četvrtak, 13.10.2011.

Bring me to life...

Zlo mi je od života. Jebena spoznaja da svaki dan moram ustat iz kreveta i ić u jebenu školu punu ljudi koje mrzim. Ma koja svrha toga?
Nije meni problem nekome vratit,nikad nije ni bilo. Ali,za promjenu,htjela bi malo živjeti bez mržnje. Ali,ne u lažnoj sreći...treba mi odmor.
Eh,da. Pukla sam. Sama sam. Sjebana. Paranoična.
Ali neće me slomiti. Nikome još to nije uspijelo,nikad ni neće.
Ponosna sam na sebe,barem zbog jedne činjenice. Koliko god bila slomljena,tužna,depresivna uvijek uspijem nabaciti onu masku,onaj lažan smješak. Ne treba mi tuđe sažaljenje,jer sam već naučila da onaj koji te dovoljno dobro zna,i kojemu je stalo do tebe uvijek zna kada nosis masku.

- 21:27 - Don't just fade away ( 0 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

Designed by: Nlo, hosted by Blog