New sunrise

utorak, 06.11.2007.

svakodnevica

Trudnička promjena raspoloženja ili objektivno sagledavanje situacije?!

Nije da se baš osjećam ushićeno i sretno. Kroz čitav dan u mojoj glavi vrte se dobre i potencijalno loše strane koje prate ovu situaciju. Ne mogu prekinuti te misli. Voljela bih da ih mogu podijeliti s njim, da me u onim lošima utješi i da mi nade da će sve biti OK i da me podrži u onim dobrim. Ne mogu ignorirati činjenicu da je stvarima ovako kako je - jer beba je tu, ne miče se nigdje odavde. Sva sam se napuhnula u zadnjih par dana i to mi je misterija jer sam inače totalna mršavica i sva moja odjeća me steže, a nije da sam u trećem mjesecu trudnoće pa da je to najnormalnija stvar. Od jučer cijeli dan pa i danas, on se ponaša kao da se ništa nije promijenilo, u smislu da izbjegava bilo kakav razgovor na tu temu, a ako sam nešto i spomenula, odgovori sa kratkim da ili ne. Krajem dana već mi je bilo glupo i započinjati tu vrstu razgovora. Uz sve strahove, uz činjenicu da se sve desilo neplanirano, ali ako smo već donijeli ovakvu odluku, ja bih se željela početi veseliti, gledati na sve s vedrije strane. No, to je zaista teško, kad ti druga polovica izbjegava i ono najosnovnije - razgovor na tu temu.
Danas moram nazvati doktora i dogovoriti pregled. Prije je to bilo ushićenje i oboje smo išli na takve preglede. Sad kad sam rekla da trebam ići na pregled, kratko je komentirao ok.

I ostatak svakodnevice je prilično naporan. Baka II bi se opet igrala roditelja. Nikako da shvati da su djedovi i bake za čuvanje, a roditelji za odgoj. I možeš joj to na sto svakakvih načina ukazati, ona opet po svom. Valjda zbog općeg stanja jučer, pa i danas, ovaj puta kad sam joj to govorila nisam bila obzirna kao inače (inače zbilja kao da hodam po jajima - zadovolji djecu da se osjećaju zaštićeni, zadovolji muža da se stara ne bi žalila i tako ga gnjavila, zadovolji starku da dobije poruku, a ne osjeti se uvrijeđena). Naravno da je nastala tiha misa......

06.11.2007. u 10:23 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

0

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moje životne situacije....a bilo je svega....
ovaj blog je svojevrsni dnevnik....svrha?
svekolika - neka moja iskustva možda pomognu
drugima, vaši komentari pomoći će mi da bacim
pogled na istu stvar iz nekog drugog kuta....



Online Users



Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

mailto:

hannah07@net.hr