HMS - Hrvatski mazoret savez

Komentari On/Off

Image and video hosting by TinyPic

Mažoretkinje
su način života


Adresa: Trebež 25, 10090 Zagreb

Tel i fax: 01/34-65-886

e-mail:
hrvatski.mazoret.savez@gmail.com

web:
https://hrvatskimazoretsav.wixsite.com/hmssite


Ponosni smo član
Image and video hosting by TinyPic
EMA
European majorettes' association


Timovi HMS-a:
Belišćanske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Belocrkvanjske mažoretkinje*
Image and video hosting by TinyPic

Biogradske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Madness UMF, Cluj Napoce, Rumunjska*
Image and video hosting by TinyPic

Mažoretkinje Impress, Daruvar
Image and video hosting by TinyPic

Đakovačke mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Mažoretkinje "Glinske banice"
Image and video hosting by TinyPic

Mažoretkinje Gradac

Mažoretkinje grada Grubišnog Polja
Image and video hosting by TinyPic

Svetojanske mažoretkinje, Jastrebarsko
Image and video hosting by TinyPic

Karlovačke mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Klinčaselske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Mažoretkinje Koprivnički Bregi

Mažoretkinje Kotoriba
Image and video hosting by TinyPic

Labinske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Lekeničke mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Loborske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Marinske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Mazoretkinje Široki Brijeg, BiH*
Image and video hosting by TinyPic

Ninske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Oroslavske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Mažoretkinje Gačanke Otočac
Image and video hosting by TinyPic

Pakoške mažoretkinje, Pakostane
Image and video hosting by TinyPic

Klab mazoretkinja Sesvećanke, Sesvete
Image and video hosting by TinyPic

Slunjske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Stupničke mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Mažoretkinje otoka Ugljana, Kali
Image and video hosting by TinyPic

Mažoretkinje grada Vinkovaca
Image and video hosting by TinyPic

Mažoretkinje gradske glazbe Virovitica
Image and video hosting by TinyPic

Zadarske mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Zagrebačke mažoretkinje
Image and video hosting by TinyPic

Gradske mažoretkinje Županja
Image and video hosting by TinyPic

Mazoretke Župe Dubrovacke
Image and video hosting by TinyPic

*počasni članovi:



Predsjednik:
Alen Šćuric (Zagreb)

Dopredsjednica:
Mateja Baltorinić (Jastrebarsko)

Glavna tajnica:
Marija Sremić (Glina)

Članovi Upravnog odbora:
Ana Koncul (Vinkovci)
Adrijana Župljanin (Grubišno Polje)
Suzana Proroković (Nin)
Lucija Miško (Karlovac)

Nadzorno-stegovni odbor:
Silva Bakija (Pakoštane)
Gabrijela Čop (Slunj)
Irena Fešiš (Belišće)

Likvidator HMS-a:
Tonka Matić (Dugo Selo)

Suci HMS-a:

suprim suci (V):
Alen Šćuric IDCV

superior suci (U):
Silva Bakija DCU

senior suci (S):
Ivana Borgudan IDCS

viši suci (N):
Gordana Šćuric IDCN
Maja Žigman IDCN
Marija Topić Ramljak IDCN
Ivana Vrviščar DCN
Ivana Štulec DCN
Kristina Krajna ICN
Ivana Čorić CN

nacionalni suci (L):
Marija Sremić ICL
Valentina Kontek ICL
Matea Baltorinić CL
Marija Zajec CL

delegati (D):
Alen Šćuric IDCV
Silva Bakija DCU
Ivana Borgudan IDCS
Gordana Šćuric IDCN
Maja Žigman IDCN
Marija Topić Ramljak IDCN
Ivana Vrviščar DCN
Ivana Štulec DCN

internacionalni suci EMA-e (I):
Alen Šćuric IDCV
Ivana Borgudan IDCS
Gordana Šćuric IDCN
Marija Topić Ramljak IDCN
Maja Žigman IDCN
Kristina Krajna ICN
Marija Sremić ICL
Valentina Kontek ICL

sudački pripravnici (A):
Petra Lukša CA


broj posjetitelja od 28.04.2008:
Hit Counter
Hit Counter

< studeni, 2018 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2024 (1)
Svibanj 2023 (1)
Travanj 2023 (1)
Veljača 2023 (2)
Prosinac 2022 (2)
Srpanj 2022 (1)
Svibanj 2022 (2)
Travanj 2022 (1)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (1)
Rujan 2021 (1)
Lipanj 2021 (1)
Svibanj 2021 (2)
Travanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (1)
Veljača 2021 (1)
Siječanj 2021 (2)
Prosinac 2020 (2)
Rujan 2020 (2)
Srpanj 2020 (2)
Svibanj 2020 (1)
Travanj 2020 (3)
Ožujak 2020 (3)
Veljača 2020 (2)
Siječanj 2020 (1)
Prosinac 2019 (2)
Studeni 2019 (1)
Srpanj 2019 (2)
Lipanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (3)
Travanj 2019 (2)
Siječanj 2019 (1)
Prosinac 2018 (2)
Studeni 2018 (1)
Rujan 2018 (1)
Srpanj 2018 (1)
Lipanj 2018 (1)
Svibanj 2018 (3)
Travanj 2018 (4)
Ožujak 2018 (2)
Veljača 2018 (1)
Prosinac 2017 (2)
Studeni 2017 (2)
Rujan 2017 (1)
Svibanj 2017 (4)
Travanj 2017 (1)
Ožujak 2017 (3)
Veljača 2017 (1)

21.11.2018., srijeda

DVA SEMINARA HMS-A OVAJ VIKEND

Voditelj seminara:
Alen Šćuric

Trajanje:
dva dana 24. i 25.11.2018. (subota i nedjelja)

Dolazak u Jastrebarsko:
subota 24.11. u 9:30 sati (registracija)

Mjesto dolaska i održavanja seminara:
Glazbena škola Jastrebarsko, ulica Zrinski-Frankopanska 13

Odlazak iz Jastrebarskog:
nedjelja 25.11. oko 18:00 sati

Članovi sami organiziraju:
smještaj, prehranu i prijevoz do seminara (pomoć HMS-a ukoliko trebate)

Potrebna oprema:
bilježnica i olovka, bilo bi dobro laptop, ali nije uvjet

Okviran trošak seminara :
5.000,00 kn (HMS će financirati potrebnu razliku)
- dobar dio pokrit će sponzori

Cilj seminara:
Svi smo svjedoci sve manjeg broja djevojaka koje se žele baviti mažoret plesom. Asocijalizacija mladih osoba (kompjuteri i mobiteli kao glavna preokupacija), navala plesnih grupa po školama, emisije poput „Supertalenta“, potreba za „ekspresnim uspjehom“ (američki san), roditelji koji se ne žele baviti djecom i ne žele ih „voziti na treninge“... Ovaj seminar pomoći će timovima da smanje gornje utjecaje i da dobiju veći broj članova, stabiliziraju financije… (v. dolje)
Seminar o montaži glazbe biti će pomoć timovima u svakodnevnim problemima i pogreškama kod stvaranja glazbe za svoj tim.

Oba ova seminara održat će se istovremeno.

SATNICA

subota 24.11.
09:30 dolazak u Jastrebarsko i registracija
10:00-11:30 seminar o kompjuterskoj montaži glazbe
11:30-11:45 kratka stanka
11:45-13:15 seminar o kompjuterskoj montaži glazbe
13:10-15:00 stanka za ručak
15:00-16:30 seminar o marketingu, manageringu i organizaciji sastava mažoretkinja
16:30-16:45 kratka stanka
16:45-18:15 seminar o marketingu, manageringu i organizaciji sastava mažoretkinja
18:15-18:30 kratka stanka
18:30-20:00 seminar o marketingu, manageringu i organizaciji sastava mažoretkinja
20:00-21:00 večera

nedjelja 25.11.
09:00-10:30 seminar o marketingu, manageringu i organizaciji sastava mažoretkinja
10:30-10:45 kratka stanka
10:45-12:15 seminar o marketingu, manageringu i organizaciji sastava mažoretkinja
12:15-14:00 stanka za ručak
14:00-15:30 seminar o marketingu, manageringu i organizaciji sastava mažoretkinja
15:30-15:45 kratka stanka
15:45-17:30 seminar o marketingu, manageringu i organizaciji sastava mažoretkinja
17:30-18:00 rezime seminara
18:00 odlazak iz Jastrebarskog


SEMINAR O KOMPJUTERSKOJ MONTAŽI GLAZBE

Seminar će u praktičnom radu pokazati:
• kako napraviti propisanu, kvalitetnu i atraktivnu glazbu
• kako izrezati, ubrzati, isbrisati, pojačati, kopirati... glazbeni broj
• koje elemente možemo spajati, a koje ne možemo
• kako spojiti pojedine glazbene brojeve, trikovi i praktični savjeti kako “sakriti” spajanja
• kako sakriti i izbječi neželjene elemente
• kako ubaciti efekte, učiniti glazbu još atraktivnijom
• i sve to na svom osobnom računalu

1. ODABIR GLAZBE
1.1. Definiranje glazbe prema pravilniku HMS-a i EMA-e

1.2. Konkretni naputci za kvalitetan odabir glazbe
- sudačke opservacije
- oblik glazbe
- dužina
- aranžmani
- radije potpuri nego jedna stvar koja je uvijek suhoparna nakon 2 ili 3 minute
- udaraljke i percussion dijelovi (mogučnosti ubacivanja iz drugih brojeva)

2. MONTAŽA GLAZBE
2.1. Nekompatibilnost pojedinih glazbenih brojeva

2.2. Nemogučnosti montaže pojedinih glazbenih cjelina

2.3. Ripanje u CDex-u

2.3.1. Svrha ripanja

2.3.2. Način ripanja
- format (cda, waw, MP3), prednosti MP3 nad waw i cda, nuznost cda formata u redovnoj uporabi na CD-ovima
- konvertiranje (iz cda u MP3 i obratno)
- pojedinačno ripanje, grupno ripanje
- konfiguracija (poglavito podataka o snimanju na hard)

2.3.3. Problemi u ripanju
- izgubljeni brojevi (naknadno lociranje pomoću konfiguracije)
- nemogučnost ripanja radi neprepoznatljivog formata
- neprepoznavanje brojeva sa CD-a ili DVD-a
- hardverski problemi
- loše snimke (primjer sa krstarenja)
- ripanje je dobro prošlo, ali zapis nije slušljiv
- ripanje u drugim programima

2.4. Montaža glazbe u WaveLabu
- Čudotvorac koji izbacuje pjevani dio i potpuno mijenja glazbu

2.4.1. Otvaranje dokumenta
- pronalaženje dokumenta i importiranje dokumenta
- proširivanje prozora i/ili rad sa nekoliko prozora (minimaliziranje jednog broja ili paralelni rad)
- opis grafičke slike (dva kanala, razlika između plavog i žutog grafikona, linije za optimalne i maksimalne nivoe, zabrana prelaska preko maksimalnog nivoa)
- opis gornjeg toolbara (efekti i postavljanje toolbara za efekte)
- opis drugog tulbara sa smanjenom grafičkom slikom (povečanje ili smanjenje toolbara)
- opis tajmera (duzine trajanja, razdjelnika muzike, podjela sekunde)
- opis doljnjeg toolbara (smanjenje grafike, idealan rad u 1:256 ili 1:128, prednosti šireg i užeg formata, brojčanici u doljem toolbaru)
- kursor

2.4.2. Osnovne operacije
- pokretanje reprodukcije
- pomicanje kursora i pomicanje dijala glazbe (grafičke slike)
- selektiranje i rezanje glazbe (opasnosti i nekompatibilnosti rezanja)
- izbacivanje dijelova glazbe (opasnosti i izrada backupa)
- kopiranje dijelova glazbe
- prebacivanje dijelova glazbe
- undo, redo

2.4.3. Process
- CHANGE GAIN – nivo jačine zvuka (cijele melodije ili jednog dijela, te eventulano jednog kanala, oprezno sa pojačavanjima da se ne izgubi namjerna razlika u nivoima glazbe)
- FADE OUT i FADE IN (što znači koji, kako se pomiće krivulja)
- INVERT PHASE (kod montaže, obvezno jednaki dijelovi)
- TIME STRETCH (120 bitova normalno, kada i koliko ubrzati, na koji način, kako i zašto resetirati, kako ubrzati samo dijelove, oprezno sa ubrzavanjima i usporavanjima da se ne izgubi namjerna razlika tempa)

2.4.4. Ostali alati
- silence – kada ga uporabiti na početku, a kada na kraju
- kontrola jačine zvučnika
- vrste kurzora i zamjena kursora
- help meni

2.4.5. Praktični savjeti
- postepeno snimanje kopija po nivoima izrade
- korištenje undo-redo alata i opasnost od gubitka “kompasa”
- provjera i revizija snimke (sa maksimalnim otvorom zvučnika)
- stvarna provjera dužine (selektiranje od prvog do zadnjeg dijela grafikona), a ne onako kako piše jer je to sa silence dijelovima
- problem “loše stvari” nakon nekoliko sati rada sa brojem (stvar nakon mnogo slušanja postaje dosadna)
- zaigravanje sa nivoima, te dobivanje jednolične mase
- ostavljanje originalnih dijelova
- ljepljenje pojedinih dijelova radi originala
- naknadno ubrzavanje i rizik od prekratke stvari zbog ubrzavanja (unaprijed to treba ukalkulirati) – možebitno ponavljanje ritmičkih cjelina kao gašenje požara
- duzina defilea sa ulazom i izlazom oko 2:15 do 2:25

3. IZRADA MATRICE I REPRODUKCIJA
1. Izrada matrice i kopija

1.1. Prženje CD-a u Neru

1.1.1. Postavljanje liste
- oblik (data ili audio)
- add i brisanje dodanih brojeva
- opasnost selektiranja cijelog CD-a ili filea radi mješanja brojeva
- mogučnost preslušavanja prilikom dodavanja (add)
- završetak liste

1.1.2. Prženje
- izbor hardvera
- brzina prženja (najviše 4x) i opasnosti brzog prženja
- postupak, te zabrana diranja CD-a
- izrada back-up kopije, te potreba izrade mastera, back-upa za natjecanja i CD-a za treninge (obvezno samo jednom plesati na master radi testiranja mastera)
- spremanje liste
- izlazak iz programa (ponovno otvaranje home page)

1.2. Izrada omota i crtanje na CD-u
- alati za crtanje na CD-ovima, te potreban hardver
- čuvanje CD-a od oštečenja, praktični savjeti (temperatura, vlaga, mehanička oštečenja, magnetna oštečenja, ostalo)

2. Reprodukcija

2.1. Winamp i Media Player – razlike, prednosti i nedostaci

2.2. Problemi reprodukcije na hardveru koji nije kompjuterski (MP3 na “običnim” uređajima)

2.3. Hardverska reprodukcija na natjecanjima


SEMINAR O MARKETINGU, MANAGERINGU I ORGANIZACIJI SASTAVA MAŽORETKINJA

Imate li ovakve probleme?
• Vaš sastav ima premalo mažoretkinja?
• Na audicijama Vam se ne javljaju seniorke?
• U Vašem gradu smatra se sramotom biti mažoretkinja sa navršenih 18 godina?
• Nemate dovoljno novaca za vođenje sastava?
• Ne nalazite sponzore! Da li od sponzora tražiti samo novac? Koliko?
• Umjesto trenera postajete utjerivači članarine! Je li Vaša članarina previsoka? Moraju li svi plaćati članarinu?

Neznate...
• Kako se dočepati inozemnih turneja?
• Zašto morate plesati na školskim priredbama i drugim “nebitnim” nastupima?
• Kako besplatno, a efikasno razglasiti audiciju?
• Kako motivirati mažoretkinje? Novcem? Atraktivnim nastupima?
• Koliko plaćati autobus za odlaske na natjecanja i nastupe? Što je to godišnji ugovor i kako na njemu uštedjeti?
• Kako smanjiti troškove tima? Kako i koliko naplaćivati nastupe?
• Kako natjerati poglavarstvo da financira sastav sa najmanje 100.000,00 kn? Iz kojih fondova tražiti novac?
• Što ima pozitivno u odlasku na natjecanja ili je to samo financijski gubitak?
• Kako sašiti jeftine, a efektne uniforme? Zašto su uniforme bitne?
• Kako objasniti roditeljima da dužina plesanja u sastavu nije uvjet za postankom predvodnice?
• Kako razviti zdravu konkurenciju u sastavu? Je li štetno djevojkama obznaniti njihove mane?
• Znate li što je loše u zajedničkim koreografijama kadetkinja i seniorki?
• Što je to “mrkva i batina”? Zašto je nužno “nekoga izbaciti iz tima” svako toliko?
• Kako i zašto stvoriti vlastitog kvalitetnog trenera?
• Što čini dobrog trenera? Zašto vrhunska mažoretkinja najčešće nije dobar trener?

Mi znamo kako ove i još mnoge druge probleme riješiti!
primjer jedne od tema:
GARANTIRAM: POGLAVARSTVO MOŽE IZDVOJITI 100.000,00 kn ZA SVOJ MAŽORET-TIM!
Političar ne daje novac radi rezultata ili simpatija – nego samo ako je na to prisiljen!
Natjerati ih na to nije problem – ali za to treba imati rejting, utjecaj i snagu!
Niti jedno Poglavarstvo neće dati novac samo radi prijetnji – ali radi realnih prijetnji HOĆE!


• pisani materijali za svakog učesnika
o detaljan proračun sastava sa realnim prihodima,
o elaborat subvencioniranja koji se predaje gradu,
o shema organizacije sastava sa konkretnim zadacima,
o materijali za audiciju (plakati, flajeri, kartoni, listići, ocjenjivačke liste)
o ugovor sa trenerima
o registracija zaštite žiga i zaštitnog znaka (Zavod za intelektulano vlasništvo)
o cjenik hostestiranja, nastupa, ceremonijala i treninga
o primjer sponzorskog (marketinškog) projekta – elaborat (detaljan) projekta
o materijali za predavanja
• dodatni logistički materijali i suveniri


TEME SEMINARA

1. ORGANIZACIJA SASTAVA
1.1. Temeljna načela
- uvod:
o puno će se naučit, bit će im pune glave
o blog Zagrebačkih mažoretkinja http://zg.mazoretkinje.blog.hr (pon: bivše; sri: vremeplov; pet: iza kulisa)
o mogu nazvati i zatražiti pomoć
- svaki poraz pretvoriti u pobjedu
- 26 pravila vođenja tima PLAN I PROGRAM
- praktični primjeri iz povijestimažoretkinje kao princeze “djevojčice sanjaju biti mažoretkinjama” (anketa prilikom upisa, primjer Brundo na poslu)

1.2. Analiza trenutnog stanja sa sastavima
- “Riba smrdi od glave” – tim je samo reflekcija trenera i uprave
- ako trener spava u hotelu dok djevojke spavaju u vojarni ne očekujte ništa od sastava
- oganizacijski oblici sastava u Hrvatskoj (udruge, sekcije pri društvima, timovi pri školama i sl., privatna poduzeća) – pozitivno i negativno
- grupacije mažoret sastava (Slavonija, ZAMAgrupa, Međimurske mažoretkinje, Zadarska županija, Mostarske mažoretkinje...)
- potencijali sastava
- nove realnosti djece koja više nemaju osječaja za tim i društveno koristan rad (Big Brother, Talent, Simona Gotovac...)

1.2.1. Grupacije mažoret sastava
- dva modela: vanjske grupe ugovorno vezane ili stvaranje podružnica u drugim gradovima – prednosti i negativne strane
- pokretanje vlastitih grupa u regiji – zašto, kako, financijske i druge prednosti, nedostaci

1.3. Audicije i prijem novih članova
- kako jeftino, a efikasno razglasiti audiciju (specifičnosti u velikim i u malim gradovima)
o audio MUZIKA
- koncepcijski audiciju usmjeriti na roditelje i djevojčice koje “sanjaju biti mažoretkinjama”
- prednost audicije nad upisima
- zašto je presudno ne primiti svaku djevojku u sastav
- kako provesti samu audiciju
- kako zadržati djevojke nakon audicije – kritično vrijeme od mjesec dana za stvaranje “zaluđenosti”

1.4. Motivacija mažoretkinja
- odlike trenera: dosljednost, poštenje, nekorumpiranost, “trener je prvi i posljednji”
- lojalnost mažoretkinje – najbitniji segment mažoret-plesa
- pozitivna kompeticija u sastavu – selekcija (zašto, kako, kada)
- nagrađivanje i pošteno kažnjavanje
- briga za sastav
- uvjeti rada
- pripreme
- profesionalnost trenera i uprave u zamjenu za profesionalnost mažoretkinje
- atraktivni nastupi, turneje, uniforme, mediji, popularnost (brand i image), novac
- “Tko ima prilike za gradonačelnikov rođendan sa njim piti šampanjac i dobiti ružu”

1.4.1. Lojalnost mažoretkinje
- apsolutna lojalnost timu
- čak i djevojke koje izbacite moraju osjećati lojalnost i ne pomišljati osvetiti se timu
- odgajanje da “nauče živjeti kao mažoretkinje”
- metode stvaranja lojalnosti:
o ugovor,
o konstantno pozivanje na tradiciju,
o ekstremna simbolika
o briga za članove,
o odbacivanje disidenata,
o nagrađivanje lojalnosti,
o povremeno aktiviranje starih članova,
o zajedništvo
o čuvarice ključeva grada PREZENTACIJA
- inicijacija, PREZENTACIJA (zašto je tajna, zašto J1A i K1A na inicijaciji predvodnice, posebna inicijacija predvodnice)
- patetičan odlazak iz sastava (muzika, medaljice) MUZIKA
- obožavanje simbolike tima (zidovi sa medaljama i pokalima, plakete...)
- lojalnost gradu, aktivno sudjelovanje u utakmicama lokalnih sportskih klubova
- brendiranje boja, simbola i naziva lokalne zajednice PREZENTACIJA + rokovnik

1.4.2. Pozitivna kompeticija u sastavu – kvalitativna i kvantitativna selekcija
- jasno distanciranje i pozicioniranje dječjih, kadetskih i juniorskih sastava naspram seniorskih sastava
o samo seniorke su prave mažoretkinje
- štetnost miješanja neseniorskih i seniorskih sastava (brendovska i strukovna)
- organizacija grupa (početnički, 2., 1B, 1A sastav)
- klasifikacija i prebacivanje u više grupe, te u dobne razrede – zašto, kako, problemi i način
- pozicioniranje i rangiranje mažoretkinja (rejting), razlika između formacije i neformacije, razvodnice i predvodnice – privilegije i obveze
- timski rad kao suprotnost i protuteža pozicioniranju i rangiranju

1.4.3. Disciplina, kažnjavanje i nagrađivanje u timu
- princip “mrkve i batine” - važnost “mrkve” kao zadnjeg čina
- disciplinske norme i pravila ponašanja - načini i nivoi kažnjavanja
o 2 minute kašnjenja = 1 sat dodatnih treninga
- periodično izbacivanje iz sastava kao obvezna sankcionirajuća i preventivna mjera
- nagrađivanje – za pojedini dobar potez, ali i kao redovna sustavna pojava NAGRADE TIMA
- financijska satisfakcija i financijsko nagrađivanje – da ili ne, kako, koliko
o stipendije
- trener: autoritet i prijatelj istovremeno (rješavanje privatnih problema, sudjelovanje na tulumima, druženje...)
- trener je i mama i tata članicama, i više od toga (nekada prešutiti reoditeljima, stvaranje povjerenja)

1.4.4. Briga za članove
- konstantna komunikacija sa članovima (flajeri, bilten, telefon, usmeni razgovori,...)
- pomoć oko administrativnih i drugih obveza vezanih uz sastav (hitno izdavanje putovnica, ispričnice, zdravstveno, osiguranje, putne ovjere...)
- briga oko školskih obveza
o ocjene,
o odgovaranje po dogovoru,
o tjelesni odgoj
o dodatni bodovi za upis,
o reagiranje na popuštanje u školi
- individualna briga
o ispiti, maturalne radnje, diplomski
o polaganje auto-škole,
o školski problemi,
o zdravlje,
o obitelj,
o strukovno školovanje
- poticanje na međusobnu suradnju unutra tima (instrukcije, odlasci na kavu, druženja...)
- posebna zdravstvena skrb
o prioritet u bolnicama,
o fizioterapeut,
o službeni liječnik,
o predavanja,
o sistematski pregledi
- osobne usluge članovima
o posudba automobila, kompjuter za seminarski rad, shoping...,
o privilegirana zaštita od strane sastava (prekršaji, napasnici...),
o geste (posjeti u bolnici, sprovodi članovima obitelji...)
- redovna i sustavna briga
o Božićni pokloni,
o rođendani,
o godišnjice,
o suveniri,
o reklamni uzorci
- kreditiranje članova – zašto i pod kojim uvjetima
- nabava dodatne opreme (trenirke, šminka, najlon čarape, štapovi suveniri,...)
- posebna briga na prvenstvima (navijači, okrijepa, vizažist, maser, frizer...)
- za svoj tim samo najbolje (smještaj, prijevoz, hrana, disco...)
- prezentacija i naglašavanje usluga – zašto i kako (poglavito u usmjeravanju krize)
- toleriranje manjih oblika “neprihvatljivog” ponašanja (pušenje, psovanje, alkohol...), definiranje granica tolerancije (droga)
- spriječavanje gubljenja kontrole i kontroliranje krize

1.4.5. Minimalni uvjeti rada
- dimenzije i izgled dvorane - alternativni i obligatorni treninzi na otvorenom
- staza za natjecateljski defile
- razglas, glazba (vlastiti CD, vlastiti glazbeni brojevi...),
- oprema (poglavito štapovi)
- pravila na treninzima (trenirke, žvakaće gume, naočale, prisutnost gledatelja...) PLAN I PROGRAM
- povremene motivirajuće aktivnosti poput treninga na bazenima, izleti, Gardaland

1.4.6. Pripreme i izolacija
- važnost izolacije (bez dečki, rodbine, prijatelja, dovoljno daleko – a dovoljno blizu) – koliko puta godišnje
- prednosti priprema - pripreme nisu samo 40 sati treninga nego i povezivanje sastava, stvaranje timskog rada...
- način organizacije priprema (organizacija spavaonice, obroka, igara, zabave, komunikacije...)
- satnica priprema
- dodatne aktivnosti na pripremam (odlasci na kavu, karaoke, tulumi, kokteli, druženja, društvene igre - team-building)
- dodatni brendovski poslovi (slika dana, zastave, parole...)
- kako organizirati pripreme besplatno

1.5. Organizacija treninga, strukovni sustav treninga i edukacija trenera
- raspodjela treninga (zagrijavanje, isplesavanje, novi elementi kada i koliko, rad sa štapom) PLAN I PROGRAM
- ispitivanje u radu sa štapom i dodatni kazneni treninzi PLAN I PROGRAM
- vanjski treneri, vlastiti treneri, povremeni stručni treneri (sportski ples, balet, zagrijavanje...)
- edukacija vlastitih trenera – isplativost, obveznost i način edukacije, kontrola i opservacija (redovna procjena), klasifikacija trenera, napredovanje i usavršavanje

1.6. Interna savjetodavna tjela i rukovođenje sastavom
- “Kada dirigent zamahne štapićem prestaje demokracija”
- definiranje rukovodstva i uprave, te distanciranje stručnog (trenerskog) kadra od upravljanja
- savjetodavna tijela: Savjet mažoretkinja, Trenerski kolegij, Vijeće roditelja – ovlaštenja, prednosti i rješavanje negativnosti PREZENTACIJA

1.7. Problemi sa roditeljima i komunikacija sa školom
- subjektivnosti (problemi) roditelja (30% sastava u Hrvatskoj djeluje radi roditelja, a ne radi mažoretkinja)
- nužnosti i metode informiranja roditelja
- distanciranje roditelja od upravljanja timom i miješanja u trenerski rad
- roditelji kao pomoć sastavu – usmjeravanje energije i volje roditelja u volonterski rad za sastav umjesto stvaranja problema
- aktivacija roditelja u traženju sponzora i aktivnostima sastava
- obvezno praćenje uspjeha u školi, snakcioniranje bitnog popuštanja u školi
- komunikacija sa razrednicima i ravnateljima, rješavanje problema, revanširanje školama kroz nastupe
- kada i pod kojim uvjetima osloboditi mažoretkinje obveza u školi ili dogovoriti “ispitivanje po dogovoru”

1.8. Nabavljanje glazbe i opreme, važnost i izgled uniformi
- gdje i kako nabaviti opremu (razlika u kvaliteti)
- izgled uniforme, lokalne specifičnosti uniforme, uniforma kao brand, važnost uniforme u brendu i imageu
- administrativne prepreke u korištenju imena i grba grada, te prevladavanje istih
- timske ili privatne uniforme, skladištenje, zadužavanje i održavanje uniformi,
- zašto privatni štapovi,
- participiranje u troškovima unformi i opreme

1.9. Plaćanje svih troškova natjecanja
- isplativost natjecanja (koja je korist od natjecanja)
- troškovi i visina troškova natjecanja – kako i koliko uštedjeti na troškovima
- participiranje u troškovima natjecanja – negativni i nepopravljivi efekti (diskriminacija mažoretkinja)
- direktan utjecaj na rezultate natjecanja putem uvjeta na natjecanju

1.10. Visina članarina i naplata istih
- da li uopće članarina ili ne
- visina članarine - negativnosti preniske i previsoke članarine
- oslobađanje naplate članarine (stipendije) – zašto i koliko
- metode naplate članarine (ovrhe i sudske naplate)
- porezne obveze vezane uz članarinu i druge prihode

1.11. Da li i kako honorar mažoretkinjama
- pozitivne i negativne strane honorara, nemogućnost prestanka honorara kad jednom krene
- obveznost honorara trenerima
- visine honorara mažoretkinja i trenera
- motivacije činovima, božićnice, bonusi radi natjecanja, najvećeg broja nastupa, na pripremama
- nefinancijski honorari (oprema, šminka, nagradna putovanja...)
- odlasci na ručkove, “cuge”, čašćenja
- satisfakcija radi korištenja vlastite opreme (automobil i sl.)
- angažiranje roditelja i mažoretkinja za honorarne (i plaćene) poslove po načelu “posredno će se vratiti timu”
- financijske kazne (radi gubitka opreme, nedolazaka na treninge, plaćanje dodatnih treninga...)

1.12. Organizacija ureda
- zašto ured i uredovno vrijeme
- alternativna komunikacija ako nema ureda
- ogranizacija obveza u uredu
- administrativne i računovodstvene obveze – konkretno koje, koliko i na koji način
- središnje skladište – zašto i kako (zašto je daleko bolje da djevojke imaju zadužene uniforme kod kuće)
- nabava ureda, korištenje društvenih prosotorija
- djeljenje uredskih ili klupskih prostorija sa drugim društvima
- troškovi ureda

1.13. Sudjelovanje u radu Saveza
- prednost Saveza
- djelatnost Saveza i akti Saveza
- natjecanja (iako negativna strana mažoret-plesa) kao jedini motor sastava
- potreba rada u Savezu kako bi se bilo blizu informacija i utjecalo na kvalitetu vlastitog sastava
- iskorištavanje potencijala Saveza za korist vlastitog tima
- lobiranje od strane Saveza za interese vlastitog tima – “Zajedno smo jači”
- korištenje sredstava fondova Saveza za vlastiti tim

1.14. Suranja sa drugim sastavima
- bilateralna suradnja – kako, koliko, zašto
- razmjena timova
- suradnja unutar grupacija
- strukovna suradnja (treneri, razmjena znanja, smotre...)

2. DJELOVANJE MAŽORETKINJA
2.1. Mažoretkinje prisutne apsolutno svagdje
- “Kad otvoriš paštetu iskoči jedna mažoretkinja” - mažoretkinje u svakom selu (minimalna veličina mjesta za osnivanje)
- mažoretkinje moraju biti prisutne na apsolutno svim manifestacijama
- mega-nastupi (puno gledatelja), ali istovremeno i nastupi za dječje vrtiće (“Kad narastem želim biti mažoretkinja”)
- nastupi u HNK, ali istovremeno i nastupi na ulici, na stadionu, koncertnim prostorima, Areni
- važnost svakodnevnog nastupanja u vlastitom gradu (čak i kada sastav ima velik broj inozemnih turneja)

2.2. Konkretna uloga mažoretkinja
- protokol i ceremonijali
- plesni nastupi
- hostesiranje i welcome
- privatni hepeninzi (vjenčanja, vjenčanja za seniorke 1A sastava, zabave, promocije...)

2.3. Poluvojnički principi mažoretkinja
- poluvojnička organizacija
- špaliri i kako mažoretkinje služe kao sigurnosni segment (suradnja sa policijom, zračnom lukom, separacija novinara...)

2.4. Mažoret-bonton
- nastup počinje kada se odjene uniforma - uniforma nije raskopčana, a mažoretkinje ne mogu imati cigaretu u ruci
- obveznost ponašanja prema bontonu – maksimalno inzistiranje na istom
- bonton u VIP loži, bonton sa predsjednikom – što se priliči, a što ne
- pravila ponašanja na sportskim susretima (suci, gostujuća momčad) i na sportskim terenima
- odnos prema kameri i novinarima

3. FINANCIRANJE TIMA
3.1. Financiranje tima
- mogućnosti financiranja sastava - pismeni elaborat i financijski plan ELABORAT
- uobičajeni oblici financiranja sastava
o članarina 41%
o poglavarstvo 23%
o plačeni nastupi 15%
o akcije članovima 11%
o sponzori 9%
o ostali (fondovi...) 1%
- modeli financiranja sastava prema veličini gradova (veliki gradovi, srednji gradovi, malene sredine)
- sredstva gradskih i drugih proračuna
- sponozori i natječaji
- Europska unija

3.1.1. Odnos sa poglavarstvom i traženje sredstava proračunskih fondova
- nitko ne može dati toliko kao grad – svaki i najsiromašniji grad ima ogromna sredstva
- kada (nikako u prvoj godini)
- kako i koliko
- kako mora izgledati molba za subvenciju (konkretan primjer) ELABORAT
- prisila i ucjena gradskom poglavarstvu – niti jedno poglavarstvo ne daje dragovoljno
- fobije političara pretvoriti u svoju korist
- protuusluge i odnos spram Poglavarstva

3.1.2. Natječaji velikih poduzeća i sponzori
- redovni natječaji: Lura, ZABA, INA, Ledo
- kako se javiti na natječaj
- rokovi
- upornost
- ispunjenje uvjeta i izvještaji

3.2. Godišnji koncerti i masovne akcije
- godišnji koncert kao smotra (samostalna, grupacija, nacionalna, internacionalna) ili kao mažoret-bajka
- važnost koncerta kao motivacije članstva, prezentacije društvenoj zajednici i izvor financiranja
- dvije vrste godišnjih koncerata (u velikim gradovima i u malim gradovima)
- kako organizirati godišnji koncert
- promoviranja aktivnosti kroz masovne akcije (marketinški projekti, Suzuki)

3.3. Izleti
- izleti – zašto, koliko i koji (zašto Gardaland umjesto Vukovara)
- kako organizirati izlet i na njemu zaraditi
- relaksirajući izleti “bez štapova i trenirki”

3.4. Komercijalni nastupi i aktivnosti
- zašto komercijalni nastupi
- kada nikako ne nastupati besplatno, a kada obvezno nastupati besplatno
- sponzori i odbijanje nastupa za konkurente (Cibona - Prvi radio - Narodni/Antena)
- kako i koliko naplatiti nastup
- što je to i kako provesti kompenzaciju
- svaki besplatan nastup mora imati protuuslugu (autobus, kamion, dvorana...) – ništa ne raditi besplatno

3.5. Inozemne turneje
- zašto velika važnost inozemnih turneja
- kako doći do turneja
- komercijalne inozemne turneje i manageri
- nekomercijalne inozmene turneje – koliki troškovi i što prihvatiti
- nenatjecateljski nastup na Europskom prvenstvu (iako sastav nije kvalificiran) – kako i prednosti

3.6. Proširenje na srodne djelatnosti
- orkestri
- logistika (zastave)
- gradska straža
- primjer Mostar: manekenstvo i krojački obrt
- prodavanje znanja i opreme

3.7. Godišnji ugovori radi umanjivanja troška i poboljšanja kvalitetnije usluge
- sa kime se može napraviti godišnji ugovor
- koje su prednosti godišnjeg ugovora, a koje obveze
- kako što više profitirati iz godišnjeg ugovora
- kako napraviti godišnji ugovor
- popusti za članove

4. MANAGERING
4.1. Sport
- važnost rada za sport, poglavito nogomet (doživljaj djevojkama, mediji, VIP gledatelji, sponzori, novac...)
- mažoretkinje kao zaštitni znak sportskih manifestacija
- način rada u sportu – dolazak na borilišta
- veliki događaji u gradu (Svjetska i Europska prvenstva, utakmice reprezentacije...)
- naplata aktivnosti u sportu
- ceremonijali i protokol
- Olimpijski i neki specijalizirani ceremonijali
- važnosti preciznosti (zastave, himne, ceremonijali...) i problemi kod pogrešaka

4.2. Obvezna suradnja sa vojskom, policijom i važnim organizacijama (crvenim križem, čistoćom, vatrogascima i sl.)
- zašto sa vojskom (logistika, pripreme, image)
- zašto sa policijom (privilegije, sigurnost)
- sa kojim organizacijama i kako raditi
o vatrogasci (gorska služba spašavanja)
o crveni križ
o čistoća i javna poduzeća
o sajmovi
o škole

4.3. Zračna i morske luke
- zašto prioritet Zračnim lukama (10% nastupa Zagrebačkih mažoretkinja je u Zračnoj luci)
- što konkretno tamo raditi
- alternativa Zračnoj luci: morske luke, željeznički kolodvor, autobusni kolodvor
- što je to i kako se kretati u štićenoj zoni
- administrativni, policijski, carinski i ostali problemi i kako ih riješiti

4.4. Turistički projekti
- podržavanje lokalne turističke zajednice
- promocija (suveniri) lokalne turističke zajednice (nabava, distribucija, zalihe)
- turistički sajmovi i promocije
- projekti turističke zajednice
- reklamiranje kroz brošure turističke zajednice
- korištenje fondova turističke zajednice

4.5. Gradski i županijski protokol, te javne svečanosti
- otvaranje ulica i trgova
- godišnje nagrade i dan grada (županije)
- dočeci sportaša i drugih zaslužnih osoba na glavnim trgovima
- sudjelovanje na javnim manifestacijama i svečanostima – obveza i čast
- koordinacija rada i informiranje od strane uredom za protokol

4.6. VIP eventi i VIP loža
- obveznost dolaska na VIP evente (jet-set)
- važnost odnosa spram VIP osoba
- način komunikacije sa VIP osobama (izricanje poštovanja)
- gradonačelnik i predsjednik Republike, vlade, sabora – poseban tretman
- rješavanje problema sa VIP osobama (diranje u VIP loži, alkoholiziranost, vikanje....)

4.7. Najviši državni i mega projekti
- protokol Predsjednika Republike
- najviši državni protokol – sudjelovanje u istome (zašto, kako, kada)
- nacionalni mega projekti u vlastitom gradu (HTV, “Kupujmo Hrvatsko”)
- sudjelovanje u velikim projektima u drugim gradovima
- nastupi u Zagrebu (kako, kada...)
- kad si gost ponašaj se kao gost

4.8. Metodika managerskog rada
- sistematiziranje rada - šalabahteri i šprance (manuali)
- precizna podjela obveza i zadataka ostalima
- obujam posla – prioriteti i odbacivanje posla (zastarjelog, manje bitnog)
- usmjeravanje energije na bitno
- izbjegavanje nepotrebnih sastanaka, telefoniranja i napornih osoba
- važnosti razgovora sa trenerima i mažoretkinjama
- prevladavanje kriza i kriznih situacija (upravljanje krizom)
- analiza svih mogućnosti i prevencija
- živciranje i gubitak energije

5. MARKETING
5.1. Sponzori
- razlika između sponzora i donatora, kako donator može biti sponzor
- kako doći do sponzora
- sponzor nije samo novac ili usluga nego i image
- danas klasični sponzori više ne postoje, nego postoji zajednički marketinški projekt
- kako napraviti i provesti marketinški projekt
- lojalnost sponzoru i naručitelju
- protuusluga uvijek mora biti veća nego što je ugovoreno i što sponzor očekuje
- korištenje sponzorskih ugovora i veza velikih timova
- ne “uletavati” u sponzorstva kojih se obveze ne mogu ispuniti – jer više nikada
nećete naći sponzora

5.2. Vođenje stalnih statistika
- zašto i kako
- statistika nastupa
- referentna lista
- elaborat sastava

5.3. Brand i image sastava
- brendiranje sastava – obveza i važnost
- što sve ulazi u brend
- formalnopravna zaštita brenda u Agenciji
- greške u brendiranju (različite uniforme, boje koje nisu zaštitne boje grada, mijenjanje imagea)

5.4. Propaganda
- propaganda i promocija kao najvažniji segment rada
- propagandni oblici i konkretne propagandne akcije
- mediji

5.4.1. Mediji
- “Mediji su nas stvorili, mediji nas mogu i uništiti”
- konstantan rad sa medijima
- vlastiti novinari u medijima koji su zaduženi za mažoretkinje
- što je to press-materijal (sažeta i precizna informacija, napuhati, prešutjeti)
- kada slati press-materijale (niti prerano, niti prekasno)
- press-konferencije da ili ne
- motivacija novinara (putovanje, nagrade, ekskluzivne vjesti, usluge...)
- silovanje medija
- mediji prilikom audicija

5.5. Istraživanje tržišta
- istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnijenja
- lokalne specifičnost i djelovanje sukladno istraživanju


- 12:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.