< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (7)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

to be part of you =)

je li uopce bitno?
Na kraju duge. as we are?

POVEDI ME DALEKO. sretna jesam. kada shvatim. da lazem sama sebi.
sve je u redu. ne brini za mene.
poletjet cu tamo daleko i nikad se vise neces morati brinuti.
pitaj me govorim li istinu...


and show me, show me, show me how you do that trick.
the one that makes me scream, she said.
the one that makes me laugh, she said.
and threw her arms around my head.
well, show me how you do it. and i promise you, i promise you...
i'll run away with you...

utorak, 27.11.2007.

nature's law. like a broken record stuck before a song. a million beginnings, none of them the one..

i da...kasno je
i pisem post.
i neznam kakav ce ispast.
al who cares?
rekoh ovaj je blog za sve sto pozelim napisati. i toga se drzim.

hmm sreca...sreca relativna stvar.
imam osjecaj da nikako nemogu biti sretna.
iako mi se događaju neke dobre stvari. uvijek pronalazim nesto krivo. nesto sto je moglo biti bolje. cak i u savrsenim stvarima.
uvijek pronalazim neki strah.

i nisam se cula s tobom vec 3 dana. a rekao si cujemo se. rekao si vidimo se.
i ne sumnjam da si to i mislio. jer ti si takva osoba.
i ne sumnjam da si to i htio. jednako kao i ja.

i sto se dogodilo neznam. sto sam mozda trebala uciniti a nisam?
jeli gotovo?
jesam li zajebala s necim?
ako da...htjela bi bar znati s cim.

just remember to breathe. and everything will be OK...

savrseno opisuje moje raspolozenje kad te vidim. i kad sam te vidjela tog dana.

ali vise me nije strah. nije da mogu sasvim sigurno reci da sam spremna primiti te u svoj zivot. ali mogu reci da sasvim sigurno zelim biti spremna na to.

zapravo sve sto zelim je vratiti se u onaj trenutak kad je tvoje koljeno dodirivalo moje.
**************************************************
zelim se vratiti u onaj trenutak kad si pricao bilo sto samo da ja nebi sutila.
zelim se vratiti u taj trenutak. iako sam bila prestrasena. iako sam jedva disala od treme. ali bila sam uvjerena da ce sve biti kako treba. napokon.

i molim te. MOLIM TE. nemoj mi to raditi. i samo kad bi znao koliko puta sam to dozivjela nebi mi to ucinio. ili bi bar pronasao ljepsi nacin.

hmmmm. vjeruj mi da bi htjela vidjeti te ponovo.
vjeruj mi da nisam ja kriva sto se nismo culi.
jer ja vjerujem da nisi ni ti.

i stvarno vjerujem da ti je stalo. bar sam te dozivjela kao takvu osobu.
dozivjela sam te kao predivnu osobu.

i stvarno mi JE drago sto sam te upoznala.

i stvarno mi nije jasno zasto se nisam cula s tobom vec 3 dana.
jer sve se cinilo tako lijepo.
remember to breathe.
i vjeruj da ti si sve ali bas sve sto sam trebala. i vjeruj da sam stvarno htjela reci ti sve. pricati ti sve sto nije kako treba. sve sto me dovodi do ludila. sve zbog cega sam toliko puta bila slomljena.
sve zbog cega sam toliko puta subotom ostala doma i skidala najtuznije pjesme koje sam mogla naci.
i jedan od tih razloga bio si ti. i nisam zeljela vjerovati da si tako predivan. jer nisam zeljela vjerovati da bi te ikad mogla imati.
jer nisam dovoljno dobra za tebe. bas kao sto su rekle. ja nisam dovoljno dobra za tebe.
i ocito su bile u pravu.
unatoc tomu sto si me uvjerio u suprotno. unatoc tome sto ti je ocito bilo stalo do mene. do nas.

ali sve se mijenja.

kako mrzim kad se stvari mjenjaju. mrzim.

i nemas pojma koliko zelim da se to sve sutra promjeni.
vidjeti te. pozdraviti te. mozda cak i skupim hrabrosti. nasmjesiti se i reci bok.
sve ono zbog cega smo se upoznali. nemoj da saznam da si lagao kad si rekao da si sretan sto si me upoznao.
nemoj mi to uciniti.
jer znam da nisi takav.

- 00:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.