Kako se Delfina odlučila ispraviti i druge priče

petak, 30.11.2007.

Zdvojno




Koliko još
Dragi moj
dokad još

Ti koji me vidiš
predobro
i onda kad bih
da ne gledaš

koliko ćeš me puta
još baciti u nebo
pa pustiti
iz ruke
kao kamen?

Dokad ćeš me
učiti bolu

Ljubavi koja me ne ostavljaš
ni kad zaželim
od slabosti
da Te nema?

I kad li ćeš mi
hoćeš li
dati ikad

da bez poreza bola
uz nekog
bez ikog
zemljom hodam

lagana?




Obzirom da je ionako na tag-a-feedu... za Onog koji divani dok skiće

- 14:48 - Komentari (12) - Print - #

Prolog

Zazvonit će u nepriličan čas:
dok skidam šminku, podižem zdravicu
depiliram noge.
Oni kojima nešto bitno treba objasniti
uvijek zvone u nevrijeme

Oni s kojima bi trebalo sjesti
pa sve polako i ispočetka reći
na koje se treba trošiti bez mjere
da bi se ljubavi produžio rok trajanja,
umjetno, u hipu shvaćam
masa je mjera tromosti
moje se ljubavi kilave

i tako i zato govorim
u ine ponore u razmicanju
dok se ne rastegnu do ruba pucanja
dok me ne raskrvare krhotinama

Uvijek zvone u nepriličan čas
Onda kad je već odavno uzalud


- 14:30 - Komentari (12) - Print - #

srijeda, 28.11.2007.

Otvoreno




Volim ne zatvarati
vrata za sobom
vrata u duši
vrata od kuće
ni prozore

Volim nebo otvoreno
za ptice
i ljude s krilima

Nazdravljam za dan kada će letjeti
stolovi slonovi
i gospođa Tkalčec iz prizemlja



- 14:43 - Komentari (18) - Print - #

ponedjeljak, 26.11.2007.

Susret


Moje ime iznenada
u tramvaju punom travnja
i igla leda pri kraju okreta
jer slijećem usred tvoga pogleda

Dobra večer i kako je, bez zanimanja,
riječ po riječ, slučajna, obična
- tvoja me ravnodušnost načinje

Još su ti usne okretne ribe
i misli skladne, šarene
još svijetom hodaš, jedeš, smiješ se
a taman sam zaboravila

Doviđenja, izlaziš, ja nastavljam
odjednom bolna, samotna

odjednom svjesna: dugo već

praznina je negativ tvoga profila


- 07:04 - Komentari (8) - Print - #

nedjelja, 25.11.2007.

Nakon sna koji me prepao


U snu pod kišom
moj prijatelj hoda metar iznad zemlje
i razgovara s ljudima
- pomalo je bog

Kosa mu je duga i brada
i misli su mu preduge i žute
ruke mu plešu od njega odvojene
a on govori:
ne gledaj ih
one nemaju izbora

U snu moj prijatelj ludi
i ja ga grlim očajna još uvijek s ove strane
ali on se u pijesak pretvara
u sitnu sol među prstima

i nestaje s vriskom


- 09:10 - Komentari (16) - Print - #

petak, 23.11.2007.

Stolisnik

U svili dojke
razjapljena
rana oblika tvog osmijeha
što mučno zaboravljan
igličasto zaboli
na prepad

i opet me prorastaš
opet te čeznem
a više te ne znam
više te nema
odjednom
ima te

Milostan budi
u snu me pohodi
otkrij gdje klija

trava po kojoj zacjeljuješ




Ova je iz devedesetih, ali nekako pristaje...

- 23:26 - Komentari (9) - Print - #

četvrtak, 22.11.2007.

Iz Vodiča po galaksiji za plačipizde


Srce u grlu
Ime na ekranu
Otvaram

Taman zaboravih
Taman se izvježbah
Što ti bi

Sunce ti jebem
kako ću sada
zaspati?




- 01:57 - Komentari (15) - Print - #

srijeda, 21.11.2007.

Pogled preko svijeće


Slutim
po obliku tvojih usana
po tom kako im migolji putanja
da ima meda
ognja da ima
u tvojim poljupcima

A sad hajde
iznenadi me
i reci riječ
dostojnu te vatre

Starim
Krijesove ištem
Ne dostaju više

Iskre



- 01:21 - Komentari (6) - Print - #

ponedjeljak, 19.11.2007.

Moja prijateljica


Moja prijateljica nosi u sebi mnoge svjetove:
kao izletnička je posuda na katove
u kojoj je uvijek slatko otkrivati
što je mati spravila djeci na veselje

Moja prijateljica ima oči od akvamarina
u njima se svjetlo lomi ljubavlju
ona ima uho za glase šišmiša i delfina
ona čuje i ono što je drugima tišina

Uči me u oku za svijet nastaniti ljubav
i svemiru u porodu umilno pomoći osmijehom
i zato hvalim Onom koji jest
što postojim dok ona postoji


- 18:34 - Komentari (14) - Print - #

nedjelja, 18.11.2007.

Casablanca '94


O Budapest, Budapest!

Za stolom: Srbin iz Hrvatske
Mađar iz Srbije iz Bosne Hrvat
jedina ja znam kud pripadam
na zboru zagubljenih
koji su ničiji
otkad su barjaci sebični

Južno od nas svijet crn i bijel
nepravedno razmješteni krugovi pakla
usta puna Boga i nož iza pasa
a ovdje nulta točka
kaplja šarena svemira
kao da nije svatko od nas
planet s kojeg je nevinost izgnana
a ovaj grad kraljevna Dunava
kao da nije prsten Limba
gdje oni što su ni krivi ni pravi
lutaju bez cilja

Bogu hvala
U prolazu sam tek
kroz Budapest




- 12:16 - Komentari (15) - Print - #

subota, 17.11.2007.

Morning after



Sa Armaggedona
u gužvu tramvaja
hodamo šutke

Naglo nas kočenje
u zagrljaj baca
Nosnice spržene mirisom tvog vrata
Aj! Čvrsto tijelo ispod kaputa!

Daj prestani zviždati
Znaš da mrzim koračnice




--------------------



- 00:11 - Komentari (15) - Print - #

petak, 16.11.2007.

Prvom u bojnom redu


Tvoj miris skutren u postelji
i usne mi bride modre:
hrabro smo se borili vojniče

Svu noć usnama bedrima
Poljupcima ti kovah štit

Na stubama odjek čizama
U koji te krug pakla ispratih?

Da mi je oko tebe se oviti
da ti ne može ništa

metak ni nož ni krik




Domoljublje imade, hm, mnoga lica...


- 10:58 - Komentari (9) - Print - #

četvrtak, 15.11.2007.

Zagonetka za Vladimira




Od koje od čije milosti
bi ona kneževina
sunca i mjeseca
smijeha i poljupca?

Tko nas obdari
istinom
svekružjem
od kojeg bjesmo
jedno drugom svoji?

I tko je onda od nas
pogled odvratio
tko nam je
milost uskratio

te se mimohodimo tuđi
od šutnje griješni

sivi od ravnodušja?




Devedesete...sve ću ih tu nakeljit, pjesmuljke moje, sve! Stradali ste, štilci mili...

- 22:20 - Komentari (5) - Print - #

Za milost vida



Pretprošlog tjedna
Ogluših
Oslijepih

Netko je spustio zasune
Netko je tišinu pustio u kuću
Onda je tmina premrežila sobu
O pipke se ne-vida saplićem

Prstima usnama trsim se prepoznati
Sve što volim
Sve što se sakrilo

Moj lijepi svijete ne idi od mene

Oprosti što mi treba voljeti te očima




Još iz Skica

- 09:28 - Komentari (12) - Print - #

utorak, 13.11.2007.

Strah



Od crne je sjene
Ali nju se ne može
Nožem

Zato ga oblačim u svoje meso
I oštrim




- 15:26 - Komentari (17) - Print - #

Spoznaja




Meni bje dano spoznati lako

pa cvjetah nebno
jasnogledno
i rastoh svakodnevno

i pričini mi se razdraganoj
da bez truda Cilju sam nadomak

A zaista dat mi bi
vid za ne-vid
putokaz k jutru
za tren kad me obzida

teška moja
ljudska koža








Još iz devedesetih, a sad je priprlo...





- 00:19 - Komentari (8) - Print - #

petak, 09.11.2007.

O jednim vratima u zidu


Crtam vrata
(kao u kinu
crveno trepti IZLAZ)

Crtam vrata
izmišljam vrata
za nevidljiv zid

od tvoje šutnje
ravnodušja
od žive rane gdje
su mi iščupali grlo od krvi
satkali teške zastore svečane
za predstavu što se već
zbila utiho gdje glavni su
junaci pod kišom (klasično)
svaki pošli svome kraju
ulice i uopće

u tom sam zidu zazidana i nijema

u tom zidu žudim kriknula bih vrata
kad se ona ne bi otpirala
prekasno tek onda

kad umukne žudnja




Svašta ja napisah devedesetih...>

- 09:10 - Komentari (14) - Print - #

srijeda, 07.11.2007.

Protupjesma


Sa stihom
se ne susrećem

Nijema

otkad te nema






- 18:37 - Komentari (19) - Print - #

utorak, 06.11.2007.

Skidanje lica

Počelo je bezazleno, s mlijekom. Magarice, Kleopatra, kič. Crno se razlijeva.
Umivam lice, brišem žustro (ručnik je topao). Dobra večer, Pierrot. Vrijeme je.




- 01:05 - Komentari (18) - Print - #

ponedjeljak, 05.11.2007.

Životinjsko carstvo




Zanimljivo:

muškarci se ponašaju
kao ljudska bića
tek kad se s njima ophodi
kao sa
- Bože oprosti -

stokom



- 00:19 - Komentari (15) - Print - #

četvrtak, 01.11.2007.

Lipanj u zrcalu


Pod tuđom rukom toplo
U srcu studeno
Otkad sam te srela
Mrazna osmijeha

Studeni





Samhain, studeni, sredinom devedesetih

- 16:55 - Komentari (15) - Print - #

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O čemu ona?

  • o uspravljanju, ispravljanju i uopće



Zaštita ili copyright

  • Zaštićeno koliko može bit, ko livada pleterom. Dok netko ne poželi preskočit. Ali copyright je tu. U potpunosti. Da ne bi bilo nismo znali.
    Dakle: © 2007-2021 delfina.