< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Kome ces sad otrovat dusu...
Prodavat istinu za laz
kada mizerju samo znas...
Kome ces sad otrovat dusu...
Za sve govorit 'dobro je'
kad sve po losem poslo je...



Subscribe Free
Add to my Page

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

 

 

ponedjeljak, 03.09.2007.

Slom

Slomila sam se. Doslovno. Sinoć me uhvatio takav histeričan plać da nisam mogla doći k sebi dobra 2 sata. Plakala sam ko malo dijete. Osjećala sam takvu ogromnu samoću, tišinu… Prazno mjesto u sebi, mjesto na kojem sam navikla da netko bude. Odvartan osjećaj. Gorak.
Bila sam tako ljuta na sebe. Zbog svega. Zato što plačem, zato što mi je još uvijek teško. Zato što neobjanjivo boli. Zato što mi je stalo.

Prestani, glupačo! Prestani! Jel ti nije bilo dosta? Ti bi još? Nemaš devet života!
Kada bih samo mogla povući taj nepostojeći prekidač i da zavlada potpuni mrak. Mrak u meni. Mrzim voljeti. Ne želim više. Ne želim već dugo. A ne znam kako prestati.
Shvatila sam da nemam ponosa, dostojanstva. Već jako dugo mi to fali. Ostalo ga je u takvim mrvicama, jedva dovoljno da me ne povuče natrag njemu u dveti krug pakla – njegov zagrljaj. Toliko malo je ostalo. Hvala Bogu da je i to za sad dovoljno.

Ne znam šta mi nedostaje točno jer… Toliko sam se na kraju osjećala loše da sam zaboravila i ono malo dobrog što je bilo. Ali… nešto mi nedostaje. I želim da prestane.
Glupačo! Šta ti još treba napraviti da budeš ljuta na njega?! Šta je još potrebno da mu prestaneš davati još sati i dana razmišljanja?! Rekla si 'dosta'! Pa onda neka stvarno bude 'dosta'!
Ali želim da bude!Stvarno želim da bude već jednom dosta! A ne znam obrisati one tragove lijepih uspomena, ne znam umnožiti ponos! Kako da umrtvim srce koje je mrtvo već toliko dugo, a opet dovoljno živo da boli?! Ne znam! Priznajem da ne znam i nemam odgovore.
Samo želim da prestane… Možda ako dovoljno dugo budem ponavljala… dosta…. Prestani… dosta… ne više… prestani… dosta… dosta… dosta… molim te, prestani… Izađi više iz mene… Ne želim te više… Molim te, prestani.


|komentiraj 4| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>