Posljednji pogled

četvrtak , 22.05.2008.

Posljednji pogled upućen meni
znak je da je došao kraj
znak je da te više vidjet neću,
a srce i dalje lupa
kao da si uz mene.

Posljednji pogled upućen tebi,
pokušaj da vrijeme stane
pokušaj za bijeg iz stvarnosti,
a srce i dalje lupa,
moli za milost.

Kad bih bila...

petak , 16.05.2008.

Kad bih bila češalj
kroz kosu bi ti
klizila često.
Kad bih bila ručnik
po tijelu bi te
milovala nježno.
Kad bih bila piđama
spavla bih s tobom
svaku noć tijesno.

Oproštaj

nedjelja , 11.05.2008.

Ova pjesma moj je oproštaj,
jer te više vidjet neću.
Htjela sam da znaš
da uljepšao si mi godine dvje.
Bio si moja radost i moja tuga,
a sada si samo prošlost,
jedna trunka u
sjećanju mom.

Kad bih mogla
poljubac bi ti dala
no bio si samo iluzija moja,
moje savršenstvo, neostvariva ljubav.
A sada je vrijeme da odeš,
želim ti sreću u životu
i da nađeš jednu
da te cijeni kao ja.
n789192776_212976_3049

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.