New sunrise

četvrtak, 17.01.2008.

Fokus se mijenja

Danas razmišljam o sebi. Pokušala sam se sjetiti što sam nekad voljela raditi, koje su me stvari ispunjavale i zadovoljavale, a koje sam s vremenom zapostavila. Razlog tome nije bila samo ova kontinuirana nepodnošljiva situacija, već su tu i djeca i neko vrijeme dok su jako mali ipak su krajnje oslonjeni na nas starije.
Pa tako volim čitati knjige (zapravo gutati - kad se primem čitanja u stanju sam ne spavati samo da što više saznam), oslikavati staklene predmete u brojnim tehnikama, volim "prekrajati" predmete i oživjeti ih salvetnom tehnikom, volim šivati goblene (iako, ne biste vjerovali, ne volim da mi vise po zidu doma, ali ih zato volim poklanjati), i sve mi to zapravo dobro ide.
Dnevni ritam mi baš ne ide na ruku. Kad dođem doma s posla, to je već šest popodne, presvlačenje, igra, zadaće, kupanje, pa još malo igre, klinci u krevetu - hop došlo je deset sati. Hmmm....kuhinja, blagovaona, boravak i kupaona u kaosu - žurim se i spremam - sheet već je jedanaest navečer. Ali sad mi treba bar pola sata da sjednem, zapalim cigaretu i da nakon cijelog dana dođem malo k sebi. Ok, sad tuš i evo ga - već je ponoć. I opet nigdje ne mogu uglaviti svoje hobije ili bar jedan od njih.
Jedino što sam uspjela uglaviti je jednom tjedno odlazak na sport s prijateljicom - barem da se sva ne ukočim.
Curke, čekam vaše komentare. Kako posložiti vrijeme da radi za vas?

17.01.2008. u 17:08 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

0

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moje životne situacije....a bilo je svega....
ovaj blog je svojevrsni dnevnik....svrha?
svekolika - neka moja iskustva možda pomognu
drugima, vaši komentari pomoći će mi da bacim
pogled na istu stvar iz nekog drugog kuta....



Online Users



Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

mailto:

hannah07@net.hr