< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by: @ndre@

Opis bloga

burninmadovo je blog samo za metalce i heavy metalce ok i rockere ali je zabranjen ulaz onima koji slusaju japan motel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!burninmad
obavezno ostavite i koji komentar.nut

UP THE BLOODY IRONS!!!!!!!!!!!!!

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
GLASAJTE ZA MOJ BLOG PLIIIIIIIIIIIIZ!?

JANICK
JJudicial
AAmazing
NNasty
IInventive
CColorful
KKeen
Get Your Own Name Acronym


ANDREA
AAmazing
NNaughty
DDevious
RRavishing
EEnergetic
AAppealing
Get Your Own Name Acronym




Lyrics





song title


artist


lyrics text




by Lyrics & Songs



Linkovi

iron maiden-najbolja web stranicathumbup
dickinsonica-positite je obaveznoeek,najveci fan Brucea Dickinsonaeek
beast 666-Pootha XD zakon lik
(an)tony(o)-frikin panker koji je nabroja milijoneek bendova na svon blogu i sto je najgore sve ih slusanono
maidenovka-ludnica blogcool super mi jesmokin,skroz
Iron Maiden fan blogeek,stvarno je odlicanthumbup,a njen san je otici na maiden koncertyes,positite obavezno i nanesite joj hrpu komentarasmijeh!
Ja Sam KewlMarinaaaaaa!!!!!!!eekWeeeeee!!!beljLjudi ona je cool!!!fino
MetalacUglavnom metal.I on je isto cool!!!smijehNe stvarno,tko bi rekao da musko more biti tako Kul...yesthumbup
KokyKoka!!!!Moj ludi frend...nut
DomeMoj također ludi frend belj
cool rofl kiss rolleyes wink yes no eek nono bang burninmad dead greedy headbang mad mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek blabla zijev zaliven smijeh puknucu njami namcor mah lud hrvatska zujo

ja.......

ja sam ja Andrea ...burninmad
živim u gradu ah ZADRU...headbang
ovo je nasa pijaca =D
Image Hosted by ImageShack.us
obožavan i štujem Janicka Gersa...yes
ali to ne znači da manje poštujem ostale članove moje najdraže grupe Iron Maiden...cool
i treniran plivanje 7 godina i odbojku 3 godine...
neznan više ništa o sebi,žalim...bang lud
i sviran gitaru i obozavan crtati...

Ako me zatrebate:smijeh
Moj e-mail je : ificouldfly@net.hr
A MSN : ironandrea@hotmail.com

Moje slikice:smijeh
Ja :P
Karla i JA :P
Me againsmijeh
Moja gitara Ares i pojačalo
Moje tri gitare <3
Vrijeme u Irskoj ^^ <3


Janick Gers

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A sad malo njegovih,onako,meni naj slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bendovi koje slušan:
Iron Maiden
Judas priest
Dimmu Borgir
Draconian
Rammstein
Pain
Dream Theater
Hladno Pivo
Manowar
Pantera
Pentagram
Rhapsody
Steve Vai
Symphony X
Into Eternity
Ark
Adagio
Circle II Circle
Corrosion of Confirmity
Gordian Knot
Pagans Mind
Serj Tankian
Yngwie Malmsteen


Cool Clocks at Wishafriend

nedjelja, 29.07.2007.

I guessam that je time da writeam newi post O_o?!

O.K. Here I am again dead
Tako san uzivljena u bend Embrio rolleyes
Ajte pljizzzzzz na njihov MySpace: http://www.myspace.com/embriomusic smijeh
Ugl. Bila san u Petrčanima jučer...i prespavala kod Tekiyes...danas cu vjerojatno na Punta Skalu...thumbup
Hu kers?! nut



Žalim nema teksta za pismu hehesmijeh

You don`t want it
You don`t need it
And when you turn your back
I want disbelieve it
Cause I love you so... Coitus Interruptus - Embrio yes

Dawn - Embrio zaliven

Early morning, I drag myself out from the mud
Where I used to lay, where I used to fly
In the evening when all the beauty dies
When my soul cries, when my soul divides
From the body
When I lose all of my thoughts, when I’m all alone
Night she smiles to me and she's singing
That my whole life is a lie
All of my mind
All of my love

New day will dawn and I'll walk away
From the tears and mourn in sapphire haze

Early morning I try to find my way home
Through the streets I roam it's a long way home
In the morning to many times I’ve been alone
So many times from your sweet love
From your body
Now who’s going to keep me warm in this winter air?
Maybe just your song?
So keep singing that my whole life is a lie
All of my mind
All of my love

New day will dawn and I'll walk away
From the tears and mourn in sapphire haze

I moj prijevod hihi njami

Rano jutro,izvlačim sebe iz blata
Gdje sam ležao,gdje sam letjeo
U večeri kada sva ljepota umire
Kada moja duša plače,kada se moja duša odvaja
Od tijela
Kada izgubim sve svoje misli,kada ostanem sam
Noć ona se smije i pjeva mi
Da je cijeli moj život laž
Sve moje misli
Sva moja ljubav

Novi dan će svitati i ja ću otići
Od suza i žalosti u safirnu maglu

Rano ujutro pokušao sam naći svoj put kući
Kroz ulice sam lutao dug je put kući
Ujutro sam previše puta bio sam
Previše puta od tvoje drage ljubavi
Od tvoga tijela
Tko će me sada grijati u ovom zimskom zraku?
Možda samo tvoja pjesma?
Zato pjevaj da je cijeli moj život laž
Sve moje misli
Sva moja ljubav

Novi dan će svitati i ja ću otići
Od suza i žalosti u safirnu maglu


One thousand miles away from you...
I`m losing you =( no




Wicked game- H.I.M


A kako je tu istu pismu Brane pjevao =(
Imao je taaaaaaako lipi glas rolleyes


O.K. Moran se skulirat dosta o njemu...
Nije sve tako sivo as long as you have somebody to go on pivo

Devils


Ghotic girl


Ipak ne iden u Puntu nego u Privlaku kod prijatelja =D
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!
Zapravo nije toliko jej vise volim biti malo sama u Punti i roniti dalje od svih.
Obožavan ronjenje to valjda ide s plivanjem...?!
Jednom san nasla onih 25 kuna u kovanici na Punti dok san ronila
a bilo je tu 6 metara dubine...bez peraja...pa nije to bas ni lako...
ali na svu sricu mogu dugo drzati zrak i ne bolu me usi dok ronim kao neke...
Ko zna mozda san ja i riba?! hehehe headbang

The 69 eyes

A kmeeeeeee tužna san jer nemogu ici na Viva la Pola festival no

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ajte bok do sljedeceg posta? Valjda.......puknucu

- 15:57 - Komentari (65) - Isprintaj - #


subota, 21.07.2007.

HIM

Ajme nemogu si pomoci sad me je HIM uvatija...no
Jer san ljuta...nemogu virovat??????!!!!!!!!! burninmad
Zasto????????????????? headbang
Kako san mogla bit tako glupa?????????????? mad
Ubit cu se!!!!!!!!!!!! bang
Sad moran trazit nekog da mi preprica sto je bilo u Simpsonima danas,ajmeeeeeeee
kako san ih mogla propustit???????????!!!!!!!!!!!!!! headbangheadbangheadbang

Nego ovaj HIM dakle...............hm...........wink



HIM (His Infernal Majesty) - Funeral Of Hearts cerek

Love's the funeral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom

The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun

When angels cry blood
On flowers of evil in bloom

The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you

She was the wind, carrying in
All the troubles and fears you’ve for years tried to forget
He was the fire, restless and wild
And you were like a moth to that flame

The heretic seal beyond divine
A prayer to a god who's deaf and blind
The last rites for souls on fire
Three little words and a question why

Love's the funeral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom

The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you

I sad moj prijevo,obožavam prevoditi: smijeh

Sprovod srca


Ljubav je sprovod srca
i oda okrutnosti
Kada anđeli plaču krv
na cvijetove zla koji cvjetaju

Sprovod srca
i izlika za milost
Kada je ljubav pištolj
koji odvaja mene od tebe

Ona je bila sunce
obasjavala je
grobnicu tvojih nada i snova tako krhkih
On je bio mjesec
bojao te
sa rukom tako ranjivom i blijedom

Ljubav je sprovod srca
i oda okrutnosti
Kada anđeli plaču krv
na cvijetove zla koji cvjetaju

Sprovod srca
i izlika za milost
Kada je ljubav pištolj
koji odvaja mene od tebe

Ona je bila vjetar,unosila je
sve nevolje i strahove koje si godinama pokusao zaboraviti
On je bio vatra,nemirna i divlja
I ti si bila kao motivacija tome plamenu

Krivovjeran pečat iza blagoslova
molitva Bogu koji je gluh i slijep
Zadnje pismo za duše u plamenu
tri male riječi i pitanje Zašto

Ljubav je sprovod srca
i oda okrutnosti
Kada anđeli plaču krv
na cvijetove zla koji cvjetaju

Sprovod srca
i izlika za milost
Kada je ljubav pištolj
koji odvaja mene od tebe

Malo zvuči glupasto kada se prevodi na hrvatski,
ZNA LI TKO ŠTO JE DANAS BILO U SIMPSONIMA????????????????? eekeekeek


Ajme boli me glava,spavala san zijev hehe i na TV-u je bia neki film sa labirintom i ja san spavala i slusala kako ti ljudi pričaju i sanjala po toj priči. lud
Baš mi je bio umobolestan san,ne želite ga čuti predpostavljan.headbang
Ugl. i kad san shvatila da su Simpsoni prošli naglo san se digla,a neman pojma sto mi je bilo samo me glava zabolila od vručine nut
Tako da se sad kuhan u kući.blabla


Ajme otkinut cu si uhooooooooooooooooooooooo!!! puknucu
Iman upalu uha pa nemogu u more nego se vučen od televizije do kade da se polijen,i naravno do kompmena...zaliven


Baš me živcira to što više ne viđan skoro nikog iz starog društva...Kmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! no
Zašto se Sunce jednostavno ne pretvori u ono od Teletabisa što se smije i koje ja uvik u bazenu glumin kad iman kapicu žutu.........rolleyes
I da manje grije,ja bi tila da smo mi likovi iz crtića,kako ih obožavan,
ok sad zvučin ka da iman 5 godina...ah ko za...mislim da bar lud




Him - Join Me In Death dead

Baby join me in death
Baby join me in death
Baby join me in death

We are so young
our lives have just begun
but already we're considering
escape from this world

and we've waited for so long
for this moment to come
was so anxious to be together
together in death

Won't you die tonight for love
Baby join me in death
Won't you die
Baby join me in death
Won't you die tonight for love
Baby join me in death

This world is a cruel place
and we're here only to lose
so before live tears us apart let
death bless me with you

Won't you die tonight for love
Baby join me in death
Won't you die
Baby join me in death
Won't you die tonight for love
Baby join me in death

this life ain't worth living
this life ain't worth living
this life ain't worth living
this life ain't worth living

Won't you die tonight for love
Baby join me in death
Won't you die
Baby join me in death
Won't you die tonight for love
Baby join me in death

Baby join me in death


Ljepa naša domovino o junačka zemljo milaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!hrvatska
mouthwash
OK koja je razlika između ovog: wave
i ovog: mah ???!!!!

I jos samo nesto ovo porucujem nekome!!!!!!!!!!!!!!!!!
koga mrzim btw.....................
Ajme koji uzasan dan...sad mi se ni slika nece uploada...
ma tekst ide ovako >_<

Iman hobi...
Trčim po sobi...
Mučim sebe...
Mislim na tebe...
Volim te više
os sebe,al kad
razmislim: Ko te jebe
bolja san od tebe!

A i danas san poprilično tužna...
Ako ne znate...


24-GODIŠNJI gitarist grupe Embrio Branimir Vugdelija smrtno je stradao u Sinju kad je svojim motorom marke Suzuki izletio sa ceste, priopćila je sinjska policija.

Vugdelija je iz neutvrđenih razloga skrenuo s ceste i sletio na neobrađenu njivu. Ostao je na mjestu mrtav. Očevid je provela sinjska prometna policija u pratnji općinske državne odvjetnice.

Prema riječima prijatelja koji se vozio na drugom motoru iza njega, Vugdelija je odjednom bez ikakvog razloga skrenuo ulijevo i izletio sa ceste.

Uostalom on je bio i vokal,to nisu napisali...lik je bia tako cool,
ajme steta...ima je dugu crnu kosu i sive oci i bas je lipo pjeva...
I knew him smrc...i nisan sigurna vise virujen li u Boga.............................
R.I.P
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i njegove pjesme.......
http://www.myspace.com/embriomusic

Svida mi se pjesma To my Beloved.
no
headbang
rolleyes

I jos jedna prekrasna pisma...
Za sve one koji vole navecer slusat pisme prije beda hihi
to mi je nekako preslo u naviku..a pogotovo pisme od HIM-a...
i onda naravno sanjan pismu ... i pozelin ne izaci iz sna...........
btw. Ville Valo ima bas lipe eyes...obozavan zelene oci,mislin on nema zelene...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 18:08 - Komentari (69) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 16.07.2007.

Helloween!

Eto sad me Helloween uvatija!
A u zadnje vrime ova mi pisma neda mira:



Helloween - If I Could Fly

No fear, no pain
Nobody left to blame
I'll try alone
Make destiny my own
I learn to free my mind
Myself I now must find
Once more
Once more

Refrén:
If I could fly
Like the king of the sky
Could not tumble nor fall
I would picture it all
If I could fly
See the world through my eyes
Would not stumble nor fail
To the heavens I sail
If I could fly

So here I am
In solitude I stand
I've got dreams inside I need to realize
My faith has grown
No fear of the unknown
No more
No more

If I could fly
Like the king of the sky
Could not tumble nor fall
I would picture it all
If I could fly
See the world through my eyes
Would not stumble nor fail
I could ravage my jail
If I could fly

If I could, if I could, fly
If I could, if I could, fly If I could,

If I could fly
Like the king of the sky
Could not tumble nor fall
I would picture it all
If I could fly
See the world through my eyes
Would not stumble nor fail
To the heavens I sail
If I could fly
Like the king of the sky
Could not tumble nor fall
I would picture it all If I could fly
See the world through my eyes
Would not stumble nor fail
I could ravage my jail
If I could fly

Jelda je zakon pisma???
Bas mi je nekako ....SUPER!?...tekst...


A pjevac im je stvaaaaaarno kul
Ako gleda iko Tree hill,e pa kad pocne prvi put pivati refren
i kaze "Could not tumble nor fall" podsjeca me na Lucasa...

Meni je Andreas Deris waaaaaaaaay bolji od starog
pjevaca...

Helloween je njemački power metal bend osnovan početkom 80-ih, a osnovali su ga članovi dvaju bendova: Ironfist i Powerfool. Helloween se smatra jednim od osnivača power metala.
Prvu postavu su činili Kai Hansen (vokal, gitara), Michael Weikath (vodeća gitara), Markus Grosskopf (bas gitara) i Ingo Schwichtenberg (bubnjevi). 1984. godine bend je potpisao ugovor sa diskografskom kućom Noise Records i snimio dvije pjesme se bendovima Hellhammer, Running Wild i Dark Avenger. Te dvije pjesme su bile "Oernst Of Life" i "Metal Invaders" koja je kasnije završila na prvom studijskom albumu.

1985. godine bend izdaje EP Helloween, sadržavao je pet pjesama. EP je postigao određeni uspjeh u Njemačkoj i iste godine su izdali svoj prvi potpuni studijski album Walls of Jericho. Tijekom turneje Kai Hansen je imao poteškoća pjevajući i svirajući gitaru istovremeno, njegov zadnji pjevački nastup je bio 1986. godine, te je odlučio samo svirati gitaru. Helloween je u potrazi za novim pjevačem.

Prvi u odabiru je bio Ralf Scheepers, koji je kratko pjevao za Helloween na "Judas" mini-turneji. Scheepers odlazi (kasnije je pjevao za Gamma Ray, Tyran' Pace, a trenutno pjeva za Primal Fear), a bend nalazi tada 18 – godišnjeg Michaela Kiskea, koji je u to vrijeme pjevao u lokalnom bandu zvanom Ill Prophecy. Sa novim pjevačem bend izdaje 1987. svoji drugi studijski album Keeper of the Seven Keys, Part 1 i sa tim albumom Helloween postiže veliki uspjeh u Europi. 1988. godine izdaje album Keeper of the Seven Keys, Part 2, bend tim albumom kreće na svoju prvu svjetsku turneju i postiže titulu najboljeg power metal benda.

Kai Hansen usred europske turneje "Keeper 2" napušta bend, razlog je svađa između nekolicine članovima benda i problemi sa izdvačkom kućom. Mijenja Roland Grapow (bivši gitarist Rampagea).

1989. bend izdaje prvi live album: Live In The UK. Iste godine izlazi još dva live albuma: Keepers Live (snimljen u Japanu) i I Want Out Live (snimljen u S.A.D. – u). Zbog određenih problema, bend nije na turneji sve do 1991. Širila su se govorkanja o raspadu benda, ali izdaju četvrti po redu studijski album zvan Pink Bubbles Go Ape. Album je loše prošao s obzirom na prva tri studijska albuma, koje do danas drže za najbolje power albume svih vremena. Sljedeći album izdaju 1993. pod nazivom Chameleon. Tijekom Chameleon turneje, bubnjar Ingo Schwichtenberg prisilno odlazi iz benda zbog problema sa drogom. Također se pojavljuju problemi između ostalih članova, Michael Weikath odbija raditi sa pjevačem Michael Kiske, tako da je pjevač izbačen iz benda.

Helloween se vraća na scenu 1994. sa novim izvrsnim vokalom Andi Derisom (bivši pjevač benda Pink Cream 69). Bendu se također pridružuje Uli Kusch na bubnjevima. Te godine izlazi uspješni Master of the Rings, album koji ih je vratio na vrh metal scene.

Ali 1995. godine bend pogađa tragična vijest o samoubojstvu prvog bubnjara Ingoa Schwichtenberga, koji se nikada nije uspio izliječiti od svoje ovisnosti. Njemu posvećen album The Time Of The Oath (1996.) postaje jedan od njihovih najvećih uspjeha. Slijedila je turneja na kojoj izdaju live album pod nazivom High Live.

1998. bend izdaje deveti studijski album Better Than Raw, tim albumom su pokazali da nije nestala ona žestina koju su imali 80-ih. 2000. izlazi The Dark Ride, odličan zvuk albuma, s malo više mračnijom tematikom od prijašnjih albuma. Ali u jednom intervjuu pjevač Andi je rekao: Helloween plays "happier music." Odmah nakon svjetske turneje bubnjar i gitarist (Roland Grapow i Uli Kusch) odlaze iz benda i zajedno formiraju bend pod nazivom Masterplan. Zamjene su ubrzo pronađene, gitarist Sascha Gerstner (Freedom Call, Neumond) i bubnjar Mark Cross (Metalium, Kingdom Come, trenutno svira u Firewindu) tako je počelo snimanje sljedećeg albuma Rabbit Don't Come Easy (2003.). Zbog mononukleoze bubnjar je snimio samo dvije pjesme, do kraja snimanja albuma na bubnjevima je bio bubnjar Motörheada: Mikkey Dee. Stefan Schwarzmann, bivši bubnjar Running Wilda, prihvaća mjesto u Helloweenu, zbog različite glazbene orijentacije nije dugo ostao u bendu, također nije uspio savladati neke brze dijelove starih pjesama. Dolazi bubnjar Dani Loeble (Rawhead Rexx) koji je sa bendom i danas. Posljednji studijski album su izdali 31. listopada 2005. pod nazivom Keeper of the Seven Keys - The Legacy.

Helloween je dva puta nastupao u Hrvatskoj: 6. srpnja 2004. u Zadru i 24. siječnja 2006. u Zagrebu.

Sadašnji članovi

* Andreas Deris - vokal (1994.—)
* Michael Weikath - gitara (1981.—)
* Sascha Gerstner - gitara (2002.—)
* Markus Grosskopf - bas (1981.—)
* Daniel Loeble - bubnjevi (2005.—)

Bivši članovi

* Kai Hansen - vokal (1978.-1986.), gitara (1978.-1988.)
* Michael Kiske - vokal (1987.-1993.)
* Roland Grapow - gitara (1988.-2001.)
* Ingo Schwichtenberg - bubnjevi (1981.-1993.)
* Urlich Kusch - bubnjevi (1994.-2001.)
* Mark Cross - bubnjevi (2001.-2003.)
* Stefan Schwartzmann - bubnjevi (2003.-2005.)

Albumi

* Helloween (1985.)
* Walls of Jericho (1985.)
* Keeper of the Seven Keys, Part 1 (1987.)
* Keeper of the Seven Keys, Part 2 (1988.)
* Pink Bubbles Go Ape (1991.)
* Chameleon (1993.)
* Master of Rings (1994.)
* The Time Of The Oath (1996.)
* Better Thar Raw (1998.)
* The Dark Ride (2000.)
* Rabbit Don't Come Easy (2003.)
* Keeper Of The Seven Keys - The Legacy (2005.)

Singlovi

* Judas (1986.)
* Future World (1987.)
* Dr. Stein (1988.)
* I Want Out (1988.)
* Kids of the Century (1991.)
* Number One (1992.)
* I Don't Wanna Cry No More (1993.)
* Step Out Of Hell (1993.)
* When The Sinner (1993.)
* Windmill (1993.)
* Mr. Ego (1994.)
* Perfect Gentleman (1994.)
* Where The Rain Grows (1994.)
* Sole Survivor (1995.)
* Forever and One (1996.)
* Power (1996.)
* The Time Of The Oath (1996.)
* Hey Lord! (1998.)
* I Can (1998.)
* Lay All Your Love On Me (1999.)
* If I Could Fly (2000.)
* Mr. Torture (2000.)
* Just A Little Sign(2003.)
* Mrs. God (2005.)

Andi Deris...
[IMG]http://img513.imageshack.us/img513/3167/helloween3am7.gif[/IMG]
Shot at 2007-07-16

- 10:29 - Komentari (23) - Isprintaj - #


srijeda, 04.07.2007.

For Heavy Metal We Will Die!!! (neznam za vas ali ja bi)



Manowar - Die For Metal

They can't stop us
Let 'em try
For heavy metal
We will die!

Quit my job this morning said forever
I would hold my head up high
Cause I need metal in my life
Just like an eagle needs to fly

So I walked outside into the street
From a hall I heard thunder and screams
I walked inside so I could hear
And the guy beside me gave me a beer

He had his fist up in the air
And called me brother said my friends
Are over there

They call themselves immortals
They're the truest of the true
And in that very moment
I was born again like you
They said hold your head up high
Raise your fist up in the air
Play metal louder than hell
Louder than hell

They can't stop us
Let 'em try
For heavy metal
We would die!

Brothers stand beside me, there's a battle on
Know my words are true
There's a battle for true metal
They're marching; they're marching on
Me and you

Ten thousand strong are here tonight
With twenty thousand fists up in the air
The power of true metal's calling you
It's everywhere

Hold your head up high
Raise your fist up in the air
Play metal louder than hell
Louder than hell

They can't stop us
Let 'em try
For heavy metal
We would die!


O.K. sad me proslo tuzno razdoblje
a uvatilo me razdoblje slusanja mocnog metala...
(obratite pozornost na lika koji kao svira bubnjeve)



Manowar - Warriors Of The World (United)

Here I see you stand from all around the world
Waiting in a line to hear the battle cry
All are gathered here, victory is near
The sound will fill the hall, bringing power to us all

We alone are fighting for metal that is true
We own the right to live the fight, we're here for all of you
Now swear the blood upon your steel will never dry
Stand and fight together beneath the battle sky

[Chorus:]
Brothers everywhere - raise your hands into the air
We're warriors, warriors of the world
Like thunder from the sky - sworn to fight and die
We're warriors, warriors of the world

Many stand against us, but they will never win
We said we would return and here we are again
To bring them all destruction, suffering and pain
We are the hammer of the gods, we are thunder, wind and rain.

There they wait in fear with swords in feeble hands
With dreams to be a king, first one should be a man
I call about and charge them all with a life that is a lie
And in their final hour they shall confess before they die

[Repeat chorus]

If I should fall in battle, my brothers who fight by my side
Gather my horse and weapons, tell my family how I died
Until then I will be strong, I will fight for all that is real
All who stand in my way will die by steel

Brothers everywhere - raise your hands into the air
We're warriors, warriors of the world

STO NISU MOCNE PISME!?
Ugl.danas kad mi je zavrsija trening na bazenu
pocela je padati kisa...
i dok san se presvlacila cila mokra
cujen ja poznatu melodiju kad ono ova pisma:
nazalost nemore se vise kopirat pa van evo url

http://www.youtube.com/watch?v=-1c14Z0YUTU

Alice Cooper - Poison

Your cruel device
your blood like ice
one look could kill
my pain, your thrill

I wanna love you, but I better not touch (don't touch)
I wanna hold you, but my senses tell me to stop
I wanna kiss you, but I want it too much (too much)
I wanna taste you but your lips are venomous poison.
Your poison running through my veins,
Your poison...
I don't wanna break these chains.

Your mouth so hot
your web, I'm caught
your skin, so wet
black lace, on sweat

I hear you calling and it's needles and pins (and pins)
I wanna hurt you just to hear you screaming my name
Don't wanna touch you, but you're under my skin (deep in)
I wanna kiss you but your lips are venomous poison.
Your poison running through my veins,
Your Poison...
I don't wanna break these chains.
Poison....

One look (one look)
could kill (could kill)
my pain, your thrill

I wanna love you, but I better not touch (don't touch)
I wanna hold you, but my senses tell me to stop
I wanna kiss you, but I want it too much (too much)
I wanna taste you but your lips are venomous poison.
Your poison running through my veins,
your poison...
I don't wanna break these chains.
Poison...

I wanna love you, but I better not touch (don't touch)
I wanna hold you, but my senses tell me to stop
I wanna kiss you, but I want it too much (too much)
I wanna taste you but your lips are venomous poison.
I don't wanna break these chains
Poison... (poison)
Running deep inside my veins...
Running deep inside my veins...
Poison... (poison)
I don't wanna break these chains
Poison...

ah neiden ipak u Englesku!
fala bogu koje olaksanje!
sad neki sigurno misle da san glupa
sto propustan tu priliku...
ali stos kad previse volin svoje prijatelje
da bi toliko bila bez njih...
btw. jupiiiiiiii prosla san s 5.0!!!
blago se meni XD



Manowar - Heart Of Steel

Build A Fire A Thousand Miles Away
To Light My Long Way Home
I Ride A Comet
My Trail Is Long To Stay
Silence Is A Heavy Stone
I Fight The World And Take All They Can Give
There Are Times My Heart Hangs Low
Born To Walk Against The Wind
Born To Hear My Name
No Matter Where I Stand I’m Alone

Stand And Fight
Live By Your Heart
Always One More Try
I’m Not Afraid To Die
Stand And Fight
Say What You Feel
Born With A Heart Of Steel

Burn The Bridge Behind You Leave No Retreat
There’s Only One Way Home
Those Who Laugh And Crowd The Path
And Cut Each Other's Throats
Will Fall Like Melting Snow
They’ll Watch Us Rise With Fire In Our Eyes
They’ll Bow Their Heads
Their Hearts Will Hang Low
Then We’ll Laugh And They Will Kneel
And Know This Heart Of Steel
Was Too Hard To Break
Too Hard To Hold

Stand And Fight
Live By Your Heart
Always One More Try
I’m Not Afraid To Die
Stand And Fight
Say What You Feel
Born With A Heart Of Steel

E KOJI JE TO STIPE U KOMENTARIMA?
A sad moji naj stihovi:

"They said hold your head up high
Raise your fist up in the air
Play metal louder than hell
Louder than hell

They can't stop us
Let 'em try
For heavy metal
We would die!"


"There they wait in fear with swords in feeble hands
With dreams to be a king, first one should be a man
I call about and charge them all with a life that is a lie
And in their final hour they shall confess before they die"


"I hear you calling and it's needles and pins (and pins)
I wanna hurt you just to hear you screaming my name
Don't wanna touch you, but you're under my skin (deep in)"


"Stand And Fight
Live By Your Heart
Always One More Try
I’m Not Afraid To Die"

- 18:31 - Komentari (15) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.