[B][u]<font size="4" color="#990000">Opet zabava x^4</font>[/u][/B] - Infernal Supremacy - Blog.hr Opet zabava x^4[/u][/B],blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Opet zabava x^4[/u][/B],blog.dnevnik.hr/infernal" />

Infernal Supremacy

31.03.2006., petak

Opet zabava x^4

Leži Neven Ciganovic na plaži.
Dodju cigani i spreme ga s ostalom plastičnom ambalažom.

Leži Ivana Kindl na plaži.
Dodje čuvar i spremi ju s ostalim daskama.


Ivo Sanader se vraća s jezera noseći vedro u kome se praćakaju ribe.
Susreće ga lovočuvar i pita:
- Imate li ribolovnu dozvolu?
- Ne, ove ribe su moji kućni ljubimci!
- Kućni ljubimci?!
- Da, tako je. Svake večeri nosim ih na jezero i puštam da malo plivaju.
Zatim zazviždim i one skaču i vraćaju se u moju kantu da idemo doma!
- Hajde, ne pričajte mi priče! Ribe to ne mogu!
Ivo uvrijeđeno odgovara:
- Mogu, mogu! Žao mi je što mi ne vjerujete! Molim vas, pogledajte sami!
- U redu, da vidimo!
Ivo baca ribe iz vedra u vodu. Nakon nekoliko minuta čuvar pita:
- Dakle?
- Što dakle?
- Hoćete li ih pozvati da se vrate?
- Koga to pozvati?
- Ribe!
- Kakve ribe?


Sastale se tri studentice: Amerikanka, Francuskinja i Hrvatica.
Raspravljaju one sto bi koja htjela biti.
Amerikanka: - Ja bih htjela biti naftonosno polje.
Pitaju druge dvije: - A zašto?
- Da me buše, da me buše...
Francuskinja: - Ja bih htjela biti sladoled.
- A zašto? - pitaju druge dvije.
- Da me ližu, da me ližu.
- A ti, Hrvatice, što bi htjela biti? - pitaju Amerikanka i Francuskinja.
- Ja bih htjela biti Zagebačko sveučilište.
- Zašto to?!
- Tu dečki svršavaju u prosjeku sedam godina.


Prodavao Cigo diplome na placu, kad naiđe student:
- Dje si, Cigo, šta ima? Pošto su ti diplome?
Cigo ce ti: - Brate, za tebe $5,000.
Student: - Uh, jebote, jesi skup. Može l' to šta jeftinije?
Cigo: - žao mi je, ne može. Diploma je diploma.
Student: - 'ajde, može l' za $3,000, to je sve sto imam?
Cigo: - Ne mogu, student, zao mi je...
I tako se njih dvojica cjenkaju, kad ce ti Cigo:
- Hajd', dat ću ti za $3,000 ali te prvo moram malo preispitat'...


Oglas:
Mladi student, 26 godina, ne puši, ne pije, ne kurva se, rado bi promijenio
način života.


Objašnjava stari student svom cimeru brucošu:
- Znaš, na fakultetu ti je najteže prve tri godine, a onda, kad upišeš
drugu, na konju si!


Negdje oko ponoći zaustavlja policajac studenta na ulici i traži mu osobnu
iskaznicu. Ovaj odgovara:
- Nemam osobnu, je l' može index?
Policajac: - Može...
Student mu da index, ovaj gleda, prelistava, i kaže:
- Uh, jesi se ti naputovao...
- 20:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sve što želim podijeliti sa svijetom.
Najviše vicevi.

Linkovi

O meni:

rođen 2.5.1988.


upiso MIOC (XV. gimnazija u Zagrebu), informatički smjer 2003. godine, završio 2007.;
2007. upisao FSB (Fakultet strojarstva i brodogradnje) u Zagrebu, studij zrakoplovstva;
od 2007. sam nositelj crnog pojasa iz Tae Kwon Do-a;
od 2009. sam punopravni vitez Reda srebrnog zmaja, sa svim ljepotama koje to donosi;


slušam heavy, gothic, death i black metal i Balaševića;


hobiji su mi izrada chainmailova, amaterska izrada sječiva (mačevi, noževi) i štitova (tower shield sretan, trenutno imam dva - "paradni" - oslika, lagan, samo 7.5 kg & "borbeni" - čisti čelik, malo teži, cca 12 kg zubo), programiranje, web design, ninjitsu, podučavanje Tae Kwon Do-a, srednjovjekovno europsko mačevanje (longsword, mmmm);


volim jest (pogotovo kad draga kuha njamifino, napucah 15ak kila u prvih godinu dana veze), pit, spavat, visit na kompu i mrak ali prvensveno svoju dragu i sve aktivnosti vezane za nju cerek


najdraže životinje su mi zmajevi a što se tiče svakodnevnih, sve su mi drage, svaka na svoj način, iako, psi ipak drže prvo mjesto (a među njima je na prvom mjestu, naravno, naša umiljata hrpa dlaka smijeh);


mrzim kriminal namcor;



Ako mi se želite javiti: nevensego@gmail.com