al dobro mi stoji kad je normalno stavin...smijeh
Eh sutra mi je ispit iz fizike...JeeeeeJ rofl
crycrycrycrycrycrycry

Ajme kako san sritna što san dobila 5 iz matematike! Weeee
Haha a ja sve pisala što mi je Karlo šapća rofl
Fala Karlo! XD

If I had eyes on the back of my head I would told you
that you look good while I'm walking away...smijeh

Stavila bi van neki spot ali prokleti YouTube se neće otvori!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
burninmadheadbangmadpuknucublabla

Jučer me je ubija trener na treningu iz odbojke...
dead
Skuvala san se u onoj dvorani,a pošto nas je bilo 7 trener je reka da ja moran bit s njim u paru...
Ajmeeeeeeeeeee crycrycry
Mislim nije to tako loše, zapravo, meni je super...
Barem bolje naučim...
Muahaha ali pokaja se što mi nije još teže zadatke da jer san nakon 10 min bila potpuno
okej, ka da nisan ništa radila nego se odmarala...
Jesan vam rekla da ja iman veliku mogućnost regeneracije!?!?!? rofl

Sutra iden u špalinama...Baš me brige...
Ako ne buden u špalinama isparit cu za Boga miloga!
E kad smo kod Boga dobila san 5 iz vjerića hehe...
Jer san na 4 pitanja ispisala cilu stranu...
A što se može kad obožavan vjeronauk u smislu da ima zanimljive teme...
Evo Jujtjub mi proradije smijeh

Wintersun - Beyond the Dark Sun


Evo još jedan video, po mom mišljenju bolji od prvog, sviđa mi se glas njihovog pjevača...

Stratovarius - Hunting High and Low


A evo još jedan događaj da ispričam pa iden...
Dakle, sinoć ja i caca gledamo TV i bila snimka one utrke di je Draganja oborija svjetski rekord...
Ali ja nisan znala da je to samo snimka, ja reta mislila da je to sad...
I pita mene caca: Što misliš ko ce pobjedit?
Ja naravno rekla Mark, a on meni da ajmo se kladit...
Naravno ja pristala i ja se kladila da ce mark dobit, a on da ce Duje...
I kad je utrka završila vidin ja da mi je poznata ona slika kad je Duje na kraju utrke diga ruku i viknija Tooooooo, i kad san se sitila da san o tome citala u 24 sata (koje redovito pratin)
vidila san da mi se caca smije ka lud roflroflrofl
Rekla san mu da vise necu pricat s njin hehehehe smijeh
Ma krasno...Pojilo me samo tako rofl

Ajte papač!

- 21:55 - Komentari (18) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.