< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (7)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

to be part of you =)

je li uopce bitno?
Na kraju duge. as we are?

POVEDI ME DALEKO. sretna jesam. kada shvatim. da lazem sama sebi.
sve je u redu. ne brini za mene.
poletjet cu tamo daleko i nikad se vise neces morati brinuti.
pitaj me govorim li istinu...


and show me, show me, show me how you do that trick.
the one that makes me scream, she said.
the one that makes me laugh, she said.
and threw her arms around my head.
well, show me how you do it. and i promise you, i promise you...
i'll run away with you...

srijeda, 25.06.2008.

and i dont wanna....feel like this....again.......

you pull away so easily................

kad volis nekog.
moze li se promijeniti nacin na koji ga volis?
ikada?
ili mogu samo prestati voljeti?

sanjala sam te. opet.
nikada nisam mislila da cu biti u ovakvoj situaciji.
hocu biti pijana.
hocu zaboraviti tvoje ime
tvoje lice...
pokusavam ne razmisljati o tebi.

imam svoje frendove.
nemogu reci da mi je dosadno. valjda prvi takvi praznici.
imam svoje cure iz razreda.
imam svoje staro drustvo.
idem na 80s party.
idem na rokaj fest.

idem na conora obersta 8.9.
bila sam tako sretna kad sam saznala.
da on dolazi...u zagreb.....
osoba koja pise tako savrsene pjesme.
osoba cije su rijeci kao da su izasle iz moje glave.
otkriva mi stvari koje nisam ni znala da mislim.

a opet...kad pomislim...kad nemam tebe...
kao da nista nemam.....
ma post je za kurac.

a sto mozete uciniti kad znate da je nesto za kurac.
to mora zavrsiti.
a vi bi radije ostali s nekim makar to nije to.
nego ga izgubili.

osjecala se tako sama.
bila je nevidljiva.
vjetar je puhao
sa smjera centra. prema njoj.
cekala je bus.
slusalice u usima.
bila je sama.
na svijetu sama.....

ona ima osjecaje koje nemoze opisati.
ona ceka nove rijeci.....koje bi opisale njeno raspolozenje.....

cokolada? potice? hormon srece.....

sto vise to bolje.

ne zelim pamtiti.
a pamtimo samo stvari koje zelimo zaboraviti.

reci mi da ljubav nije samo bol.
pocinje sa boli. zavrsava sa boli.
u sredini je neizvjesnost.
nikada nisi siguran. da li su osjecaji uzvraceni. sve je moguce.
nikada nisi siguran. da li si siguran. i kada se pustis. hoces li biti uhvacen....

i osjecam da gori moj svijet
jer nista od onoga sto zelim nije tu


pogledala je u daljinu a zid joj je prijecio pogled.
svi su tu. za njega.
on nije tu. njemu nije bitno

rekao je da nezeli izgubiti kontakt s njom.
da ce se javiti.
da zeli da ostanu frendovi.

a nije mu bitno.
ona to zna.
ona sve zna.
a nije ju briga. ona se nemoze oduprijeti..
treba joj.
ona ce plakati.
nezeli plakati. nije vrijedan.
kasno je. a ona nejde spavati. da li je vrijedno spavati kad sve sto ce sanjati biti ce on. kako ju grli. i kako joj govori. da mu pruzi jos jednu sansu.

ona sanja neostvarivu stvarnost.
koja se nikada nece ostvariti.

tako, tako sam umoran
i cekam valove mora...


nikome nije stalo do nje.
ona je tu. eto tako. samo usput.
da drustvo bude vece.
da niste sami.

a ona je sama.

Image Hosted by ImageShack.us


zbogom.

please forgive what i have done. no you cant stay mad at the setting sun...

- 00:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #


nedjelja, 08.06.2008.

promises are made to keep?????????????///////////////

sekao je pucinu ko adrenalin sto sece mu krvotok

ti sijeces moje vene.
napola.
i krv se prelijeva ispod koze.
da nitko ne vidi.

znala sam da ce sve zavrsiti onog trenutka kada sam lezala u tvom narucju i htjela da to potraje zauvijek.
ta sreca i savrsentvo i bezbriznost.
al moja su krila dovoljna tek za pokoji kratak skok.

a volim te. kao dno dna. tako duboko. i padam.
koliko volim te.
toliko u krivu sam.
i toliko sve je
sjebano.
da volim manje.
sretnija bi bila.
i znala sam
da sam bila u pravu. jer nista
nista
nista
ne traje
zauvijek.

zelim izbjeci. suze. koje dolaze. sada.
jer previse je svega.
da bar ne volim.
da mi bar nije stalo.
nikada
više
nezelim
biti ta
koja pada
na vjecnu srecu
i koja gradi
iluzije oko sebe
i koja vjeruje
da ce sve biti u redu
a lice mokro od suza.
gleda u sve sto je moglo biti.

dont cry baby
opet.

nezelim obrisati lice.
jer dobar je osjecaj. kad oblijeva me sve sto osjecam.
kad postojim.
jer osjecaj postojanja se mjeri time
sto i koliko
osjecas na svojoj kozi.
ima li smisla postojati ovako??////

nemoj mi to raditi.
preklinjem te
preklinjala bi te.toliko. mnogo. i sada bi na koljenima bila.ispred tebe
kada bi vjerovala da se ljudi mogu promijeniti.
zao mi je sto nisam ono sto zelis.
zao mi je.
sto zeljela sam.
vjecnost.zao mi je sto postojim.
sto postojim da bi zeljela previse.
zao mi je sto nemam to sto trebas.

a znam da si tu. samo sto jednostavno ne vrijedim toliko. da bi mi poklonio svoje vrijeme. ili barem dio.
da bar ne postoji toliko vaznijih stvari od mene.
da bar nemoram umisljati stvari da bi svijet bio kako treba.

tisina . nosi me. jos dalje.
palim muziku opet. da nebudem sama.
estranged...
zelim prestati postojati.
da nitko ne primjeti.
da nebude vazno
da se izbrise moja slika postojanja.
kao da nije nikad ni bila tu.
svaki čvor….u mojem mozgu. nerazrjesiv.
da nestane malo po malo.
i da svijet bude bolje mjesto.

Image Hosted by ImageShack.us


- 00:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.