< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by: @ndre@

Opis bloga

burninmadovo je blog samo za metalce i heavy metalce ok i rockere ali je zabranjen ulaz onima koji slusaju japan motel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!burninmad
obavezno ostavite i koji komentar.nut

UP THE BLOODY IRONS!!!!!!!!!!!!!

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
GLASAJTE ZA MOJ BLOG PLIIIIIIIIIIIIZ!?

JANICK
JJudicial
AAmazing
NNasty
IInventive
CColorful
KKeen
Get Your Own Name Acronym


ANDREA
AAmazing
NNaughty
DDevious
RRavishing
EEnergetic
AAppealing
Get Your Own Name Acronym




Lyrics





song title


artist


lyrics text




by Lyrics & Songs



Linkovi

iron maiden-najbolja web stranicathumbup
dickinsonica-positite je obaveznoeek,najveci fan Brucea Dickinsonaeek
beast 666-Pootha XD zakon lik
(an)tony(o)-frikin panker koji je nabroja milijoneek bendova na svon blogu i sto je najgore sve ih slusanono
maidenovka-ludnica blogcool super mi jesmokin,skroz
Iron Maiden fan blogeek,stvarno je odlicanthumbup,a njen san je otici na maiden koncertyes,positite obavezno i nanesite joj hrpu komentarasmijeh!
Ja Sam KewlMarinaaaaaa!!!!!!!eekWeeeeee!!!beljLjudi ona je cool!!!fino
MetalacUglavnom metal.I on je isto cool!!!smijehNe stvarno,tko bi rekao da musko more biti tako Kul...yesthumbup
KokyKoka!!!!Moj ludi frend...nut
DomeMoj također ludi frend belj
cool rofl kiss rolleyes wink yes no eek nono bang burninmad dead greedy headbang mad mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek blabla zijev zaliven smijeh puknucu njami namcor mah lud hrvatska zujo

ja.......

ja sam ja Andrea ...burninmad
živim u gradu ah ZADRU...headbang
ovo je nasa pijaca =D
Image Hosted by ImageShack.us
obožavan i štujem Janicka Gersa...yes
ali to ne znači da manje poštujem ostale članove moje najdraže grupe Iron Maiden...cool
i treniran plivanje 7 godina i odbojku 3 godine...
neznan više ništa o sebi,žalim...bang lud
i sviran gitaru i obozavan crtati...

Ako me zatrebate:smijeh
Moj e-mail je : ificouldfly@net.hr
A MSN : ironandrea@hotmail.com

Moje slikice:smijeh
Ja :P
Karla i JA :P
Me againsmijeh
Moja gitara Ares i pojačalo
Moje tri gitare <3
Vrijeme u Irskoj ^^ <3


Janick Gers

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A sad malo njegovih,onako,meni naj slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bendovi koje slušan:
Iron Maiden
Judas priest
Dimmu Borgir
Draconian
Rammstein
Pain
Dream Theater
Hladno Pivo
Manowar
Pantera
Pentagram
Rhapsody
Steve Vai
Symphony X
Into Eternity
Ark
Adagio
Circle II Circle
Corrosion of Confirmity
Gordian Knot
Pagans Mind
Serj Tankian
Yngwie Malmsteen


Cool Clocks at Wishafriend

nedjelja, 28.10.2007.

Dobar dan! Svaki dan! Dobar dan! Dobar tek!

Jučer mi dan nije moga bolje početi! yes
Cijeli sat san svirala solo sa prof.! smijeh
Baš je moćno s njim svirat...thumbup
Iman naj kul prof. u cilon gradu!
Koji btw. nosi kompas oko vrata lud
Ugl. da ja puno ne duljin samo da vas još nešto pitan!
Zapravo neda mi se sad....nut
Evo vama III. dio priče:

III. DIO:

Vračala sam se sa sata gitare od mog profesora, kada sam se sjetila da danas nisam pročitala nikave
novine. Svratila sam do trafike i kupila svoje najdraže,24 sata. Na brzinu sam pogledala što ima
na naslovnici. Onaj lik što je ubio svoju curu, napokon su nagovorili svjedoka koji je
jedini preživio da im kaže njegov opis. Crna kosa do ramena, zelene oči, kako je svjedok izjavio
poput vražjih, visine negdje malo manje od 180 cm, normalne građe, ali i svakave čudne
narukvice po rukama. "Sotona!" ,bile su prve riječi svjedoka kako navode novinari. Naravno došli su i do njegovog
imena, Arsen. "Ah ti zbunjeni ljudi, prepadnu se svga i svačega." bile su moje misli. Iako
nije baš ugodno kad pomisliš da si ta prevarena i mrtva djevojka mogla biti baš ti.
- "Aki!!!!!!!!!!!!!!!!!!" ,netko me je dozvao.
- "O, Ares ti si! Dođi vidi ovaj članak!"
- "A o čem se radi?"
- "Ma neki lik Arsen," rekla sam uz smijeh "kako glupo dati djetetu ime po otrovu.Uglavnom on je prije dva tjedna ubio svoju curu,
a potom negdje pobjegao. I sad su tek objavili njegov izgled. Malo me podsjeća na nekog."
- "Aha, tek sad. Ma policija je bez veze. Gadna je to stvar kad te netko lovi od Zagreba do Zadra."
- "Ej, nisam rekla da je lik iz Zagreba,a uostalom podsjeća me na tebe! Aha imam te!!"
- "Ja?! To je bila puka slučajnost,mislim Zagreb to se tako kaže inače!"
- "Daj smiri se šalila sam se!"
- "A znam, malo te zezam."
- "Nego čuj, ja moram do knjižnice još pa se onda vidimo!"
- "Mogu ja s tobom?"
- "Možeš ali mislila sam da si krenuo negdje kad ideš u suprotnom smjeru."
- "Uh, ovaj, ma nije ništa važno." ,počešao se iza glave kao zbunjeni lik iz crtića "Idem ja radije s tobom."
Krenuli smo pričajući prema knjižnici. Mene je još uvijek zanimalo gdje on živi. Uvijek on dođe kod mene,
zove me kući, i uvijek nekako naleti na mene i pođe sa mnom. Nikad nema nekog pametnijeg posla.
- "Daj Ares, zašto ti mene nikad ne pozoveš kući?"
- "Ma tako, ja sam ti kod jednog prijatelja.On živi uglavnom sam sa starim, i još mu stari puno putuje
pa onda mi je glupo pozvat te u taj nered."
- "Ajd ajd, izvukao si se. Ti me pričekaj tu ja idem trenutak po jedan CD,odmah se vračam." ,rekla sam ulazeći u
našu gradsku knjižnicu.

Sjedila sam doma pred tv-om i po Bog zna koji put slušala vjesti o onom liku Arsenu.Objavit će napokon i njegovu
sliku za par minuta.
- "Akira!!!" ,čula sam svoju staru kako se dere iz dvorišta naše kuće.
- "Što je?????" ,malo sam se prejako izderala jer mi se nije dalo dizati s kauča,a uostalom
zanimala me slika tog Arsena.
- "Daj dolazi dolje odmah!!! I nemoj mi se tako derati, brže siđi dolje."
Ah,ipak me je stara uspjela odlijepiti od kauča. Znala sam da ako se ne spustim u vrt prije nego ona dođe,
da bi bilo mrtvih, a ja bi bila ta koja je mrtva. Lijeno sam obukla patike i krenula u dvorište gdje me je čekala
hrpa kesica koje ona inače doveze iz diskonta.
Kada sam napokon sve dovukla krenula sam se sredit za van. Večeras smo trebali izaći samo ja i Ares.
Jedva sam čekala da se nađemo kod škole, nadala sam se prekrasnom izlasku kao onome prošli put.
Izašla sam iz kuće i uputila se prema školi, kada sam inenađeno vidjela Aresa sa torbom na leđima
pognute glave.
- "Što ti se dogodilo?"
- "Ah, ma ništa" digao je glavu i uhvatio mi ruku, "pođi sa mnom."
- "A kuda ćemo? Jeli nešto zanimljivo ili me samo zezaš?"
- "Zanimljivo je, a sad krenimo prema kolodvoru."
Nakon 15-ak minuta zazvonio mi je mobitel. Bila je to Kiky pa sam se javila.
- "Ej Kiky što je?"
- "Slušaj, rekla mi je tvoja stara da si izašla vani s nekim. Jeli to Ares?"
- "Da zašto pitaš?"
- "Bje..." , Ares mi je uzeo mobitel i poklopio.
- "Zašto si to napravio?" ,rekla sam ljuto.
- "Neće nam niko smetati više nikada, uz mene si sigurna."
Poljubio me je pa sam mu oprostila iako mi je isključio mobitel. Tko mu može odoljeti?!
Kada smo došli do kolodvora rekao mi je da ga pričekam trenutak dok on ide kupiti karte.
- "Čekaj malo što će nam karte za bus? Ja ne želim nigdje sad ići!"
- "Moraš, ustvari ajde sa mnom." ,povukao me je za ruku.
- "Bolje ti je da si zamislio nešto dobro inače ću te ubit za ovo sve." ,rekla sam u šali "Ipak ću te ja
ovdje pričekati!"
Vratio se trčeći, zgrabio ne za ruku i povukao te sam potrčala za njim. Trčali smo prema autobusu za Rijeku.
- "Ares!!! Što se događa?!"
- "Nema sad vremena za objašnjavanje!"
Okrenula sam glavu te ugledala tri policajca kako zovu ostale, trćeći za nama. Baš kada smo bili 5 metara
od autobusa policajci su izvadili pištolje i rekli nam da stanemo. Nisam se ni snašla u svoj toj situaciji, nisam
imala pojma zašto nas love.
Ali tada me je Ares zgrabio i izvadio pištolj.
- "Ne! Što ti je? Otkud ti pištolj?"
- "Ti me nečeš napustiti, izvući ćemo se zajedno iz ovoga. Drukčija si, baš kao i ja! Volim te!"
- "Ares što se događa???"
- "Ja nisam Ares. Nisam nitko. Moje ime nije važno, ja nisam važan."
- "Zašto to..." ,srce mi je stalo kad sam pogledala sliku u rukama policajaca,bio je to Ares,
ako se uopće tako zove,samo što je ispod pisalo Arsen.

- "Molim te Arsene spusti pištolj! Ne treba ti još jedna žrtva!"
- "Arsen?!"
- "Da ja sam Arsen. I nisam ja kriv što sam je morao ubiti."
- "Molim?!"
- "Jedino me ti možeš spasiti! Ja se samo želim zaljubiti u tebe, biti s tobom. Nikada nisam
ni sanjao da postojiš. Ne želim te sad izgubiti! Neću im dopustiti da mi te oduzmu!"
- "Molim te Ares, nemoj to govorit plašiš me! Makni pištolj! Neka sve završi sad! Bit će ti
lakše ako se sad predaš!" ,govorila sam kroz suze.
- "Ja nisam Ares!!!" ,rekao je ljutito.
- "Arsen! Tko god bio prekini ovo što radiš!"
- "Ne! Neću! Bit ćeš moja makar morao umrijeti s tobom!"
- "Arsene, ne..ne..ne..nemoj to govoriti...ne..moj!" ,jedva sam izgovarala riječi jecajući.
- "Zauvijek ćemo biti zajedno..." ,plakao je i sve više ludio dok je policija vikala da se preda.
Pogledala sam ga te zagrlila.
- "Sve će biti u redu,nemoj to raditi! Uništit ćeš si cijeli život ako ne prekineš sad."
Sve je više plakao u mojem naručju, te sam ga tiho poljubila držeći ga.
- "Ne želim te izgubiti, ne želim te izgubiti, nemoj ići..." ,ponavljao je kroz suze.
- "Nečeš me izgubiti, daj mi pištolji sve će biti u redu. Možemo se ponovo naći za par godina, vratit
ćemo se normalnim životima, samo molim te daj mi sad pištolj!"
- "Oni me neće pustiti! Lažu! I ti me pokušavaš prevariti!"
- "Ne! Ne bi to nikad mogla napraviti! Imaš moju riječ!"
Zagrlio me je jače i rekao nemoj ići.
- "Daj mi pištolj, ne ćini si to! Ne treba ti!"
- "Ali ti me više nečeš voljeti! Zaboravit češ me!"
- "Neću! Obećajem!" ,plakala sam nezaustavljivo.
- "Očeš"
U tom trenutku me je pustio i stavi si pištolj trbuhu.
- "Neću!!!!!"
- "Volim te! Ali moram ići..." ,pucao je.
- "Neeeeeeeeeeeeeee!!!"
Brzo sam mu prišla i zagrlila ga. Sav prekrivan krvlju jedva je govorio. Gledala sam ga u oči
koje su polako gubile sjaj. Podragao mi je kosu te zauvijek otišao. Još sam uvik plakala dok su
me ostali pokušali odvojiti od njega. Poljubila sam ga.
- "Nikada te ne bih mogla zaboraviti!"


I JOŠ NEŠTO IMAN NOVE BORDO MARTE OD 20 RUPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 20:59 - Komentari (61) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 22.10.2007.

=(

Meni je jako Jao XD
Ali ovaj...
Ne znam kako da vam to saopćim....
Priopćim...
hehehehe

Ugl. post ću pravi napisati tijekom ovog slijedećeg vikenda
i onaj 3. dio priče također.
Trenutačno nemram jer mi internet ne radi doma...
Ovo pišen iz knjižnice...
Ajte GBo!!!!!!!!!!!

I buden vas sljedeći put kommala......

- 13:42 - Komentari (11) - Isprintaj - #


nedjelja, 07.10.2007.

Bleeeeeeeeeeeee

D!wave
Pipl!mah
Meni su ovaj petak,subota i nedilja bili zakoooooooooooooon!lud
Bila san u Šibeniku na natjecanju
i osvojila jedina medalju u našem klubu (jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii)smijeh
Iako Žaba tvrdi da je njegova i da san mu je ja ukrala (!?)bang
Ugl.U subotu san gledala navecer emisiju Metal Music Charts,
i prikazivali oni neku grupu...yes
I sad neki lik prvo priča ovo ono i izgleda sasvim normalno i text je super,sretan
kad odjednom on pita : "And do you know why do you believe me?"
I skoči i pojavi se cili crven i obučen ka sotona i počne skakat okolo ka luđak i vikati:
"Cause I'm a liar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"nut
Aj oki-doki lud

E da jel mi kull dizajn???????
Sama san si ga napravila! yes
A inspiriran je time sto cu ja dobit flying V gitaru (Gibsonicu da bar smijeh)
Našla san nekog lika prodaje Gibson Flying V staru 89 god. za 8600 kuna lud
Ja je nebi ni u ludilu brale prodala...nono

Feuer Frei

A ovo s maskama je stvarno moooooocno!!!smokin
Kako mocan koncert! Hu Kers Za Pismu Ovo Je Mocno!!!
Beng Beng heheheheburninmad

al ova je lipsa: (barem od njihovih)



A ovu san pismu slusala u emisiji Metal Music Charts:

Baš je najs
I njihov onivatelj (Kai Hansen) rođen je kad i ja! 17.1 hehe
I Kid Rock je isto tad roden (jao blago se meni -.-)

Ne da mi se vise XD
Njemci su malo opaljeni u glavu (pogledajte pismu Feuer Frei) Bang Baaaaaaaaaaaaaaang
Ja cu bit pilotkinja,ili neki vrag ili cu biti piromanka lud

- 22:25 - Komentari (93) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.