Indijanka vegetarijanka

05.07.2010., ponedjeljak

Ježić

Kao i svakog dana, išla sam u šetnju sa svojim psima pored rječice koja teče kroz moj grad. Naišli smo na ježića. Malen, tek je malo zavukao njuškicu kada nas je vidio. Psi su ga malo njuškali. Vidjela sam da ima dva ogromna krpelja na sebi i pokušala ih skinuti s grančicama, ali nikako nisam uspjela... tu se našla i neka zelena muha koja je silom htjela ući među njegove bodlje i nikako je nisam uspjela otjerati.

Prije nekoliko dana na istom mjestu smo naišli na kornjaču. Kada nas je vidjela samo se zavukla u svoj oklop. Bila je prekrasna i dosta velika, mnogo veća od onih koje sam prije ovdje susretala, dugačka kojih četrdesetak centimetara. Baš me razveselio susret s ovim životinjama...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.