< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Kome ces sad otrovat dusu...
Prodavat istinu za laz
kada mizerju samo znas...
Kome ces sad otrovat dusu...
Za sve govorit 'dobro je'
kad sve po losem poslo je...



Subscribe Free
Add to my Page

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

 

 

ponedjeljak, 27.08.2007.

Sjebana? Moze.

Kako je smijesno i neobicno slusati druge kako pricaju o tebi kao da te nema. A svi su mi puni nekih psiholoskih savjeta, gotovih rijesenja za svaki postojeci problem… Dijagnoza: sjebana. Da, da. Kronicno sjebana. Hehehe…
Cudili su se kao sutim. Ne pricam, ne spominjem ga uopce. Pa ne moze me vise povrijediti! Kako vam to vec nije jasno? Pokusala sam im objasniti…
Dotakla sam vrh boli i sada kao da mi se granica, crta tolerancije totalno izgubila. Nista vise ne dozivljavam osobno, ni ono dobro ni lose.
Veselim se tuđoj sreci, smijem se zajedno sa svima, ne placem s njima, ali se suosjecam… I tako. Pokrenula sam se prema nekim ciljevima koje sam si jos davno zacrtala i sada sam napokon prestala traziti opravdanja i krenula ih ostvariti. Toliko sam vremena provela sama, da sam se morala pomiriti sama sa sobom… morala sam se zavoljeti.

I sada mogu reci: da, volim biti plava ( ne izblahjana, vec medenasto plava :) ); da volim vino od kupine, volim more i borovinu, tamburicu i klapu, volim drvene stolove i pjesmu koja odzvanja kroz noc. Volim miris lavande i vanilije, dodir meke plahte u besanijm ljetnim nocima. Volim terase. I prirodu. Volim svoje ime jer me podsjeca na jesen. Volim zivot ili bar ideju o zivotu. Volim svoje cure koje mi uvijek nacrtaju osmijeh na licu. I obozavam svoj grad na Dravi….

Tako da mozda jesam sjebana u vezi emocija i povjerenja. I iskreno, uopce se ne bunim. Pristajem. Jer ako sjebana znaci voljeti to sto volim, e pa... Gdje da potpisem?

|komentiraj 2| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>