Indijanka vegetarijanka

21.12.2011., srijeda

Koristite li eko kuglu?

Eko kugla za pranje veša prvo se na TV-u prodavala za nekih 200 kuna, a sada se jedna vrsta može naći i za 60-ak kuna. I upravo sam tu kupila. 'Zašto ne bih probala?' pitala sam se. I eto probala sam. I kao i s običnim praškom za veš, nekad sam zadovoljna, nekad nisam.

Definitivno se ne smije pretrpavati perilica, ali isto je i kad se pere s praškom. Ako se doda omekšivač, miriši, isto kao i s običnim praškom, ali omekšivač izbjegavam. Ako se nakon pranja veš dugo ostavi stajati u perilici, ima čudan miris, ali isto je i s običnim praškom.

Masne mrlje ne opere, ali ne opere ih ni običan prašak. No, oprala je mrlje od paradajza, što me ugodno iznenadilo.

Negdje sam pročitala stručno mišljenje o tim eko kuglama te su rekli da je sve to skupa sr... te da se na isti način može staviti i običan kamen i tako prati veš. A onda mi je palo na pamet kako se veš prao u stara vremena, na rijekama...

Sve u svemu, još istražujem eko kuglu. Sadašnji je zaključak - ako perilica nije pretrpana, definitivno dobro opere.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.