Indijanka vegetarijanka

08.04.2010., četvrtak

Budite bolji od okrutnosti

Danas će se diljem Hrvatske moći vidjeti jumbo plakati na kojima je Bojan Jambrošić koji drži zeca te na taj način poziva sve da prestanu kupovati proizvode koji su testirani na životinjama. Zbog besmislenog testiranja umire i u mukama živi na tisuće životinja u laboratorijima diljem svijeta. Neki od najpoznatijih imena iz svijeta kozmetike još uvijek nisu izbacili testiranje i zato ja izbjegavam njihove prozvode.

Priključivši se ovoj kampanji, Bojan je izjavio: 'Jako mi je drago što mogu sudjelovati u ovom projektu koji ima plemeniti cilj. Smatram da bi svatko od nas htio spasiti životinje od nepotrebnog ubijanja i mučenja. Ja sam dobio tu priliku koju sam odmah prihvatio, a ovo je samo mali korak da ljudima skrenemo pozornost na to što se događa u laboratorijima, gdje testiranjem životinje pate i umiru. Sve je to nepotrebno, pogotovo u današnje vrijeme kada se testiranje može izvršiti na brojne druge načine. Pozivam sve da obrate pozornost na bijelu listu i kupuju samo proizvode koji nisu testirani na životinjama, i tako svojim primjerom pokažu da životinje to nisu zaslužile. Svatko od nas može napraviti mali korak i tako ćemo zajedno učiniti veliku stvar!'

Crna i bijela lista, odnosno lista kompanija koje testiraju i ne testiraju svoje proizvode na životinjama može se naći na stranici: www.prijatelji-zivotinja.hr

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.