Gradska pahuljica

Tough start

Moram priznati da mi dani lete ovdje u Zagrebu, što od prekomjerne količine spavanja zbog predugog putovanja i prevelike vremenske razlike, što zbog puno događanja, ljudi i svega...

Moji roditelji su otišli na fašnik u Rijeku za vikend tako da sam home alone, i naravno, pripremam se vec satima za pocetak ugodnog vikenda... vrlo ugodnog... Naime, zbog spleta različitih okolnosti nismo vodili ljubav (ili nazovite to kako hoćete) već gotovo mjesec dana i moram priznati da zadnjih tjedan dana mi je teško suzdržati se nasred ceste, u kafiću, ma bilo gdje... U svakom slučaju, dogovor je bio da dragi dođe oko 12, međutim ujutro je nazvao i rekao da će doći tek u 1 jer "mora na kavu odmoriti se od učenja". Za ne povjerovati... I tako ja u svilenoj haljinici, čipkastom donjem vešu i samostojećim čarapicama čekam da sat otkuca 13 sati kada on nazove... eh, frend je kod njega baš došao, dao mu je poklon s puta, evo sad će krenuti... 13.29 dragi stiže... ali bez potrebne "opreme" koju zbog nesretnog spleta već prije spomenutih okolnosti moramo ponovno koristiti... I tako drage moje, ja i dalje sjedim jednako obučena (dobro, ogrnuta kaputem jer mi nije pretoplo) i pišem vama post čekajući da mi se dragi vrati iz dućana... I moram priznati da me "napaljenost" lagano prolazi... Nikako da me sreća krene... Uff...

... javim sutra kako je prošao vikend... možda malo alkohola pomogne ;-)

p.s. hvala na podršci i komentarima :-)


17.02.2007., 13:30 || Komentari (3) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.