Indijanka vegetarijanka

28.10.2011., petak

PAN – pivo za vegetarijance i vegane (?)

Za razbistrivanje mnogih vrsta piva i vina koriste se sirovine iz ribljeg mjehura, što nije prihvatljivo za vegetarijance i vegane. Nedavno sam pročitala kako nijedno hrvatsko pivo nije pogodno za vegetarijance i vegane (osim u pivnici Medvedgrad u Zagrebu) jer koristi upravo sastojke iz ribljeg mjehura za razbistrivanje. Strana piva, primjerice Heineken su za vegetarijance i vegane. Stoga sam odlučila sama poslati mejlove nekim najpoznatijim pivnicama u Hrvatskoj. Kao prvo, nisam uspjela naći e-mail Karlovačkog pa sam poslala samo PAN-u i Ožujskom. Da budem iskrena, odgovor nisam očekivala, stoga me nemalo iznenadilo kada sam već isti dan dobila odgovor o PAN-u, dakle iz Carlsberga Croatia. Ovdje je cijeli e-mail:

Poštovani,

Zahvaljujemo se na vašem e-mailu. Carlsberg Croatia u proizvodnji sladovine i piva ne koristi pripravke na bazi ribljeg mjehura, već anorganske proizvode na bazi silicijevog dioksida. Znači, pivo PAN mogu konzumirati vegetarijanci i vegani, bez bojazni.

Srdačan pozdrav,

Ured za odnose s potrošačima
Besplatni potrošački telefon: 0800 200 150
e-mail: info@carlsberg.hr
Adresa: Carlsberg Croatia d.o.o.
Ulica Danica 3
P.P. 200
48 000 Koprivnica, Hrvatska


Također, poslala sam mejl u Cedevitu u vezi riboflavona – ne zna se je li biljnog ili životinjskog podrijetla pa Cedevita nije pogodna za vegetarijance i vegane. Od njih još nisam dobila odgovor.

P.S. U međuvremenu sam našla i mejl od Karlovačkog, sad čekam odgovor.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.