< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (7)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

to be part of you =)

je li uopce bitno?
Na kraju duge. as we are?

POVEDI ME DALEKO. sretna jesam. kada shvatim. da lazem sama sebi.
sve je u redu. ne brini za mene.
poletjet cu tamo daleko i nikad se vise neces morati brinuti.
pitaj me govorim li istinu...


and show me, show me, show me how you do that trick.
the one that makes me scream, she said.
the one that makes me laugh, she said.
and threw her arms around my head.
well, show me how you do it. and i promise you, i promise you...
i'll run away with you...

nedjelja, 15.02.2009.

Lua.

dobijes samo prsten i komad papira.

povremeno, s vremena na vrijeme mi se cini da radim krivu stvar.

zaljubljena sam.
vracam se korijenima.

osjecaj koji nikad prije nisam iskusila, ucinio me ponovno osobom koja nikad nisam bila, ali sam uvijek vjerovala da jesam.

zapravo, osjecam se uvucenom u to sve.

jer stajao si tamo, izgledajuci tako novo i posebno.
kao da ces me spasiti.

i onda se pojavio taj osjecaj.
taj osjecaj koji nemogu kontrolirati.
zelim te sve blize.
i tada, iako sam bila u busu u kojem se vozim svaki dan, i iako te nisam nikada prije vidjela. ubijalo me to.
tako ugodno kao da sam umirala da je to bilo fascinantno.

polako sam pocela shvacati. vani je kisa. ja nisam dobro.
ja se zavaravam.
htjela sam da to potraje.

a i trajat ce.

i tako sam stajala tamo sa svojim crvenim slusalicama i bijelim ajpodom koji je svirao „you are the roots that sleep beneath my feet and hold the earth in place“
i pozeljela sam pjevati.
i nekako. prividno je sve bilo uredu.
jer dok god postoji to nesto sto me vuce prema nekome sve ima smisla.


and i know. you have a heavy heart.

i onda sam izasla van.
i pokisla sam.
i uvukla sam se u krevet.

i cekala sam nastavak kojeg nece biti.

i onda je dosao.
najbolji nastavak ikad.

sve to sto sam napravila moglo bi se vrlo lako okarakterizirati kao krivo.

ali meni nije zao.
i ubrzano disanje.
i zelja. neopisiva zelja. uzasna zelja.

nemogucnost kontrole.
i tako je tesko stajati na barem maloj udaljenosti i da se pustimo brijem da bi se samo spojili u jednu malu tocku. zgusnutu.
dok ne eksplodiramo.

i sjebanost. i razgovor.
i moj strah.
i njegova iznenadna odlucnost.
i jebena zelja da ga vidim.
i srce na mojoj ruci nacrtano njegovom rukom sa njegovom crvenom kemijskom.
blijedi.
nezelim da izblijedi.

Image Hosted by ImageShack.us


ali nije ni bitno.
dok ti srce ne blijedi, sve ostalo moze.
ne brini. necu te pustiti.
i ne brini. ja sam tu za tebe. uvijek.
i nezelim da drhtis. i nezelim da se trzas dok spavas.
zelim da budes miran. i sretan

i believe – i can be healed. there is someone looking for what i've concealed.


nesvjesno, kompulzivno i kronicno grlim jastuk kad god legnem, jer vise nemogu spavati bez tebe.
navikla sam. imati te uz sebe.

tvoja sam. vjeruj mi.
vise nego sto sam ikad bila necija, u svim tim kompliciranim vezama, uređenim parovima i odglumljenom zadovoljstvu. i sreci. koje zapravo nije bilo. samo prividno. i trenutno...

voljela bi da sam sigurna u to.

- 15:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.