Indijanka vegetarijanka

25.08.2010., srijeda

Hrvatski vegetarijanci iz javnog života

Damir Urban (glazbenik)
'Jedno jutro sam se probudio i jednostavno više nisam mogao jesti meso. Ne znam, možda se nagomilala kolektivna grižnja savjesti. Volim životinje i mislim da je zapravo presudila mogućnost izbora. Ako u civiliziranom svijetu imam mogućnost ubiti ili ne ubiti, bilo bi potpuno glupo i vrlo neljudski izabrati opciju ubijanja iz navike ili komoditeta'

Ines Bojanić (glumica)
'Svi sastojci nužni za kvalitetnu prehranu kojih najviše ima u mesnim proizvodima mogu se naći i u namirnicima biljnog porijekla. Važno mi je da je ono što jedem zdravo i stoga uvijek biram zdrave namirnice.'

Blaženka Leib (TV voditeljica):
'Ne samo zbog zdravstvenih, već i iz etičkih razloga ne jedem meso. Stoga sam mirne savjesti.'

Sanja Plepelić (manekenka i fotomodel):
'Vegetarijanstvom se postiže više od vitke linije i dobroga tena. Drago mi je što ne mora ni jedna životinja platiti životom da bih bila sita.'

Mateo Cetinski (pjevač i TV voditelj):
'Moja baka je vegeterijanka od rođenja, danas su joj 84 godine, njezina kći, odnosno moja mama, također je vegeterijanka od rođenja. I eto ja po maminoj liniji činim tu treću generaciju vegetarijanaca. Nadam se da će u vrijeme dok moja djeca budu sazrijevala trend vegetarijanstva biti ne samo trend već i način življenja.'

Goran Karan (pjevač):
Ljudi danas krše osnovna prirodna načela, a jedno od njih je da su biljojedi...

Tatjana Bertok (glumica HNK Osijek):
Svakoj bih ženi preporučila vegetarijanski način prehrane, barem neko vrijeme, a nakon toga bi uvidjele prednosti i pretpostavljam mnoge bi nastavile bezmesnim putem.

Saša Momić (četverostruki prvak Hrvatske u odbojci):
'Meso, ribe i jaja sam odmah izbacio iz prehrane. Najprije sam primijetio da se osjećam lakše, a potom i kako se brže oporavljam nakon treninga. Osim toga, povećala mi se izdržljivost.'

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.