Gradska pahuljica

Pred-novogodišnja odluka

Mrzim sama sebe što razmišljam o tebi. I što ne znam pravi način reagiranja na ovakve stvari. Čovjek bi pomislio da cura može naučiti iz svojih iskustava/grešaka, ali nekako mi se čini to moguće samo u filmovima.

Mrzim tebe što si takav, odvratni sebični egocentrični gad kojeg ja, glupača, volim. Ali, obećajem ti, obećajem sama sebi, i svima vama koji trpite moje promjene raspoloženja, posvetit ću ovu godinu da promijenim kako stvari funkcioniraju.

A sada se moram ići obući... Moram danas izgledati odlično :-)



p.s. pjesmica........

I hate the way you talk to me
And the way you cut your hair.
I hate the way you drive my car.
I hate it when you stare.
I hate your big dumb combat boots
And the way you read my mind.
I hate you so much it makes me sick.
It even makes me rhyme.
I hate the way you're always right.
I hate it when you lie.
I hate it when you make me laugh;
Even worse when you make me cry.
I hate it when you're not around
And the fact that you didn't call,
But mostly I hate the way I don't hate you;
Not even close;
Not even a little bit;
Not even at all.


31.12.2006., 18:04 || Komentari (2) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.