Udaljenost

subota , 26.01.2008.

Tuga mi lice prekriva,
kao da sam kriva
što sam od tebe
miljama daleko,
no kad te u snu vidim
kao da milje nestanu
kao da smo opet skupa.

Nema na svijetu takvog

ponedjeljak , 21.01.2008.

Nema na svijetu takvog
divnog stvorenja kao tebe,
jer posjeduješ sve čari,
jer sve što želim si ti,
kao da si za mene stvoren.
Na tebi mane nema
kao da si dar nebeski.

Visok, plav, dobar, nježan
vrline su koje te krase.
Oči plave boje nedaju
mira, zbog njih si zavodnik,
kojem ni jedna cura odoljet
nemože, kao slatki otrov su,
nodoljivo privlačan.

Zubi su ti kao biseri
koji se zablistaju kad
se nasmješiš, a moje
srce zaigra od ljepote.
Kao vjetar unosiš mi nemir
u moj jednostavni život.
Kao da me zasljepljuju.

O glasu ne moram govorit
jer dobro je poznat.
Zvuči kao da se Bog obraća
nama smrtnicima na
Zemlji, kao naš jednini spas,
naša jednina nada
za uspješnu budućnost.

Ni stas ti mane nema
kao da si anđeo koji
hoda među nama
po ovoj lijepoj Zemlji,
za koju smo se borili,
za koju smo prijatelje
gubili, život davali.

Zagonetka

ponedjeljak , 07.01.2008.

Tko sam ja?
Zašto postojim?
Kad već postojim
jesam li ja itko ili nitko.
Kako mi odrediti svrhu?
Možda sam ja nitko i
svi moji planovi i snovi
iluzija su koja se nemože ostvariti,
a što ako sam netko, kamo onda
sve to ide?!
Tko će mi odgovoriti
Na sva ta pitanja?
Kad možda nitko drugi
ni ne postoji.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.