Gradska pahuljica

Kratki report

Ne mogu vjerovati da je petak... već.... i zapravo još malo pa će subota :-) Ovaj tjedan mi je proletio... U srijedu sam imala ispit, dobro je prošao, rezultati još nisu stigli, ali nadam se da će bit dosta dobro... Nakon ispita pozdravila sam svoje na katedri koji su već počeli raditi i krenula s frendicom na kavu. Poslije kave, presvukla sam se doma i krenula k dragome. Morao je pisati nešto za posao doma pa sam mu ja pomagala i, iako radno, uspjeli smo "ukrasti" dva dana ostatku svijeta. Bili smo samo on i ja, i dva laptopa :-) Već i sami znate, ne mogu vam opisati koliko mi je prekrasno kad mi se pruži prilika provesti cijele dane i noći s njim... Onda shvatim da ga volim puno više nego to ponekad želim sama sebi priznati, a i njemu. Još kako je hladno ovih dana, izašli bismo iz kuće samo na toplu kavicu i brzo se vratili na toplo. Uživala sam u zagrljajima, i poljupcima, opet sam se uspjela ušuškati njemu pod prekrivačima i "zaraditi" pusu u čelo... koja mi je u zadnje vrijeme posebno prirasla srcu...

Uz to, frendica mi je sinoć slavila rođendan pa smo išli malo i van... iako nas je bilo malo i nije bila neka urnebesna zabava, vidjela sam puno frendica i poznanika koje nisam vidjela već neko vrijeme... znate kako je, preko ljeta se svi razdvojimo i sada imamo puno toga za nadoknaditi :-)

Eto, vratila sam se popodne danas doma nakon dvodnevnog bijega iz svakodnevnice, pospremila malo stvari... odgledala Big Brother... Ja moram priznati da ga volim pogledati... Nije da ću trčati doma pogledati ga, ali kad sam već tu, zašto ne? Smiješno mi je to u najmanju ruku, a i počnem sama sebe nekako više cijeniti nakon što odgledam njih tamo :-))

Inače, s onim frendom/poznanikom sam se čula jer me već dvaput zvao ali sam bila dosta hladna i mislim da je skužio.... i da neće me gnjaviti više..... btw, ispričala sam dečku svoju konfliktnu situaciju, a on je, tipično muški, rekao: "Jesi ga pitala jel "drka"?" E, vidiš, meni to nije palo na pamet, ali bilo bi zanimljivo saznati... Nije mi iskreno nekako medicinski moguće da netko u dobi od 23 godine ne razmišlja, ne želi seks... ili se barem samostalno olakšati :-)


07.09.2007., 23:43 || Komentari (8) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.