31.01.2007., srijeda

Natječaj za kratku priču

U skladu s najnovijim stremljenjima u virtualnom svijetu i ja sam se odlučio objaviti natječaj za kratku priču. Koji kua ja ne bi ima svoj privatni natječaj, jel' tako? Tako je!

Dakle, uvjeti natječaja bili bi slijedeći:

- priča ne smije biti duža od 8 kartica a koliko znakova iznosi kartica tražite po drugim blogovima. Prijaviti se može do 18 priča.
- ne postoji donji limit broja riječi ali uradci tipa "odjebi", "kretenu" i sl. neće se tretirati kao priče.
- tema je slobodna, možete se raspojasati i pisati o svemu. Postoji samo jedna obveza. U svakoj priči moraju biti upotrijebljeni izrazi: "glede", "U skladu s", "Slijedom narečenog", "temeljem…" Ne mislim da će te riječi obogatiti vaše priče ali … smatrajte to ustupkom meni a ja, ja sam… (ajmo sad svi zajedno) raspisivač natječaja i ovim odajem počast svom birokratskom biću,
- žiri je sastavljen od … mene ali to nužno ne podrazumijeva autokratske odluke. Upravo suprotno, svečano se obvezujem odluku donijeti u skladu s propozicijama natječaja…. kojeg sam sam sastavio,
- natjecati se mogu samo osobe starije od 18 godina sa stalnim boravkom u Republici Hrvatskoj. Svakodnevni boravak na www.blog.hr ne smatra se boravkom u Republici Hrvatskoj po Zakonu o državljanstvu i propozicijama ovog natječaja,
- svoje priče možete slati na mail s naznakom PRIČA – NE OTVARAJ i to u bilo kojem formatu kojeg ja mogu pročitati; lagana prednosti za autore radova u formatu .dwg po mogućnosti AutoCad Map 2000i
- natječaj je objavljen od trenutka objave na blogu a trajat će do zaključno 5 veljače u 4 p.m.
- nagrada za najbolju priču neće se dijeliti. Točnije, nagrada je da nema nagrade i to je temeljna specifičnost ovog natječaja koji pretendira da bude drugovačiji od drugih. Pobjednik će se moći pohvaliti da je pobijedio i dobio ništa kao nagradu.
- svim natjecateljima želim puno uspjeha. A sada… krenite!! Na pisanje!!

Herostratište, siječanj 2007.

- 11:28 - Razjagori se!! (34) - (U)Tiskaj - #