[B][u]<font size="4" color="#990000">Opet zabava x</font>[/u][/B] - Infernal Supremacy - Blog.hr Opet zabava x[/u][/B],blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Opet zabava x[/u][/B],blog.dnevnik.hr/infernal" />

Infernal Supremacy

15.03.2006., srijeda

Opet zabava x


Komentar jednog Albanca za B92 na smrt Milosevica...
"Bas mi je zao sto je umro, a nije prezivio nezavisnost
Kosova. Kakva steta! Mozda je patio sto Serbia nije do
Tokia, nego ko Nokia...svake godine novi model i manja"
Idriz
(Idriz Prishtina, 11. mart 2006 14:11)


Jedan hipik ulazi u autobus i tamo primjecuje jednu slatku casnu sestru.
Hipik sijeda pored nje i pita je"Hoces li voditi ljubav samnom?"
"Ne" odgovara casna sestra "Ja sam udata za Boga", zatim se digne i
izadje na sljedecoj stanici.
Tada progovori vozac autobusa koji je cuo citavu konverzaciju:
"Ja znam kako mozes privoliti casnu sestru da vodi ljubav sa tobom!"
"Stvarno? Kako?" upita hipik.
"Svakog utorka tacno u ponoc ona odlazi na groblje da se moli, tako da
jedino sto imas uraditi je da obuces neki dugacki mantil sa
kapuljacom, pomazes bradu briljantinom i tvrdis da si Bog".
Hipik se odlucuje da proba i pojavljuje se na groblju u utorak vece,
maskiran kako mu je vozac predlozio.
"To sam ja,Bog!"prestavlja se hipik casnoj sestri povlaceci kapuljacu
dublje prema licu.
"Vodi ljubav samnom!"
Casna sestra pristaje ne pitajuci nista, ali ga moli da se zadovolji samo
analnim sexom jer niposto nesmije da izgubi nevinost.
'Bog' i casna sestra vode ljubav i kada su zavrsili on se uspravlja i
skida
kapuljacu sa glave govoreci
"Ha-ha-ha!! To sam ja, hipik"
"Ha-ha-ha!" uzvraca casna sestra "To sam ja,vozac autobusa!"
- 21:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sve što želim podijeliti sa svijetom.
Najviše vicevi.

Linkovi

O meni:

rođen 2.5.1988.


upiso MIOC (XV. gimnazija u Zagrebu), informatički smjer 2003. godine, završio 2007.;
2007. upisao FSB (Fakultet strojarstva i brodogradnje) u Zagrebu, studij zrakoplovstva;
od 2007. sam nositelj crnog pojasa iz Tae Kwon Do-a;
od 2009. sam punopravni vitez Reda srebrnog zmaja, sa svim ljepotama koje to donosi;


slušam heavy, gothic, death i black metal i Balaševića;


hobiji su mi izrada chainmailova, amaterska izrada sječiva (mačevi, noževi) i štitova (tower shield sretan, trenutno imam dva - "paradni" - oslika, lagan, samo 7.5 kg & "borbeni" - čisti čelik, malo teži, cca 12 kg zubo), programiranje, web design, ninjitsu, podučavanje Tae Kwon Do-a, srednjovjekovno europsko mačevanje (longsword, mmmm);


volim jest (pogotovo kad draga kuha njamifino, napucah 15ak kila u prvih godinu dana veze), pit, spavat, visit na kompu i mrak ali prvensveno svoju dragu i sve aktivnosti vezane za nju cerek


najdraže životinje su mi zmajevi a što se tiče svakodnevnih, sve su mi drage, svaka na svoj način, iako, psi ipak drže prvo mjesto (a među njima je na prvom mjestu, naravno, naša umiljata hrpa dlaka smijeh);


mrzim kriminal namcor;



Ako mi se želite javiti: nevensego@gmail.com