Gradska pahuljica

Life is good :))

Ovaj tjedan, i onaj iza i onaj iza :-))) sam sama u Zagrebu :-))) I moram vam priznati, super mi je ovaj samački život!!! Prvo sam se malo bojala, ono sama u stanu, provalnici, kukci... pa sam stalno "bježala" od doma negdje van, ali sada... ma super mi je... malo pospremim stan, nešto si skuham, malo gledam TV, malo učim, rašpam nokte, otvorila sam si bocu vina :-)) Prvi put u životu uživam sama sa sobom!

U četvrtak sam bila vani na nekom party-u (bez dečka, s curama) i baš mi je bilo dobro! Vozila sam pa sam popila samo jedan koktelčić, ali bilo je puno poznatih ljudi koje nisam sada neko vrijeme vidjela, i vjerojatno ni neću do jeseni pa mi je bilo baš zanimljivo... Došla sam doma oko pola 4 :-)) A mislila sam da ću bit najkasnije u 1 u krevetu :-)) Spontanost, he he ....

Jučer sam s frendicom, njenim dečkom i dragim išla u jedan klub, svirao je neki Australac na gitari, onako jazz stvari više... popili smo buteljicu vina, došli k meni.... bilo je baš zabavno :))

Danas dragi ide sa svojom ekipom negdje, meni će doći frendica, gledat ćemo malo TV, papat kolače... Ne da nam se opet ići van kad smo bile dva dana zaredom... a i ne volim izlazit subotom... previše svega je vani subotom... djece, delikvenata :-))

Tako da, cure moje, ja uživam u životu punim plućima :-) Super mi je ova kombinacija, jedan dan si uzmem za sebe, jedan za cure, jedan za njega... S ničim ne pretjerujem i to mi baš odgovara... Jedino još muku mučim s dogovorima za ljeto, ali valjda bu se i to sredilo :-))

p.s. Dobila sam poklon od njega za rođendan... onaj kaj mi je poslao poštom još dok smo bili na prekidu... Posvojio mi je delfina na Lošinju :-))) To sam uvijek htjela i baš mi je super kaj se sjetio :-))


30.06.2007., 15:50 || Komentari (7) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.