nedjelja, 09.10.2011.

Volim ja mljet o religiji :D

Moji prioriteti?
1. Moj frend (komada 2)
2. Škola
3. Spavanje
4. Hrana cerek
E da...a što se dogodi kad ti neko pokušava krizmu ugurati na prvo mjesto? Ne može,NEDAM! Nisam se mučila toliko da bi mi sad došo tam neki pop i rekao: "Vama je krizma na prvom mjestu". Alo?! Sad će meni krizma bit ispred škole,ma to ziher. I onda kad ne upadnem na filozofski faks,hoće me krizma othranjivat? E pa neće. Umrijet ću ko zadnje đubre na cesti.
Baš mi se i neda krizmat...al rodbina namcor
Eh da. Nije lako živjeti...
Nemam ja ništa protiv krzme,baš naprotiv. Ali,i tu bi mogle biti neke granice. Trebale bi biti. Ne razumijem tog popa...
Ma zlo mi je...idem spavat zubo

- 14:52 - Don't just fade away ( 6 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

Designed by: Nlo, hosted by Blog