HarryPotter.Blog.HR

subota, 09.10.2004.

Konačno i moje mišljenje :)

Pogledao sam sva tri nastavka o Harryu Potteru, i pročitao sam sve knjige jer me doista zanimaju. Oduvijek sam volio gledati čarobnjačke filmove kao što je ovaj. Film nije namijenjen samo dječjem uzrastu, jer nije toliko naivan da ga stariji ne mogu gledati. Iako sam lagano zaboravio prva dva nastavka, mislim da se treći ništa više ne razlikuje, nije ni lošiji, ni bolji. Jedina razlika je promjena redatelja (prva dva nastavka režirao je C. Columbus). Uvijek sam smatrao da od filmova o Harry Potteru ne treba očekivati megaspektakle koji su se očekivali i postigli Tolkienovom sagom, pa se film gleda neopterećeno. Film je vizualno vrlo privlačan, radnja je brza i nije loša, iako sam se u jednome trenutku zbunio, više ne znajući tko je dobar, tko loš i zašto, ali klincima koji su pročitali knjigu to sigurno ne predstavlja problem. Čudna stvorenja i mračne scene pridonose napetosti ovog filma. Sviđa mi se i što se pazi na detalje kojih ima pregršt, a osim čarobiranja, poigrava se s vremenom i time nekoliko usporednih jednakih radnji.

- 21:49 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0