< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by: @ndre@

Opis bloga

burninmadovo je blog samo za metalce i heavy metalce ok i rockere ali je zabranjen ulaz onima koji slusaju japan motel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!burninmad
obavezno ostavite i koji komentar.nut

UP THE BLOODY IRONS!!!!!!!!!!!!!

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
GLASAJTE ZA MOJ BLOG PLIIIIIIIIIIIIZ!?

JANICK
JJudicial
AAmazing
NNasty
IInventive
CColorful
KKeen
Get Your Own Name Acronym


ANDREA
AAmazing
NNaughty
DDevious
RRavishing
EEnergetic
AAppealing
Get Your Own Name Acronym




Lyrics





song title


artist


lyrics text




by Lyrics & Songs



Linkovi

iron maiden-najbolja web stranicathumbup
dickinsonica-positite je obaveznoeek,najveci fan Brucea Dickinsonaeek
beast 666-Pootha XD zakon lik
(an)tony(o)-frikin panker koji je nabroja milijoneek bendova na svon blogu i sto je najgore sve ih slusanono
maidenovka-ludnica blogcool super mi jesmokin,skroz
Iron Maiden fan blogeek,stvarno je odlicanthumbup,a njen san je otici na maiden koncertyes,positite obavezno i nanesite joj hrpu komentarasmijeh!
Ja Sam KewlMarinaaaaaa!!!!!!!eekWeeeeee!!!beljLjudi ona je cool!!!fino
MetalacUglavnom metal.I on je isto cool!!!smijehNe stvarno,tko bi rekao da musko more biti tako Kul...yesthumbup
KokyKoka!!!!Moj ludi frend...nut
DomeMoj također ludi frend belj
cool rofl kiss rolleyes wink yes no eek nono bang burninmad dead greedy headbang mad mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek blabla zijev zaliven smijeh puknucu njami namcor mah lud hrvatska zujo

ja.......

ja sam ja Andrea ...burninmad
živim u gradu ah ZADRU...headbang
ovo je nasa pijaca =D
Image Hosted by ImageShack.us
obožavan i štujem Janicka Gersa...yes
ali to ne znači da manje poštujem ostale članove moje najdraže grupe Iron Maiden...cool
i treniran plivanje 7 godina i odbojku 3 godine...
neznan više ništa o sebi,žalim...bang lud
i sviran gitaru i obozavan crtati...

Ako me zatrebate:smijeh
Moj e-mail je : ificouldfly@net.hr
A MSN : ironandrea@hotmail.com

Moje slikice:smijeh
Ja :P
Karla i JA :P
Me againsmijeh
Moja gitara Ares i pojačalo
Moje tri gitare <3
Vrijeme u Irskoj ^^ <3


Janick Gers

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A sad malo njegovih,onako,meni naj slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bendovi koje slušan:
Iron Maiden
Judas priest
Dimmu Borgir
Draconian
Rammstein
Pain
Dream Theater
Hladno Pivo
Manowar
Pantera
Pentagram
Rhapsody
Steve Vai
Symphony X
Into Eternity
Ark
Adagio
Circle II Circle
Corrosion of Confirmity
Gordian Knot
Pagans Mind
Serj Tankian
Yngwie Malmsteen


Cool Clocks at Wishafriend

nedjelja, 30.03.2008.

Oproštajno pismo XP

Khm...
Evo pišem van oproštajno pismo, ili bolje reći post smijeh
Sutra je skola, to bi van tribalo sve objasnit hehe...
Danas moran pročitat još 200 stranica užasno teške lektire koju sam ja sama odabrala bang
Ali iden i na Thompsonov koncert navečer...
Nadan se da ću bar vidit nekog zanimljivog...
EEEEEE da roflroflrofl
Gledan ja video Neka ni'ko ne dira u moj mali dio svemira i kad su prikazali samo basista ja san ovalila od smiha roflroflrofl
Naime, na ruci ima znojnicu od Maidena hehe

Eh...
Rekla san starcima da mi ne kupuju ništa dok ne ispravin jednu ocjenu koju ne mogu podnijeti...
Možda san malo prestroga prema samoj sebi,ali što se može...

Nadan se da van se sviđa majne novi dizajn...
Po ure san se mislila što da stavin hehe...

Oooo da slijedeći tjedan dva ispita najmanje i moran odgovarat fiziku,kemiju,biologiju,zemljopis i tehnički bang
A joj...
Moran ovaj misec samo učit,učit i učit......
Ali savjetujen svima kojima je ka meni da ovaj misec uče jer to je ,,profesorska taktika''
rofl da rešetaju u četvrton misecu...
Pa sritno svima i meni isto!
smijehsmijeh

Play with fire and you will get your fingers burned...burninmad

Fora hehe

Bila je Karla (maj best frendica a.k.a Teki) kod mene u hmmm četvrtak
do petka ujutro...
Pa smo se slikavale navečer tj. imale smo foto session hehe rofl
I stavile smo slike u baš crno-bilo i suuuper su ispale...
Možete ih pogledat u box-u di piše Moje slikice smijeh
Ali to su samo tri slike...
Virujte mi...
Ima ih još hehe
Da nam baterije od oba fotoaparata nisu bile prazne (rofl) ko zna do kad bi se mi slikale...

A iden ja moj narode...
Višajte mi lak!
mahwave

- 12:29 - Komentari (17) - Isprintaj - #


srijeda, 26.03.2008.

I've had it up to here and nothing's gonna stop me now

E zamolit cu vas da skupite snage i natjerate se da
pročitate ovaj post...

U zadnje vrime, kao da ništa ne ide po momnamcor....Vidim da je ostalima super,
barem većinirolleyes...A ja? Ja još uvijek se bavim onim poslom koji većina nas mrzi,
uglavnom to mrze oni koji su sretninono. Posao se zove razmišljanjesmijeh
Ja još uvijek razmišljam, nažalost možda i previše...Dugo sam razmišljala o svom životu sretan
i odlučila sam napraviti promjenu. Neću više ići leći u 3 sata pa da svako jutro kasnim u školu,
sva izbezumljena i ne ispavana. Svaki dan ću odvojit sat vremena samo za sebe + to što ću spavati još jedan sat popodne hehe... Više ću učitirolleyes, jer možda mi je lakše kad ne učim i to zvuči primamljivije, ali budem li učila neću više živcirat starce -> što znači da ni oni neće mene pilat, zatim budem li imala opet super ocjene neću se živirat oko toga kako će mi starci reagirat na loše ocjene -> što znači manje živciranja i više uživanja tj. mogu misli više ,,pustit na pašu'' smijeh...
I jednostavno nemojte mislit da ja to radim samo zbog staraca, koliko god se htjela promijeniti jedno neću nikad moći promijeniti, a to je ona mala doza umišljenosti koju priznajemnamcor. Također uvijek kada nekom pomažem to je većim djelom zbog toga što ja imam koristi. Pa tako je i u ovom slučaju, pomažem prvo SEBI pa onda ostalima, naime razlog koji stoji iza ovoga je Jacksonica smijeh...
Zbilja ju želim i kad ja nešto odlučim tako će i biti, i dobit ću je pod svaku cijenu sretan...Pa ću zato učiti jer ne prođem li s 5 ode moja đitra... Ali ja ju ne namjeravan pustiti burninmad...
Također osim svih promjena mojih, već sam napomenula moje razmišljanje o samoj SEBI. Volim kontrolu i takva sam i to ne želim mjenjati, no zapravo ne mogu. Prije sam ja bila ta koja je slijedila druge, dok mi nije dosadilo biti sljedbenica te sam postala predhodnik hehe vražja matematika ima je svugdinamcor.... Svojim prijateljima sam uvijek dodavala veliku važnost, ali vidim da se oni osjećaju kao što sam se ja osjećala prije. Poput sljedbenikasmijeh. Uvijek se velika većina smijeh stvari vrtila oko mene i uživala sam u tome, ali sad kao da se sve mijenja. Vjerojatno je istina ona rečenica koja me odavno kopka, a ide ovako: ,,Tek kad netko drugi poželi ono što si izgubio, shvatiš koliko ti je to zapravo značilo.''rolleyes Mislim da ću ovaj put jednostavno pustiti da sve ide kako oče, bez mog utjecaja. Neka prođe malo vremena i ja ću se vratiti. Ali kad se vratim savjetujem ljudima da zakucaju vrata i zabarikadiraju sve ulaze hehe rofl. Vratimo se mom trenutku ozbiljnosti...Dakle, ja mogu sad
promijeniti sve što hoću jer znam da mogu tako utjecati na ljude.
Ali jednostavno ne želim, jer čekat ću pravo vrijeme kad ću se vratiti. Pa neka onda drugi zavide i neće me biti nimalo briga za one koji će ispaštati, naći ću si novo društvo. To sam i prije radila, brzo mi dosadi ista stvar, tj. u ovom slučaju društvo koje ima tako bijedan utjecaj na mene. Shvaćam da je puno ljudi dvolično i ne želim biti u društvu takvih. Ja možda i jesam pomalo dvolična, ali to nije onaj bezobrazni način već koristim to na dobar način i treba to znati razlikovati. Npr. (da vam bude jasnije) onaj ,,bezobrazni'' način je kada ti prijatelji govore jednu stvar jer se samo žele družit s tobom i misle da je to tzv. cool, a zapravo osjećaju potpuno nešto drugo i drugoj osobi govori nešto potpuno drugačije o toj istoj stvari...a onaj moj ,,dobar'' način je to da ja to iskorištavam na način da pomognem nekom prijatelju kome se sviđa jedna od mojih prijateljica, jer ako znam da se jedno drugome sviđaju,a nemogu se nikako otvorit jedan drugome kažem njemu pokoju laž da skupi hrabrost,a njoj kažem nešto potpuno drugo da sam mu rekla... nadam se da ste bar nešto skužili u ovom mom malom trenutku inspiracije...Al budite sretni što je ovo mali trenutak, jer možete onda zamisliti koji je veliki...Onda ne stajem pisati smijeh
I još nešto...Prije sam bila tako praznovjerna (ali ne u smislu lanaca sreće -.-), a sad kužim da ipak imam neku vjeru...Ja jesam kršćanka i sve to stoji,ali
nisam takva da ću sad smatrati da je sve takvo kakvo jer je Bog tako odlučia...Sad više vjerujen u sebe i mislim da će mi život biti bolji ako si ga ja sama
poboljšam, tj. ako se ja sama potrudim u vezi nečeg. I ne volim se oslanjati previše na druge ljude, jer kad tak netko će me iznevjerit i to je tako...

I da, evo vam mali filmski prilog:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mala Miss Amerike smijeh
- Film je totalno retardiran kad moram tako reći...Obitelj im je zbilja sjajna, stari ->izgubi posao, stara-> želi se rastati od starog, sin Dwayne -> e o njemu malo više, naime on ima 15 god. i dao je zavjet šutnje da neće pričati sve dok ne postane pilot, i tako on nije govorija vec 9 mjeseci da bi pred kraj filma saznao da je daltonist i ne može biti pilot, tada on poludi i divljači po ure viče: ,,Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck!!!!''
kćer -> ona ima 7 godina i natječe se za malu miss Amerike,vidi se da nema šanse ali ona svejedno ne odustaje. djed-> a što reći, stari šmrće heroin i umre im na pola puta...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tragač
-Radi se o vremenu kada su vikinzi došli na Američki kontinent i susreli se s Indijancima. Taj susret baš i ne prolazi dobro jer vikinzi nastoje poklati sva Indijanska sela.
A tko je tragač...E pa on je sin velikog ratnika tj. vikinga, ali prelazi na stranu Indijanaca jer ga se stari odreka zbog toga što on nije htio ubiti jedno dijete. No radnja cijelog
filma se događa nakon 15 godina kada on već odraste i bude jako lip hehe.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Apocalypto
-Film je prezakon iako ipak glavni glumac malo prelazi granice normale...Mislim ja još nisan čula za čovjeka
koji može skoro cijeli dan svom snagom trčati probušene slezene,a kasnije i sa strijelom iznad srca...Go figure out!Ipak, pogledajte! Naj scena mi je kad
glavni glumac bježi i upadne u polje, ali kad se digne vidi da je to ogromno polje puno mrtvih tijela odrubljenih glava jer su ih Maye žrtvovale...E i zbog glavnog glumca san odlučila napraviti pirs
ispod usne, mislim to ču kasnije smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

P.S.Volim Te
-Nije inače moj tip filma al' išla san ga dva puta u kino gledat hehe...Ne bi o tome što se radi u filmu, morate ga zbilja pogledat!
Sad bi i ja u Irsku hehe....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bez Pomaka
-Film je ubitačno dosadan da san ja čak zaspala! Nekom kirurgu nastrada kćer na motoru i dok je operiraju on se prisjeća svog života
i koliko je puta i zašto prevaria svoju ženu...

Eto samo san to pogledala na dvd-u u ova tri dana ...
Još ću ja filmova gleat pa ću van dat izvješće hehe

Za kraj (napokon) evo par slikica Karlinog mačora rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A ova slika je nastala zbog toga što san poludila kad se digao s mene (spava je na meni) i kad san vidila sve dlačurine cry

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 19:24 - Komentari (20) - Isprintaj - #


subota, 22.03.2008.

WrrrrAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhh!!!!!!!!!!

Evo video pa ćete shvatiti i moj naslov hehe

Pain - Zombie Slam


It's getting dark so prepare to die! naughty

E sad mogu lipo napisat post...smijeh
Pas me je izvea u šetnju...
Doslovno...
Zakačila san lanac za jaketu i njoj dala da me vodi hehe...zujo

Pa evo o čemu da pričan...
Ružno je vrime pa nemogu smislit ni jednu priču no
Al evo vam priča koju san napisala za prijatelja,koji je čeka prijateljicu jer kasni heh

Jedan čovjek zvan Lik se jednom obukao jednog dana...
Jednom se dogovorio jednom izać sa jednom prijateljicon...
I onda je ona jednom poslala jednu poruku da ce jednom zakasnit jedno pola jednog sata...
I jednom on sjedne i skuha jedan čaj...
Sad jedno čeka taj jedan Lik i pije jedan čaj...
U jednoj Piece of Mind jednoj majci...
I jednom je došla 2095. jedna godina...
I on se jednom raspao...
Jer jednom nije dočekao jednu prijateljicu...
A bio je jednom obučen!

Shut Your Mouth!!!
=P

Aaaa gledala san danas ,,Ne zaboravi stihove''
roflroflroflroflrofl
Kako je glupa ženska!
A ja san slobodno mogla ići tamo,
pogotovo za pismu Andrea smijeh
Naravno da jedinu pismu sa svojin imenom napamet :D

E da nadan se da van se sviđa novi dizajn smijeh
Radila san ga u fuckin' paintu,
pa mi je tribalo 100 godina da maknen bijelu podlogu od gitare...
Mislin nisan je mogla uobićajeno maknit zato sto i gitara ima dosta bijelih dijelova eek

Zbilja san se zaludila za Jacksonicama hehe fino
Petera Tagtgrena za predsjednika! hehe
E Putine,Putine...
Hehehe koji čovik jbte...smokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A neću vas više pilati...
U prijevodu: ,,Nesmin više bit na kompu'' smijeh

- 16:44 - Komentari (15) - Isprintaj - #


utorak, 18.03.2008.

Oko za oko, pasta za zube :(

E ljudovi moji...no
Prvo bi samo napomenila jedno...
JOGOBELA NEMA EKSTRA VELIKE KOMADE VOĆA!!!!!!!!!!!burninmad
Sad san se baš razočarala...rolleyes
U biti ekstra su maleni eek

cry

Baš san tužna

Pain - Same Old Song


O čem san ono tila...
Hmmm...
Iman novi poster od Maidena weee thumbup
Svejedno san tužna...
Evo van jedna moja pričica:
(btw. makar vi mislili nesto stoto, ona je poučna i gotovo nut)

Dvije ovce…biiiiiiiiip…
I tako se rodila mala Stršljika…
Skakala je i nabola se na trn…
Kasnije su saznali da su se tim trnom drogirale patke…
Bila je bolesna jer se zarazila hepatitisom cijele abecede…
Umrla je…

cry
Danzig - Mother


Eh..heh...meh...
Ni oni glupi vicevi me nemogu oraspoložiti...
Mislila san da ce me oraspoloziti kupnja majce...
Ali su je prodali...bang
Pa mislin stvarno...namcor


E preporučila bih van da pogledate, tj. poslušate pismu No Talk Without The Giant
od grupe Machine Men...
Imate spot na youtubeu
Lik ima glas mrvicu pa ka Bruce Dickinson...
Predobri su...thumbup

I pogledajte video od Siddharte
zove se pisma T.H.O.R...
To je inače slovenski zakon bend yes
Super in je ova pisma...
Prijatelj mi je reka za njih, pa san se sitila da san
vidila taj video kad san bila u Sloveniji hehe...

The roof,the roof, the roof is on fire.
We don't need no water let the motherfucker burn,
burn motherfucker burn!!!!!!!!!!!!
burninmad

Heh, to van je inače od Coal Chambera pisma Sway hih...

Danas san gledala dokumentarac o Putinu...
Pa čovik je zbilja zna nagazit prokletu Ameriku...

Ah ajte gbo!
wave

- 22:02 - Komentari (6) - Isprintaj - #


nedjelja, 02.03.2008.

A package from Tetra Pak XD

Ovaj...
Da...
Pogledajte Happy Tree Friends na you tubeu!
Or whatever...eek

Ummmmm da...
Bila san na natjecanju iz plivanja...
Dobih 15 medalja i pehar jea!
I kick ass! burninmad

Children of Bodom - Hate Me!


Eto jedna lipa pismica hehenaughty

Može jos jedna zbilja mirnija


Joj zbilja mi se neda nista...no
Al ono zbiljski zbilja!
Dok san bila na natjecanju jedva san čekala doc doma...
Al kad je zavrsilo ocu natrag...cry
Necu doma...
Ovdi je uvik isto...namcor

Sad stvarno jedva cekan 2 tjedna u Englesku i mjesec lipo u Australiju...yes
Malo promjene nikom ne škodi smijeh
Nadam se da vam se ovaj dizajn više sviđa wee njami

Iden ja ovo ja bio poprilično kratki postić...
Byebokbog!

- 19:51 - Komentari (26) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.