ponedjeljak, 12.09.2011.

Zgodan post xD

MATURALAAAAAC! :D Četiri dana uživanja u Puli,trčanje za zgodnim hajdukovcima i njemcima...derat se po hotelu koliki kralj moraš bit da nosiš marte po ljeti :D ma neprocjenjivo. Makar nisu to baš najdraže osobe u mojem životu,ali ajde,bar sam imala koga j**** u mozak ;) I da,naravno,sve pare potrošit na drangulije,hranu i SUPEEERMEEN MAJICUU :D
A onda prvi dan nastave dobijemo takvu jezikovu juhu...da se eksponiramo i izgledamo ko kur**ce jer nismo u trapericama išli u disko xD
Imam sreće da mi nije puknuo film i da nisam skoro zaklala glupu profesoricu. Par puta sam najozbiljnije razmišljala o tome...ali,mislim da bi onda uništila svoju "svijetlu" budućnost x)
Sve u svemu,iskustvo koje bih željela ponoviti još par puta,jer ipak,bez obzira na ljude koji su me okruživali,bilo je fora. A i ne upoznaš svaki dan zgodne spasioce ko što je Edi xD

Pula,goodbye,školske klupe,here I come...

- 20:29 - Don't just fade away ( 0 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

Designed by: Nlo, hosted by Blog