Indijanka vegetarijanka

12.08.2010., četvrtak

Igrač golfa zbog artritisa prešao na vegetarijanstvo

Američkom igraču golfa Philu Mickelsonu (rođen 1970.) prije dva mjeseca dijagnosticirana je jedna vrsta artritisa. Ubrzo nakon dijagnoze igrač se okrenuo vegetarijanskoj prehrani s nadom da će biti boljeg zdravlja te nastaviti igrati na US openu i drugim turnirima. U to vrijeme, kaže igrač, zbog artritisa se gotovo nije mogao micati. Na vegetarijansku je prehranu krenuo sam, bez da mu je to savjetovao liječnik.

'Pročitao sam jednu knjigu i pomislio kako bi mi vegetarijanstvo moglo pomoći. Sada jedem izvrsne stvari, one koje sam inače sasvim izbjegavao i odlične su. Nastavit ću s ovim dokle god vidim da mi pomaže', zaključio je ljevoruki igrač golfa Phil Mickelson.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.