New sunrise

četvrtak, 07.02.2008.

PMS

Možda je PMS ovih dana učinio svoje, ali alergija na S-a bila je dosegla svoj vrhunac. Da sam mogla kao u crtiću, opaliti mu jedan pošteni "vritnjak", mislim da bih se bolje osjećala.
Osim toga sve se po stanu počelo kvariti. Slavine u kupaoni, kuhinji - cure ko šašave, al' nisu gumice u pitanju, već su se vremenom pohabale, perilica za suđe curi - nešto smo kemijali, al opet curi, usisavač je ošo kvrg. E sad koliko koštalo da koštalo, kažem ja, kupit ćemo poštene slavine, a ne da ih opet mijenjam za dvije godine i pozvat ćemo majstora da popravi mašinu kad naši pokušaji nisu uspjeli. Zaštitne letvice na kuhinji su prezrele za mijenjati jer kad se s vodom pošprica okolo sve curi na zid. Još mi samo fale gljivice po zidu. Da ne kažem da se ovo ljeto kad smo otišli na more pokvarila ledenica i da je dio parketa na kojem stoji otišao pa i treba mijenjati i pod. Idealne teme za verbalni duel. Koji je predvidljivo i uslijedio. Ja svoje, on svoje.
da ne kažem da se više ne mogu načistiti stana u kojem živimo. Je, klinci su mali i za njima ostaje nered, al' ovi veliki što ukućani što part time ukućani naprave još veći. Mogla bih usisavati i ribati podove svaku večer. WC-e definitivno prati ne dnevno, već dva puta dnevno. A spremanje nereda po kući mi je već mehanička radnja - kud hodam tud spremam.

Pozdrav vam ostavljam svima dok me ne uhvati iole bolje raspoloženje!

07.02.2008. u 10:53 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

0

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moje životne situacije....a bilo je svega....
ovaj blog je svojevrsni dnevnik....svrha?
svekolika - neka moja iskustva možda pomognu
drugima, vaši komentari pomoći će mi da bacim
pogled na istu stvar iz nekog drugog kuta....



Online Users



Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

mailto:

hannah07@net.hr