Indijanka vegetarijanka

07.05.2010., petak

'Veganka' Marija Štrajh

Ručam ja neki dan, upaljen televizor... čujem netko nešto spominje vegetarijance pa napnem oči i uši... Kadli ono repriza 'Večere za 5' i tamo Marija Štrajh i još četvero ljudi zajedno večeraju. Prvo primijetim Marija je navodno vegetarijanka, a onda i još neki nepoznati tip isto. 'Ajde super, nisam znala!' pomislih. Onda se javi neka priča oko jaja i mlijeka, tj. ovi vegetarijanci imaju problema s jajima (ne jedu ih), ali im ne smetaju litre (kravljeg) mlijeka u pudingu i vrnju za šlag te u krem juhi od brokule. Slušam ja dalje, a veli Marija: 'Mi vegani...' Halo???!!! Kakvi vegani??!! Vegani ne jedu ni kravlje mlijeko, ni šlag s kravljim mlijekom ni juhu s kravljim mlijekom. Koja provala! Nije ni čudo da su ljudi neinformirani o ovim temema kad ovakvi pametnjakovići naprave pravi zbrku. Mislim, nek' jede tko što želi, ali ako se već nekako nazivaš, onda se prvo informiraj!

Večera ide dalje. Marija priča kako nije našla još takvog inteligentnog tipa čiji spermatozoid ona može primiti. I dodaje: 'Neću ja roditi bilo što!' Ovo je bilo pretužno.

A onda – u njenoj slastici ukrašenoj šlagom – dlaka! Umjesto da to prešuti, vikne da svi jako dobro čuju...

I eto, to je priča o 'veganki' Mariji. Možda je nekome to bilo smiješno, ali meni ne, a čini mi se ni ljudima koji su s njom večerali.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.